Moja szarość dnia....

Na chwilkę postanowiłem dnia 28 lutego napisać parę zdań...
dziś zbytnio nie mogłem, rano do godz 12 tej bardzo, źle czułem się... serce, ale jak pisze cynia nie poddaj się, tak więc nie poddaję się, także z tym postem, nie poddałem się... teraz jest troszkę lepiej dlatego postanowiłem napisać... jutro 1 marca opiszę mój dzień... dziś wstałem około 8mej śniadanie, centralne, leki...
cukier 347
ciśnienie 150/100
śniadanie
w poniedziałek idę do lekarza bo spuchłem od tych leków, tak jest źle, woda w organizmie zatrzymała się, teraz trzeba wszystko pozmieniać, bo trudno mi oddychać... badania za wysokie te domowe, ale cynia dla Ciebie i wszystkich nie poddam się...
jest dzisiejszy post, krótki jutro 1 marca będzie dłuższy... napiszę więcej.
pozdrawiam serdecznie i dziękuję że są osoby czytającego bloga mimo mojej nieobecności....

SŁOWA ŻYCIA....


28 lutego 2015 r., Sobota
Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:

PIERWSZE CZYTANIE

Pwt 26, 16-19 Świętość ludu Bożego
Czytanie z Księgi Powtórzonego Prawa
Mojżesz powiedział do ludu:
«Dziś twój Pan, Bóg, rozkazuje ci wykonać te prawa i nakazy. Strzeż ich, pełnij z całego swego serca i z całej duszy.
Dziś uzyskałeś to, że Pan ci powiedział, iż będzie dla ciebie Bogiem, o ile ty będziesz chodził Jego drogami, strzegł Jego nakazów, praw i rozporządzeń i słuchał Jego głosu.
A Pan uzyskał to, żeś ty dziś obiecał być dla Niego ludem wybranym, jak ci powiedział, jeśli zachowasz Jego przykazania. On cię wtedy wywyższy we czci, sławie i wspaniałości ponad wszystkie narody, które uczynił, jak sam powiedział».
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:

Ps 119 (118), 1-2. 4-5. 7-8 (R.: por. 1)
Błogosławieni słuchający Pana.
Błogosławieni, których droga nieskalana, *
którzy postępują zgodnie z prawem Pańskim.
Błogosławieni, którzy zachowują Jego upomnienia *
i szukają Go całym sercem.
Błogosławieni słuchający Pana.
Ty po to dałeś swoje przykazania, *
by przestrzegano ich pilnie.
Oby niezawodnie zmierzały me drogi *
ku przestrzeganiu Twych ustaw.
Błogosławieni słuchający Pana.
Będę Cię wysławiał prawym sercem, *
gdy nauczę się Twych sprawiedliwych wyroków.
Przestrzegać będę Twoich ustaw, *
abyś mnie nigdy nie opuścił.
Błogosławieni słuchający Pana.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

2 Kor 6, 2b
Chwała Tobie, Słowo Boże
Oto teraz czas upragniony,
oto teraz dzień zbawienia.
Chwała Tobie, Słowo Boże

EWANGELIA

Mt 5, 43-48 Bądźcie doskonali, jak doskonały jest wasz Ojciec niebieski
Słowa Ewangelii według świętego Mateusza
Jezus powiedział do swoich uczniów:
«Słyszeliście, że powiedziano: „Będziesz miłował swego bliźniego, a nieprzyjaciela swego będziesz nienawidził”.
A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych,którzy was prześladują; tak będziecie synami Ojca waszego, który jest w niebie; ponieważ On sprawia, że słońce Jego wschodzi nad złymi i nad dobrymi, i On zsyła deszcz na sprawiedliwych i niesprawiedliwych.
Jeśli bowiem miłujecie tych, którzy was miłują, cóż za nagrodę mieć będziecie? Czyż i celnicy tego nie czynią? I jeśli pozdrawiacie tylko swych braci, cóż szczególnego czynicie? Czyż i poganie tego nie czynią?
Bądźcie więc wy doskonali, jak doskonały jest wasz Ojciec niebieski».
Oto słowo Pańskie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!