Ból

  
    Dziś od rana zmagam się z bólem fizycznym, mam silne bóle fantomowe...
nie mogłem spać, i wstałem wcześniej, by zażyć jakieś lekarstwa od bólu, tak było źle...
trudno będzie czasami bolało, zwłaszcza gdy jest zmiana pogody tak jak teraz wyż i piękne słońce... wczoraj miałem mniejsze bóle... dziś spać nie dały...
teraz jak piszę co parę naście sekund jest atak bólu... że skręca mnie... ból fizyczny jest wsumie czasami lepszy niż psychiczny...
wczoraj wieczorem, jadłem kolację , leki, zastrzyk... i lulu...
dziś noc nie przespana, jestem zmęczony... dam jakoś radę... zmęczenie ostatnio często mnie łapie, wczoraj byłem zmęczony nowymi lekami... dziś tak samo plus bóle nogi...
ale nie poddaję się...
związku z bólem i słabym spaniem...
cukier mam 437mg/dl...
ciśnienie 150/100...
wszystko wysokie wziąłem więcej insuliny i pod język lek od ciśnienia, by spadło...
tak to rozpaliłem, zjadłem śniadanie....
czasami tak w życiu bywa, że taki ból pojawia się i ciężko na ciele i duszy... nie tylko ja czasami cierpię, ale większość z Was, nie musi to być fizyczny ból, wystarczy że psychiczny dokucza...
cierpienie jest różne i różne są bóle... takie to jest nasze życie...
bardzo pragnąłbym, by Ciebie Bracie Siostro nie bolało, by ból fizyczny czy psychiczny minął, by Ci łatwiej było w życiu....
tego bardzo Ci życzę, będę modlił się, zaraz zaczynam modlitwę...

SŁOWA ŻYCIA

14 lutego 2015 r., Sobota

Rok B, I
Świętych Cyryla, mnicha, i Metodego, biskupa, patronów Europy
Święto
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:

PIERWSZE CZYTANIE

Dz 13, 46-49 Apostołowie zwracają się do pogan
Czytanie z Dziejów Apostolskich
Paweł i Barnaba powiedzieli do Żydów: «Należało głosić słowo Boże najpierw wam. Skoro jednak odrzucacie je i sami uznajecie się za niegodnych życia wiecznego, zwracamy się do pogan. Tak bowiem nakazał nam Pan: „Ustanowiłem Cię światłością dla pogan, abyś był zbawieniem aż po krańce ziemi”».
Poganie słysząc to radowali się i wielbili słowo Pańskie, a wszyscy, przeznaczeni do życia wiecznego, uwierzyli. Słowo Pańskie rozszerzało się po całym kraju.
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:

Ps 117 (116), 1-2 (R.: por. Mk 16, 15)
Idźcie i głoście światu Ewangelię.
Chwalcie Pana, wszystkie narody,
wysławiajcie Go, wszystkie ludy,
bo potężna nad nami Jego łaska,
a wierność Pana trwa na wieki.
Idźcie i głoście światu Ewangelię.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

Łk 4, 18
Alleluja, Alleluja, Alleluja
Pan mnie posłał, abym ubogim głosił dobrą nowinę,
więźniom głosił wolność.
Alleluja, Alleluja, Alleluja

EWANGELIA

Łk 10, 1-9 Rozesłanie uczniów
Słowa Ewangelii według świętego Łukasza
Spośród swoich uczniów wyznaczył Pan jeszcze innych siedemdziesięciu dwóch i wysłał ich po dwóch przed sobą do każdego miasta i miejscowości, dokąd sam przyjść zamierzał.
Powiedział też do nich: «Żniwo wprawdzie wielkie, ale robotników mało; proście więc Pana żniwa, żeby wyprawił robotników na swoje żniwo. Idźcie, oto was posyłam jak owce między wilki. Nie noście z sobą trzosa ani torby, ani sandałów; i nikogo w drodze nie pozdrawiajcie.
Gdy do jakiego domu wejdziecie, najpierw mówcie: „Pokój temu domowi!” Jeśli tam mieszka człowiek godny pokoju, wasz pokój spocznie na nim; jeśli nie, powróci do was.
W tym samym domu zostańcie, jedząc i pijąc, co mają: bo zasługuje robotnik na swoją zapłatę.
Nie przechodźcie z domu do domu. Jeśli do jakiego miasta wejdziecie i przyjmą was, jedzcie, co wam podadzą; uzdrawiajcie chorych, którzy tam są, i mówcie im: „Przybliżyło się do was królestwo Boże”.»
Oto słowo Pańskie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!