rachunkek bankowy dla tych co nie wiedzą aktualny

              
nr 97 2490 0005 0000 4000 1528 8114 Alior Bank.
Norbert Mendyk
Dragany 109
gm. Wysokie
tytuł przelewu MENDYK,1155
do wpłat zagranicznych tak mi Alior Bank odpisał, przepraszam za chaotyczność.


W odpowiedzi na pytanie pragnę poinformować, że Bank przyjmuje przelewy walutowe, zagraniczne na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe oraz oszczędnościowe zawierające co najmniej:
1) nazwę (imię i nazwisko w przypadku osób fizycznych) zleceniodawcy,
2) datę waluty, walutę i kwotę polecenia,
3) informacje o sposobie przekazania do Banku środków (pokrycia) na rzecz beneficjenta,
4) dane o beneficjencie (dokładną nazwę/imię i nazwisko oraz adres, numer rachunku).
 
Bank zastrzega sobie prawo do żądania tych danych w określonej formie – standard NRB/IBAN.
 
5) wskazanie, kto pokrywa prowizje i opłaty Banku.
 
Dodatkowo informuję, że kod SWIFT Alior Banku to ALBPPLPW.
Numer rachunku odbiorcy wraz z kodem IBAN to PL i numer rachunku (np. PLxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) wpisywany jednym ciągiem (razem 28 znaków).
Adres Banku to Alior Bank Spółka Akcyjna, ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa.
 
W odniesieniu do realizacji przelewu zagranicznego, walutowego otrzymanego uprzejmie informuję, że Bank może odmówić realizacji polecenia przelewu, w którym zleceniodawcę określono w sposób uniemożliwiający jego identyfikację.
 


Dziękuję przy okazji tych którzy mnie wspierają w różnoraki sposób, czy to materialnie czy słowem dziękuję, jeśli ktoś będzie chciał mi pomóc finansowo bardzo dziękuję, pieniądze przeznaczam na leczenie w środę i w czwartek mam do kolejnych lekarzy i napewno będą nowe recepty proszę o pomoc, a tym którzy pomogli to jeszcze raz dziękuję i proszę nie zostawiajcie mnie z problemem samego, mimo moich wahań nastroju...wybaczcie mi... pozdrawiam
Dziękuję za odzew i pomoc
Norbert

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!