Kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony (Mt.10,22 )



Wy jesteście solą dla ziemi (...).Wy jesteście światłem dla świata. (Mt 5, 13-14 )

Dziś przepraszam kochani, ale będzie krótko, przed chwilą wróciłem ze Mszy Św. z Sakramentem Namaszczania Chorych, było pięknie, tak samo jak na wczorajszej Mszy Świętej, gdzie byłem u spowiedzi.
Teraz czekam na transmisję ze spotkania młodych prowadzone przez o. Daniela, z Częstochorowy. Pustelni Ducha Św.
Całe spotkanie ma się rozpocząć o godzinie 15 tej, więc czekam z cierpliwością.
Wczoraj miałem modlitwę wstawienniczą przez Janka który mieszka i posługuje w Irlandii, było to niesamowite przeżycie. Kiedy modlił się by zstąpił Duch Św. czułem się jak na karuzeli, wszystko wirowało, siedziałem na wózku, i czułem osłabienie w nodze, którą mam.. tak działał Duch Św. i Wasza modlitwa za mnie.
Ja podczas transmisji ze spotkania z młodymi, będę modlił się za was, i we wszystkich waszych intencjach. Niech Bóg Miłosierny otoczy to Swoją łaską i da umocnienie i uwolnienie, niech św. Bernadetta, i Matka Boża z Lourdes, da Wam zdrowie i siłę, moc znoszenia Krzyża codzienności.
Ja jak już wcześniej pisałem, chcę zostać świętym, chcę i modlę się o to, niech Bóg błogosławi temu wszystkiemu.
Jak będę mógł jeszcze dziś coś napiszę, ale nie obiecuję.. wytrwajcie w nauce Chrystusa a będziecie zbawieni.
Bądźcie solą dla ziemi i światłością dla świata...
Módlmy się i kochajmy Jezusa i Maryję, Oni nam pomogą w tym szczególnym dniu w intencji chorych na duszy i ciele.
Z Bogiem Norbert

św. Bernadetto módl się za nami

  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!