Pokładajmy ufność w Panu Naszym

" Abyśmy się u was nawzajem pokrzepiali wspólną wiarą- waszą i moją" Rz 1,12

Witajcie drodzy moi, dziś mi się lepiej spało, pomimo tego, że wczoraj miałem paskudny dzień, trudno trzeba wszystko przyjąć z pokorą i oddać to Jezusowi Miłosiernemu. On może nam pomóc wesprzeć nas w słabościach i upadkach, tak jak przebaczył grzechy św. Marii Magdalenie, również nam przebaczy grzechy, tylko daje warunek.. idź i od tej pory nie grzesz...
Ja pełen jestem słabości, ale dla Boga nie ma niczego niemożliwego dlatego może nam pomóc w trudnych momentach życiowych, na zakrętach, na których stoimy i nie wiemy gdzie zrobić krok.
Jezus jest ponad naszymi słabościami, jest bliżej nas niż my sądzimy. Jest w Twoim i moim cierpieniu, On nas pociesza i ociera nam łzy, beznadziejności.
Wczoraj miałem nauczkę, by nie robić nic pochopnie, by myśleć, nie ulegać emocją, tylko zdać się na wolę Boga, taka jaka jest, dał mi to Jezus wczoraj poznać przez małe cierpienia i chciał bym zobaczył swoją nędzę.
Jest mi ciężko i potrzebuję waszej modlitwy i jeśli możecie wsparcie w kłopotach finansowych, wiem i wierzę, że Jezus mi pomoże, Jemu to zawierzyłem siebie i wszystkich w swoim sercu, których noszę.
Wczoraj zapisałem się, do Kręgu Miłosierdzia do takiej Wspólnoty, wysłałem wiadomość do nich, poznałem fajnego chłopaka, dla którego wiara nie jest obca, on mi pomógł wczorajszej rozmowie, przez telefon, wsparł mnie, gdy wszystko napierało na mnie.
Dużo pomaga mi Andrzej, za co jestem mu wdzięczny i codziennie modlę się za niego, on też mi pomógł, słowem i gestem.
Mój dzisiejszy nastrój jak zwykle rano jest troszkę lepszy, męczą mnie problemy finansowe, chciałbym to jakoś od siebie odrzucić, nie myśleć, ale nie udaje mi się. Jest ciężko, ale Jezus na Drodze Krzyżowej miał ciężej, straszne cierpienia, moje są niczym w porównaniu do Jego, mojego i Twojego Zbawcy.
Uciekajmy się do Jezusa Miłosiernego, modlitwą koronką, oraz do Maryi, Różańcem, odmawiajmy te modlitwy codziennie, niech nasz duch nie słabnie.
Pokrzepiajmy się wspólnie wiarą, nadzieją, miłością i dobrym gestem, bo uczynki Miłosierdzia są bardzo ważne.
Pamiętajcie, ci którzy wątpią i nie wiedzą czy pomóc, o to słowa...
Niech wiara wasza w Pana naszego Jezusa Chrystusa uwielbionego nie ma względu na osoby (Jk 2,11 )

Dane moje do przelewu, dziś je powtórzę, wybaczcie....
Norbert Mendyk
Dragany 109
23-145 Wysokie

nr 97 2490 0005 0000 4000 1528 8114 Alior Bank.
Norbert Mendyk
Dragany 109
gm. Wysokie
tytuł przelewu MENDYK,1155
do wpłat zagranicznych tak mi Alior Bank odpisał, przepraszam za chaotyczność.


W odpowiedzi na pytanie pragnę poinformować, że Bank przyjmuje przelewy walutowe, zagraniczne na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe oraz oszczędnościowe zawierające co najmniej:

1) nazwę (imię i nazwisko w przypadku osób fizycznych) zleceniodawcy,
2) datę waluty, walutę i kwotę polecenia,
3) informacje o sposobie przekazania do Banku środków (pokrycia) na rzecz beneficjenta,
4) dane o beneficjencie (dokładną nazwę/imię i nazwisko oraz adres, numer rachunku).
 
Bank zastrzega sobie prawo do żądania tych danych w określonej formie – standard NRB/IBAN.
 
5) wskazanie, kto pokrywa prowizje i opłaty Banku.
 
Dodatkowo informuję, że kod SWIFT Alior Banku to ALBPPLPW.
Numer rachunku odbiorcy wraz z kodem IBAN to PL i numer rachunku (np. PLxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) wpisywany jednym ciągiem (razem 28 znaków).
Adres Banku to Alior Bank Spółka Akcyjna, ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa.
 
W odniesieniu do realizacji przelewu zagranicznego, walutowego otrzymanego uprzejmie informuję, że Bank może odmówić realizacji polecenia przelewu, w którym zleceniodawcę określono w sposób uniemożliwiający jego identyfikację.
 


jeśli ktoś poczuje w sercu gest Miłosierdzia to proszę o pomoc, już nie długo skończy się to wszystko i będę miał rentę rodzinną i dam sobie spokój z apelami o pomoc, bo przyznaję jest mi ciężko z tym, pisać i tylko prosić.
Z Bogiem. Norbert

NIECH JEZUS WAM BŁOGOSŁAWI, NA KAŻDĄ MINUTĘ WASZEGO ŻYCIA.....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!