Niepokalana Nieba i Ziemi, Matka Nasza



Akt poświęcenia się Niepokalanej świętego Maksymiliana Kolbe

Niepokalana, nieba i ziemi Królowo, Ucieczko grzesznych i Matko nasza najmiłościwsza. Ty, której Bóg cały porządek miłosierdzia powierzyć raczył, ja niegodny grzesznik, rzucam się do stóp Twoich kornie błagając, abyś mnie całego i zupełnie za rzecz i własność swoją przyjąć raczyła i uczyniła ze mną, wraz ze wszystkimi władzami mej duszy i ciała, i z całym mym życiem, śmiercią i wiecznością, cokolwiek Ci się podoba.
Użyj także, jeżeli zechcesz, mnie całego bez żadnego zastrzeżenia, do dokonania tego, co o Tobie powiedziano: "Ona zetrze głowę twoją", jako też: "Wszystkie herezje samaś zniszczyła na całym świecie", abym w Twoich niepokalanych i najmiłościwszych rękach stał się użytecznym narzędziem do zaszczepienia i jak najsilniejszego wzrostu Twej chwały w tylu zabłąkanych i obojętnych duszach, a ten sposób do jak największego rozszerzenia błogiego Królestwa Najświętszego Serca Jezusowego; albowiem gdzie Ty wejdziesz, tam łaskę nawrócenia i uświęcenia wypraszasz, przez Twoje bowiem ręce wszelkie łaski Najsłodszego Serca Jezusowego na nas spływają.

 Dozwól mi chwalić Cię, Panno Przenajświętsza.

Daj mi moc przeciw nieprzyjaciołom Twoim.

                                            



O Niepokalana jak ja bardzo Cię kocham, mogę to wyrazić moimi marnymi modlitwami, które płyną do Twego Niepokalanego Serca, o Najczystsza ze wszystkich niewiast na ziemi. Dziś królujesz w kościele, jako Matka Boża Gromniczna. Ja chcę byś działała w moim słabym sercu, pełnym niedoskonałości, gniewu, zranień. O Ucieczko grzesznych, Panno wierna, przedstaw mnie Swemu Drogiemu Synowi, jako własność Twoją, jako Twoje dziecko. Módl się za mnie, wtedy gdy słabnie siła mego ducha i kiedy pokusy do grzechu, są bardzo silne, kiedy nie daję rady Ty i Jezus, bądźcie ze mną. Kiedy upadnę, pomóż mi wstać. Chcę Cię o Niepokalana spotykać na mej Drodze Krzyżowej. Tobie poświęciłem przez Akt Oddania swoją duszę i ciało. Odmawiam codziennie wyżej zamieszczony Akt Oddania się Tobie, św. Maksymiliana Marii Kolbe. Dzięki Twej opiece, wstawiennictwu przed Jezusem i orędownictwu, nie chcę zatracić nieustannej modlitwy. Powierzam Ci przez Różaniec Święty, siebie, drogie mi osoby, i wszystkich, którzy prosili mnie o modlitwę. Przez Twe święte Ręce, zawierzam Jezusowi, wszystkich grzeszników, dusze w czyśćcu cierpiące, biednych samobójców, i tych którzy nie wierzą błądzą. Bądź dla nich wszystkich Kochaną Mamą, i módl się za nimi, a w szczególności w chwili, kiedy będą odchodzić z tego świata. Ochroń ich, przed mocami piekielnymi. O Maryjo, bez grzechu pierworodna zrodzona, módl się za cały kościół, Polskę, świat, oddawaj wiarę, tych którzy orędują i modlą się za Twoim wstawiennictwem, byś ubłagała Jezusa, by nie spadł na nas Sprawiedliwy Gniew Boga, by jeszcze królowały czasy Miłosierdzia Jezusa. Wstawiaj się za nami, a przy pomocy Twojej i świętych naszych czasów, świat, dokona pokuty i będzie żałował za grzechy, które popełnił.

Maryjo Nasza Najlepsza Matko, dziękuję Ci za dzisiejszą ranną modlitwę ,wypraszaj u Jezusa, łaski dla mnie i dla wszystkich, za których modlę się. Dziękuję Ci Niepokalana za list i materiały od ojca gwardiana z Niepokalanowa. List był i jest piękny. Bardzo ucieszyły mnie duża ilość Cudownych Medalików, które mi zostały przesłane wraz z deklaracjami, przystąpienia do grona Twoim sług, do Rycerstwa Niepokalanej. Daj mi siłę bym mógł zebrać dla Ciebie, jak największe grono osób, które przystąpią do grona Rycerstwa Niepokalanej. Ja sam drodzy moi, należę do Rycerstwa od 1994 roku, z całą rodziną. Maryja nie zapomina o Swoich ukochanych dzieciach i nie zapomniała o mnie, nawet wtedy gdy daleko byłem od Boga, ale Jej to zawierzyłem Swoje nędzne życie, oddałem Jej ciało i duszę i teraz bez skrupułów bez strachu, mogę wychwalać Jej wzniosłe cechy, Jej piękność, która Króluje jako Matka Boża Królowa Polski. My jesteśmy Jej dziećmi, żyjemy w Polsce, gdzie Ona jest Naszą Królową i Panią Polski.

Uciekajmy się do Maryi, tak bardzo bym chciał by każdy Ją pokochał, tak jak ja ją Kocham, mimo moich słabości i grzechów. Każdy rytm mego serca, bije dla Niej, każda kropla krwi w moim organizmie jest na chwałę Jej i Jezusowi.

Mam do was moi drodzy prośbę jeśli ktoś chciałby przystąpić do Rycerstwa Niepokalanej, jestem wstanie przesłać na adres domowy, kartę przystąpienia, Cudowny Medalik, który Ona sama Objawiła w 1830 roku, 27 listopada, św. Katarzynie Laboure, a który św. Maksymilian wybrał, jako narzędzie ze złem, herezją.

Warunki jakie trzeba spełniać. Jest to codzienna modlitwa, jeśli możesz ją odmawiać, bo nie raz obowiązki domowe czy zawodowe, mogą spowodować że zapomnisz, ale Maryja nie zapomni o Tobie. Modlitwa ta jest taka to pierwszy czyn, który musisz spełniać, to akt strzelisty…

„ O Maryjo bez grzechu poczęta, módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy, i za wszystkich, którzy się do Ciebie nie uciekają, a zwłaszcza za nieprzyjaciółmi Kościoła świętego i poleconymi Tobie.”

Dugi czyn…

Wykorzystać dla sprawy Niepokalanej wszystkie środki godziwe, na jakie pozwala stan, warunki i okoliczności.

Najskuteczniejsze środki – to modlitwa, pokuta i świadectwo chrześcijańskiego życia.

Trzeci czyn…

Zaleca się rozpowszechnianie Cudownego Medalika Niepokalanej.



Jeśli nie chcesz bym tobie wysyłał deklarację przystąpienia, oczywiście to jest dla tych, których serce pragnie to przyjąć, to podam pod jaki adres można prosić o deklarację i modlitwy wraz Cudownym Medalikiem Niepokalanej.

NARODOWY OŚRODEK
Rycerstwa Niepokalanej
Im. Br. Innocentego
Niepokalanów, 96-515 Teresin.

Można tam pisać i prosić o przesłanie materiałów, potrzebnych do przystąpienia do grona Rycerzy Niepokalanej.

Odmawiajcie codziennie Akt oddania się Niepokalanej, św. Maksymiliana, wyżej on jest można go sobie wydrukować, jeśli nie jesteś wstanie przepisać, i proszę o wstąpienie w grono Rycerzy Niepokalanej. Ja sam jestem z całą rodziną od kilkunastu lat Rycerzem, fajnie brzmi, ale to mnie cieszy, i na pewno powiem wam szczerze Maryja nie odepchnie od Siebie nikogo, nawet zatwardziałego grzesznika, ale przytuli i powróci on, do Owczarni Chrystusowej. Módlcie się do Jezusa przez przyczynę Niepokalanej a On będzie obsypywał Was drodzy moi, wszelakimi łaskami. Maryja Niepokalana to najkrótsza Droga do Jezusa, do zbawienia do Nieba.

Na końcu podam mój adres email, tym którzy chcą bym przesłał im deklarację.

  Dziś dzień strasznie mroźny, ciśnienie nie jest bardzo wysokie, ufam i wierzę w Boga, że choroby miną, a jeśli Jego wola będzie inna przyjmę ten Krzyż ucałuję i pójdę Drogą Krzyżową na Golgotę. Módlcie się za mnie, ja was codziennie polecam w modlitwach, byście zaznawali łask Jezusa i Macierzyńskiej Miłości Maryi.

Adres email


módlcie się i trwajcie przy Bogu, a On wam pomoże, moje życie jest tego dowodem, mimo cierpienia, wielokrotnie przy pomocy łaski Bożej i opieki Maryi, żyję, nie poddaję się, i wy nie poddawajcie się.

ODWAGI.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!