Prosto powiedzieć słowo KOCHAM ale czy ktoś to czuje w swoim SERCU czy czuje SAMOTNOŚĆ!!!! LIst do M

   Jak ciężko jest bycie samotnym, nie w takim sensie ogólnym, że żyjąc w pojedynkę np w mieszkaniu lub w domu, nie!!! samotność człowieka, samotność jego wyborów, wzlotów i upadków... czy ktoś to zrozumie, czy ktoś zrozumie złożoną psychikę człowieka, nie wiem!!!!
Słucham List do M Dżemu, Rysiek wiedział czym jest ta samotność ta trwoga pomimo tego, że miał żonę, dzieci, matkę, czuł się sam, i to przyprawiało go o depresje, stany melancholijne.
Czytając ten post, odpowiedz sobie czy czułeś się w taki sam sposób, samotny aż do strasznej trwogi, kiedy np grunt umykał ci pod nogami,
 może były obok Ciebie drogi przyjacielu inne osoby, ale czy czułeś się bezpiecznie w tym swoim stanie??? zapytaj się i odpowiedz sobie, przyniesie to ulgę
Rysiek, nie wiem pewnie pytał się siebie!!!!!, kim jestem???, mam tysiące fanów, fanki które mnie kochają, mam wspaniałą rodzinę a jednak ta myśl, ta samotność pcha mnie w narkotyki, uzależnienie!!!
SAMOTNOŚĆ!!!!
Wiem co to problemy zdrowotne, co to ból samotności w cierpieniu, znam ludzi uwikłanych w uzależnienia od wszelkich form, niedoszłych samobójców, więc!!! czy to nie wszystko samotność, trwoga która przeraża mnie i Ciebie i tych wszystkich, których spotkałem ich trwogę i ból, ja ich rozumiem i wiem że cierpią to jest samotność, krzyk rozpaczy zranionego w nas dziecka.
    
     Ja ze swej strony muszę usunąć ze swojego życia tą drugą samotność, ten krzyk rozpaczy i bólu, który niejednokrotnie daje mi się we znaki, muszę, pozbyć się jej...jest tyle dobra na świecie, ludzi którzy chcą powiedzieć do mnie i do Ciebie spójrz w SŁOŃCE W NIEBO, nie w dół na ziemię, wzróć oczy ku górze gdzie świeci jasność to da Ci siłę przezwyciężenia, trwogi i samotności, która każdego dnia powoli lecz nieubłaganie zabijała Cię.......więc kochani dajcie mi spojrzeć w słońce, dajcie mi usłyszeć słowa, spójrz w niebo, nasyć oczy pięknem, bo życie szybko mija....chcę usłyszeć z twoich ust, samotność którą w sobie masz zabija w tobie miłość i możliwość powiedzenia tak prostego a zarazem jak trudnego słowa KOCHAM CIĘ.
Łatwo bez zastonowienia powiedzieć słowo KOCHAM ale!!! CZY CZUJESZ JE W SERCU, CZY CZUJESZ JE WOBEC INNEGO CZŁOWIEKA CZY TO NIE TYLKO PUSTE SŁOWO, KTÓRE WYRZUCASZ Z SIEBIE BY CI SIĘ ULŻYŁO, BY BYŁO CI LEKKO.....MÓWMY SOBIE KOCHAM BY ZABIJAĆ TĄ NIKŁĄ SAMOTNOŚĆ, KTÓRA SIEDZI W NAS.
Życzę WAM otwartości na drugiego człowieka na jego sprawy i problemy, pomagajmy sobie, podajmy dłoń by te zbliżające się np święta były nie Samotnością ale słowem KOCHAM które poczujesz w swoim sercu.
Teraz czas na Ryśka na mnie już czas!!!!
List do M       miłego słuchania i zrozumienia tekstu!!!!!

.http://www.youtube.com/watch?v=Lgb6WcOy9fg&feature=BFa&list=FLQulU4VK6Nvrqc479WVjJ1g&lf=mh_lolz

Norbert

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!