W słabości, duch się doskonali do walki ze złem.

Witajcie!
Dziś będzie, bardzo krótko, wybaczcie, ale źle czuję się psychicznie. Jest to spowodowane wieloma czynnikami, rodziną, zdrowiem, atakami złego, i brakiem czasami siły na cokolwiek.
  Jest tak, ciężko, że proszę Was o modlitwę, za mnie, za całą moją rodzinę, bliskich osób w moim sercu, a także za grzeszników, którym ja jestem.
Wstydzę się swoich upadków, ale wierzę w moc Miłosierdzia Bożego I UFAM, że powstanę i  dalej będę kroczył Drogą Światłości. odmówcie chociaż, jedno Zdrowaś Mario, by te ataki ustał, by moc Najwyższego, okryła mnie i wszystkie pokolenia mojej rodziny, bo oni potrzebują modlitwy i uzdrowienia, przez Rany Chrystusa.
Maryjo, módl się za nami, daj nam siłę i moc, do powstawania, i prowadź nas, ze św. Józefem, do Waszego Syna Jezusa.
Dziś patronuje, św. Józef, dlatego proszę Cię św. Józefie, przybrany Ojcze Jezusa, módl się za nami, i daj nam łaski, Swojej wielkiej wiary, nadziei, i miłości.
Módlcie się, i pamiętajcie o cierpiącym duchowo i fizycznie, bratu, który żebrze Miłosierdzia Pana.
JEZU, UFAM TOBIE!!



ŚWIĘTA RODZINO, JEZUSIE, MARYJO, JÓZEFIE, pomagajcie nam nieustannie, prosimy!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!