Prośba o wsparcie w moich problemach



Napiszę dzisiaj krótko, bo napisałem wiadomość ale wszystko zostało skasowane i nie mogę odzyskać.

 Przepraszam, że wczoraj nic nie napisałem, ale dlatego, że choruję, mam bardzo wysokie ciśnienie, nie mam pieniędzy i leków, by można zrealizować recepty i jest mi bardzo ciężko, Depresja mnie bardzo męczy, nie mogę sobie z nią poradzić. Dziś ciśnienie znów wysokie, i trudno mi się pozbierać, do tego wysoki cukier. W sumie mój blog, to apel o pomoc i moje ewangelizowanie. Dlatego proszę wszystkich o pomoc dla mnie, wiem, że każdemu jest ciężko. Ja jak stanę na nogi, to odwdzięczę się. Dziś mam zawieźć do ZUS dokumenty o rentę rodzinną ale coś będzie wiadome dopiero po około półtora miesiąca, tak wszystko długo trwa. Musi być przeprowadzona komisja lekarska, i badanie jaki jest mój stan zdrowia. Mam wszystkie dokumenty, tylko dziś trzeba złożyć. Źle czuję się, ale trudno dam jakoś radę, może będzie dobrze.

Wczoraj nie pisałem, bo jak wróciłem miałem wysokie skoki ciśnienia. Pokrótce opowiem, tylko jak było Msza była fantastyczna, tak jak i poznania ojca Pacyfika, jedno poznanie dotyczyło mnie, ale zachowam to w swoim sercu. Było nałożenie rąk, z błogosławieństwem. Msza była przejmująca, mimo silnego mrozu, było może około 600, 700 osób, takie tłumy ciągną na tą Msze Świętą, bo Bóg uzdrawia i przemienia ludzkie serca. Ja modliłem się za wszystkich. Po spowiedzi odmawiałem za was Różaniec, i polecałem przez ręce Maryi, wszystkich, którzy mi pomagają, czy to słowem czy modlitwą. Bóg wysłuchuje naszych próśb i zawołań. Łaski Jego są wielkie. Mnie Jezus dotyka, przemienia, uświęca. Was drodzy również, bo w modlitwach moich jesteście zapisani, i polecam was wszystkich, przez ręce Maryi, by przedstawiła Was Jezusowi, jako Jej dzieci.

Dziś będzie krótko bo opisałem się wcześniej, a wszystko zniknęło, i nie mogę odzyskać, nie wiem nawet czy pustego posta nie puściłem, na bloga, trudno.

Związku z moimi problemami finansowymi, chciałbym was prosić o wsparcie mnie w potrzebach, wykupienia leków na nadciśnienie, bo nie mam już żadnej tabletki, a nie chcę umrzeć na wylew. Wiem, że każdemu jest ciężko, ale może znajdzie się jakaś osoba, która pomoże mi z odruchu ludzkiego serca. Pomóżcie mi, bo ja nie mam od kogo już prosić o pomoc. Nie wiecie nawet jak głupio mi jest, gdy piszę takie posty ale nic innego mi nie pozostaje. Ufam Bogu, że mi pomoże i wesprze mnie w moich doczesnych problemach finansowych i znajdą się osoby, które mi pomogą. Nawet dziś nie mam za co pojechać do Lublina, będę musiał znów pożyczyć. Jest ciężko ale modlę się i ufam, przez cierpienia Bóg przemawia. Tak i do mnie przemawia. Jeśli poczujesz w sercu odruch pomocy dla mnie byłbym wdzięczny, bo to mi pomoże żyć. Gdy tylko będę miał rentę lub pracę odwdzięczę się stokrotnie.

Dziękuję tym, którzy ze chcą mi pomóc, w pomocy wykupieniu leków, na zakup żywności i diety cukrzycowej. Przepraszam, że o to proszę, ale może z kilku osób, znajdzie się jedna, która pomoże. Będę wdzięczny i będę polecał tą osobę w modlitwie, i Was wszystkich.



Dane

Norbert Mendyk
Dragany 109               
23-145 Wysokie

nr 97 2490 0005 0000 4000 1528 8114 Alior Bank.
Norbert Mendyk
Dragany 109
gm. Wysokie
tytuł przelewu MENDYK,1155
do wpłat zagranicznych tak mi Alior Bank odpisał, przepraszam za chaotyczność.


W odpowiedzi na pytanie pragnę poinformować, że Bank przyjmuje przelewy walutowe, zagraniczne na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe oraz oszczędnościowe zawierające co najmniej:

1) nazwę (imię i nazwisko w przypadku osób fizycznych) zleceniodawcy,
2) datę waluty, walutę i kwotę polecenia,
3) informacje o sposobie przekazania do Banku środków (pokrycia) na rzecz beneficjenta,
4) dane o beneficjencie (dokładną nazwę/imię i nazwisko oraz adres, numer rachunku).
 
Bank zastrzega sobie prawo do żądania tych danych w określonej formie – standard NRB/IBAN.
 
5) wskazanie, kto pokrywa prowizje i opłaty Banku.
 
Dodatkowo informuję, że kod SWIFT Alior Banku to ALBPPLPW.
Numer rachunku odbiorcy wraz z kodem IBAN to PL i numer rachunku (np. PLxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) wpisywany jednym ciągiem (razem 28 znaków).
Adres Banku to Alior Bank Spółka Akcyjna, ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa.
 
W odniesieniu do realizacji przelewu zagranicznego, walutowego otrzymanego uprzejmie informuję, że Bank może odmówić realizacji polecenia przelewu, w którym zleceniodawcę określono w sposób uniemożliwiający jego identyfikację.
 

 



Dziękuję, proszę o rozszerzanie mojego bloga, wśród wszystkich, którzy zechcą go czytać. Norbert


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.