Człowieku dokąd zmierzasz????

Człowiek ma bystre oczy, aby mógł zauważyć drugiego człowieka,
ma również uszy, ażeby usłyszeć każdy ludzki szept,
nogi, aby móc pójść do przyjaciela,
dłonie, aby je ku niemu wyciągnąć,
ale ponadto ma również serce, które mu podpowiada,
że ma drugiego człowieka kochać.

Chciałbym wyszeptać do Ciebie
takie proste słowo,
Którego brzmienia uczę się
wciąż na nowo.
Jest ono jak szczery uśmiech Twój..
Dlatego chce Ci powiedzieć słowo
jaśniejsze niż słońce,
to któremu pięknością
nie dorównują kwiaty na łące.
Które w powiewie wiatru czuję.
Te słowa po prostu:
DZIĘKUJĘ.....PRZYJAŹŃ

To na taki miły początek dnia ten wiersz!!!!
 właśnie zjadłem śniadanie, wysoki poziom cukru, w nocy było niedocukrzenie cukier we krwi poniżej 40tu, musiałem wziąć zastrzyk glucagenu, trudno takie jest życie z chorobą. Jednak zawsze po niedocukrzeniu rano lub w inną porę dnia mam wysoki cukier, dziś 437 we krwi, mam nadzieję że dużego spustoszenia nie zrobił ten cukier w organiźmie. Wziołem insulinę, by zbić cukier i wszystko unormowało się...taka jest walka osób chorych na cukrzycę, częste mierzenia cukrów ja to robię ponad 10razy dziennie, kłując się w palec brr już mam zrosty, od wkłuć, do tego podawanie insuliny ja mam 5 razy dziennie ją sobie podawać, też już są zrosty i problemy z miejscami wkłuć.
Oprócz tego wysoki i niski cukier może zabić, więc trzeba pilnować się, do tego potrzebna jest dieta cukrzycowa a ona kosztuje trudno, osoby z cukrzycą wiedzą jaka to jest walka, i ile nam czasu pochłaniają te wszystkie zabiegi, więc cukrzycy i ci którzy pomagają diabetykom, niepełnosprawnym, mogą mnie zrozumieć i jak chcą wesprzeć w walce bym nie stracił drugiej nogi.
Tak bardzo boję się że cukrzyca to zrobi i drugiej nogi nie będę miał, ale będę walczył.
to taki mój początek dnia..... wiersz dedykuję wszystkim przyjaciołom i ludziom walczącym z apatią wobec osób chorych i niepełnosprawnych
w tle leci muzyka z Gladiatora Soundtrack

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!