Pomoc w 1%, darowiźnie.... na dalsze leczenie, rehabilitację

Witajcie jeszcze raz
 niżej jest mój dzisiejszy post, pod tytułem Życie...
chciałbym przy okazji rozliczania zeznań rocznych podać namiary na moje subkonto...
o to  link....  http://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci/lista/mendyk_norbert.html

to chce pomóc, w darowiźnie, 1% byłbym wdzięczny.. nie wiedziałem czy dawać ten link, pewnie i tak odzewu nie będzie...
jeśli ktoś zechce pomóc dziękuję...
pytania to email. norbert.mendyk1@o2.pl tutaj podam prywatne konto, jeśli ktoś zechce, bo subkonto pobiera swój procent, nie od wpłacających, ale dopiero przy rozliczeniu kwoty, chodzi o darowizny...

pozdrawiam serdecznie...

Komentarze

  1. Norbercie, ja się rozliczam dopiero pewnie w marcu, ale będę pamiętała o tobie, udostępnię też twoje subkonto na moim fejsie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!