Życie!!!

 

         

Po długiej nieobecności,witam wszystkich serdecznie !!!!!

Trochę zmieniłem w tym blogu, nazwę, opis mimo że mój blog, niesłusznie został nazwany, nazwą kontrowersyjny bo prawie 3 lata temu, nazwałem jedną rzecz, po imieniu.. trudno, za słowa, które mogą być prawdziwe, trzeba płacić, wysoką cenę.

Odbiegam, od pisania o rzeczach religijnych, chyba tak?!

Jeszcze nad tym rozmyślam i wkrótce podejmę decyzję.

oki!!!

Obecnie za kilka miesięcy życia skończę już porządny wiek, stuknie mi połowa lat całego życia, przeciętnego polaka, czyli według szacunkowych obliczeń, już minąłem punkt środkowy życia, ale czuję się wyjątkowo młodo, tylko nie ten organizm.

Tutaj strzela, tutaj boli, tu nie tak, tutaj brak od uda po stopę części ciała.

Już nie piszę, o tym braku- to słowa oklepane, na cały świat, ale ja nie chcę czuć się tak, za dużo mi to zdrowia popsuło, czuję się niepotrzebny, pusty 

15msc temu, obudziłem się z marazmu, depresji i podjąłem decyzję, że wszystko zrobię, by było dobrze, bym nie zawiódł się jak, w pierwszych dekadach mojego życia.

Czekała i czeka przede mną długa droga.

Jak ktoś zechce mnie zobaczyć jak teraz wyglądam to niżej zdjęcie, to obrazuje.


i kolejne



To tyle gwoli przypomnienia...

teraz świat patrzy na okrucieństwo wojny Rosji przeciw Ukrainie

nie wiem, czy dobra to chwila, czy nie, ale moja przyjaciółka napisała; Norbert napisz na swoim blogu, czego potrzebuję... 

najbardziej potrzebuję środków na dobrą modularna - tytanowa proteza nogi, i proszę o  pomoc w zbiórce na nią.

Zbiórka jest zweryfikowana i nic nie jest wymyślone.




https://zrzutka.pl/yzw5g8

 

narka

Siema do klikania kolejnym razem

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.