Rysa w moim życiu.

Witajcie.
Dziś będzie krótko, bo nie jestem w nastroju, przez pewną kłótnię, bardziej głośnej wymiany zdań, moje argumenty przeciwko, tej drugiej osobie. Jak zwykle to ja, twierdzi ta osoba, nie mam racji, trudno, jak ma być to będzie.
Obudziłem się dziś przed 5 tą, pomodliłem się i wstałem około 7 mej rano, wziąłem przepisane leki, te które mam a nie mam wszystkich bo mnie nie stać, na wykupienie ich, nie mam za co.
Dziś dodatku, tak do czwartku mam codziennie lekarza w Lublinie, i nie stać mnie na tyle wyjazdów na paliwo, nie wiem co to będzie.
Wizyty u tych specjalistów są ważne, ratuje swoje zrujnowane zdrowie, muszę unormować ciśnienie krwi, bo mi grozi wylew, do tego doszły przez nerwicę problemy z sercem, a także ropieje i nie goi się ta druga noga prawa stopa, nogi nie amputowanej, gdy nic się nie poprawi to mi ją amputują, i trudno będzie żyć z tym wszystkim.
Drodzy moi ciężko mi jest pisać o tym wszystkim, o tym cierpieniu, ale mogę tylko pogodzić się z tą sytuacją, z tym ciężkim okresem dla mnie, braku zdrowia i finansów na leczenie.
Nie wiem co mam robić modlę się i proszę Boga bym dostał rentę rodzinną po ojcu, ale już zaczynają się schody i pretensje o to, ten mój krok. Jednak zrobiłem, już pierwszy czyn, teraz odwrotu nie ma, a i tak nie mam zamiaru odwracać się tylko chce iść na przód. Te pieniądze i mi się należą bo z czego mam żyć, mam ciągle was drodzy prosić, mam kraść, czy żebrać. Już i tak jest mi ciężko z tym wszystkim, z tymi apelami o pomoc, jest mi smutno, że zawracam wam głowę i narzucam się. Nie chcę by inni myśleli, że ich wykorzystuje, ale ja tylko proszę o pomoc w taki sposób jaki dla was będzie dobry. Ja nie chcę niczego na siłę, chcę tylko jeśli masz taką możliwość poczuć w sercu odruch, miłości do bliźniego i pomóc mi w miarę możliwości.
Proszę i błagam, to mi tylko pozostało i ufność że Bóg Miłosierny pomoże, przetrwać ten okres, chciałbym was prosić o to, bym miał finanse na zakup leków na leczenie.
Brakuje mi leków od nad ciśnienia, insuliny, leków przeciw zakrzepowych, i leków zmaciających mój organizm. Na same nad ciśnienie przyjmuję 8 różnych rodzajów leków, do tego droga insulina, i leki przeciw zakrzepowe, jedno opakowanie to koszt 100 złotych, ale to może pomóc mi uratować nogę. Są jeszcze wiele innych leków, które przyjmuję, nie będę ich wypisywał. Kiedyś w którymś poście pisałem, wykaz leków, które biorę, dlatego nie będę was tym zanudzał.
Będę kończył, ten krótki zarys sytuacji, w jakiej jestem, może ktoś zechce mi pomóc, ja wierzę że Bóg posługuje się ludźmi, i mi pomoże i da mi takie środki doczesne. Jego Miłosierdzie, jest wielkie i niepojęte, więc ufam i wierzę, że cała sytuacja będzie miała dobre zakończenie.
Jezu Ufam Tobie.

namiary
Norbert Mendyk
Dragany 109
23-145 Wysokie

nr 97 2490 0005 0000 4000 1528 8114 Alior Bank.
Norbert Mendyk
Dragany 109
gm. Wysokie
tytuł przelewu MENDYK,1155
do wpłat zagranicznych tak mi Alior Bank odpisał, przepraszam za chaotyczność.


W odpowiedzi na pytanie pragnę poinformować, że Bank przyjmuje przelewy walutowe, zagraniczne na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe oraz oszczędnościowe zawierające co najmniej:

1) nazwę (imię i nazwisko w przypadku osób fizycznych) zleceniodawcy,
2) datę waluty, walutę i kwotę polecenia,
3) informacje o sposobie przekazania do Banku środków (pokrycia) na rzecz beneficjenta,
4) dane o beneficjencie (dokładną nazwę/imię i nazwisko oraz adres, numer rachunku).
 
Bank zastrzega sobie prawo do żądania tych danych w określonej formie – standard NRB/IBAN.
 
5) wskazanie, kto pokrywa prowizje i opłaty Banku.
 
Dodatkowo informuję, że kod SWIFT Alior Banku to ALBPPLPW.
Numer rachunku odbiorcy wraz z kodem IBAN to PL i numer rachunku (np. PLxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) wpisywany jednym ciągiem (razem 28 znaków).
Adres Banku to Alior Bank Spółka Akcyjna, ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa.
 
W odniesieniu do realizacji przelewu zagranicznego, walutowego otrzymanego uprzejmie informuję, że Bank może odmówić realizacji polecenia przelewu, w którym zleceniodawcę określono w sposób uniemożliwiający jego identyfikację.
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!