Duch Boży - jest zawsze i wszędzie..

"Duch mój, który jest nad tobą, i słowa moje, które włożyłem ci w usta, nie znikną z twoich ust, ani z ust twoich dzieci, ani z ust potomków twoich synów odtąd i na zawsze- mówi Pan." Iz 59,21

Większość jak była małym dzieckiem, dostąpiło łaski Sakramentu Chrztu Świętego, gdy byliśmy już starsi udzielano nam Sakrament Bierzmowania... we wszystkich Sakramentach, przebywała Trzecia Osoba Boska Duch Święty.. i te wyżej słowa odnoszą się do Niego... Duch  mój, który jest nad tobą... to Duch Boży... On się zawsze unosi  nad Tobą, chce Ci dać Swoją miłość, byś był , była blisko Niego Boga Wszechmogącego...
Ten Duch Boży i Słowa samego Boga, które wkłada je do naszych ust, całego naszego pokolenia, nie znikną, zawsze będą istniały, póki my z Duchem Boga, będziemy współpracować...
Izajasz tak napisał pod natchnieniem Ducha Świętego...
Ten Boży znak niech rozpływa się w Waszych rodzinach, bo Duch mój, który jest nad tobą i słowa moje, które włożyłem ci w usta, nie znikną z twoich ust, ani z ust twoich dzieci, ani z ust potomków twoich synów, odtąd i na zawsze- mówi Pan.. to, Zapewnienie Boże, że grzech już nie będzie miał takiego skutku jak teraz, bowiem to mówi Pan...
Mówi  Pan do nas, Jego dzieci, chce te słowa włożyć do naszych ust, później do ust naszych dzieci potomków naszych dzieci, do wszystkich pokoleń... to słowo nie zginie, będzie trwało na wieki...
Bóg Wszechmogący, chce dla nas dobrego, chce nas ustrzec przed niespodziewaną śmiercią, chce nam błogosławić... przez usta nasze, naszych dzieci i przez naszych potomków...
cały świat, wszyscy ludzie mający nad sobą Ducha Bożego Świętego... niech przemawiają, wielbią Boga, wychwalają Jego dobro, bo Pan jest tylko dobry, Bóg Wszechmogący, On nad nami czuwa dniem i nocą, jest Stworzycielem całego świata i wszystkich ludzi... Bóg ma dla nas swój określony plan, jedni go realizują drudzy nie, my nie chcemy należeć dla tych, którzy mówią nie... bo to Bogu nie miłe...
Bóg nam daje się cały w Eucharystii, gdy piszę Bóg Wszechmogący, mam na myśli Boga - Ojca, Syna Bożego Jezusa, i Ducha Św, Trójcę Przenajświętszą....
Eucharystia jest czymś pięknym kulminacją jest Przeistoczenie chleba i wina , w Ciało i Krew Jezusa... na końcu przyjmujemy żywą Hostię Ciało i Krew Boga - Jezusa... to coś przepięknego...
o tym  my musimy mówić, nasze dzieci i nasi potomkowie bo Bóg dał nam nie wymowną radość...
ja bardzo cieszę się, że Duch Św., poprowadził moje myśli tą Drogą, by na końcu napisać o Cudzie Eucharystii... to jest cudowne... Bóg się daje mi, Tobie, innym, i będzie się dawał naszym przodkom..
Słowa konsekracji, będą szły od pokolenia jednego po następne pokolenie...
ja chcę by Bóg był był nade mną, by słowa Jego które wkłada do mych ust, później moich dzieci i pokoleń nie poszły na marne...
Kocham gdy Bóg tak nas miłuje że daje nagrodę wybawienia i wy cieszcie się z tego... bo Pan jest dobry i łaskawy na wieki,,,
i jeszcze jedno mówi Pan...
Ja i Tylko ja jestem Twym Pocieszycielem... z ks. Izajasza...
On tylko może nas pocieszyć nie inni, bo Bóg jest tylko do tego zdolny do pocieszenia, a przede wszystkim do rozgrzeszenia z grzechów, przez kapłana....
idźmy za Panem, zawsze całymi rodzinami, a Duch Jego, będzie nad nami...

    Dziś wstałem o 6 tej rano, nie mogłem jakoś spać...
zrobiłem śniadanie....
rozpaliłem w centralnym...
cukier zmierzyłem... 154 idealny
ciśnienie 135/85 dobre....
zjadłem, wziąłem insulinę... łyknąłem leki...
dziś idę na Msze Św., na 17 tą, bowiem musimy odwieźć Magdę chrzesznicę Andrzeja do domu, bo dziś wraca... i po drodze wstąpimy do Kościoła....
BŁOGOSŁAWIONEJ NIEDZIELI


SŁOWA ŻYCIA...


Pierwsza Niedziela Wielkiego Postu
Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Drugie czytanie:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:

PIERWSZE CZYTANIE

Rdz 9, 8-15 Przymierze Boga z Noem po potopie
Czytanie z Księgi Rodzaju
Tak rzekł Bóg do Noego i do jego synów:
«Oto Ja zawieram przymierze z wami i z waszym potomstwem, które po was będzie; z wszelką istotą żywą, która jest z wami: z ptactwem, ze zwierzętami domowymi i polnymi, jakie są przy was, ze wszystkimi, które wyszły z arki, z wszelkim zwierzęciem na ziemi. Zawieram z wami przymierze tak, iż nigdy już nie zostanie zgładzona żadna istota żywa wodami potopu i już nigdy nie będzie potopu niszczącego ziemię».
Po czym Bóg dodał: «A to jest znak przymierza, które Ja zawieram z wami i każdą istotą żywą, jaka jest z wami, na wieczne czasy: Łuk mój kładę na obłoki, aby był znakiem przymierza między Mną i ziemia. A gdy rozciągnę obłoki nad ziemią i gdy ukaże się ten łuk na obłokach, wtedy wspomnę na moje przymierze, które zawarłem z wami i z wszelką istotą żywą, z każdym człowiekiem; i nie będzie już nigdy wód potopu na zniszczenie jakiegokolwiek jestestwa».
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:

Ps 25 (24), 4-5. 6-7bc. 8-9 (R.: por. 10)
Drogi Twe, Panie, to łaska i wierność.
Daj mi poznać Twoje drogi, Panie, *
naucz mnie chodzić Twoimi ścieżkami.
Prowadź mnie w prawdzie według Twych pouczeń, *
Boże i Zbawco, w Tobie mam nadzieję.
Drogi Twe, Panie, to łaska i wierność.
Wspomnij na swoje miłosierdzie, Panie, *
na swoją miłość, która trwa na wieki.
Tylko o mnie pamiętaj w swoim miłosierdziu, *
ze względu na dobroć Twą, Panie.
Drogi Twe, Panie, to łaska i wierność.
Dobry jest Pan i prawy, *
dlatego wskazuje drogę grzesznikom.
Pomaga pokornym czynić dobrze, *
uczy pokornych dróg swoich.
Drogi Twe, Panie, to łaska i wierność.

DRUGIE CZYTANIE

1 P 3, 18-22 Woda chrztu nas ocala
Czytanie z Pierwszego listu świętego Piotra Apostoła
Najdrożsi:
Chrystus raz umarł za grzechy, sprawiedliwy za niesprawiedliwych, aby was do Boga przyprowadzić; zabity wprawdzie na ciele, ale powołany do życia Duchem. W nim poszedł nawet ogłosić zbawienie duchom zamkniętym w więzieniu, niegdyś nieposłusznym, gdy za dni Noego cierpliwość Boża oczekiwała, a budowana była arka, w której niewielu, to jest osiem dusz zostało uratowanych przez wodę.
Teraz również zgodnie z tym wzorem ratuje was ona we chrzcie nie przez obmycie brudu cielesnego, ale przez zwróconą do Boga prośbę o dobre sumienie, dzięki zmartwychwstaniu Jezusa Chrystusa. On jest po prawicy Bożej, gdyż poszedł do nieba, gdzie poddani Mu zostali aniołowie i Moce, i Potęgi.
Oto Słowo Boże.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

Mt 4, 4b
Chwała Tobie, Słowo Boże
Nie samym chlebem żyje człowiek,
lecz każdym słowem, które pochodzi z ust Bożych.
Chwała Tobie, Słowo Boże

EWANGELIA

Mk 1, 12-15 Jezus był kuszony przez szatana, aniołowie zaś Mu usługiwali.
Słowa Ewangelii według świętego Marka
Duch wyprowadził Jezusa na pustynię. Czterdzieści dni przebył na pustyni, kuszony przez szatana. Żył tam wśród zwierząt, aniołowie zaś Mu usługiwali.
Po uwięzieniu Jana przyszedł Jezus do Galilei i głosił Ewangelię Bożą. Mówił: «Czas się wypełnił i bliskie jest królestwo Boże. Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię».
Oto słowo Pańskie.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!