Apel o pomoc

Witajcie moi drodzy założyłem swojego bloga bo szukam wszędzie pomocy od ludzi dobrego serca, którzy będą chcieli mnie wesprzeć w trudnych momentach mojego życia.
Dwa miesiące temu straciłem prace, jak widać na zdjęciu profilowym jestem osobą niepełnosprawną. Choruje na poważne choroby, przeważnie we znaki daje mi się cukrzyca typu 1, przez nią i chorobę stopę cukrzycową straciłem lewą nogę na wysokości uda. Obecnie mam problemy też i z prawą nogą w dała się też stopa cukrzycowa i krytyczne niedokrwienie kończyny, co może skończyć się amputacją, leczenie nadal trwa i ratuję ją jak mogę, bo strasznie byłoby gdybym stracił oby dwie nogi, robię co mogę.
Choruję także na nadciśnienie tętnicze, angiopatię, nefropatię cukrzycową, niedosłuch obustronny, dyskopatię kręgosłupa, można byłoby pisać o tym wiele, ale mało miejsca.
Jestem młodym chłopakiem mam 34 lata, i bardzo chciałbym chodzić, mieć swoje marzenia, pracę, niestety narazie o chodzeniu o protezie nie ma mowy. Zgodę na protezę wypisze chirurg mój który mnie leczy, lecz nie stać mnie finansowo na zakup jej, bowiem technik protetyk powiedział że koszt takiej protezy dla mnie to powyżej 17 tys zł, z dodacji częściowo państwowych uzbierał bym może około 7tys zł, pozostałą kwotę muszę zdobyć z pomocy dobrych ludzi.
Ja mam bardzo niskie dochody bowiem mam rentę socjalną w wysokości 364zł, taka mała bo mam 200złotych potrąceń z powodu przekraczania dochodu jak pracowałem i jeszcze jedna firma pobiera część renty, tak więc pozostaje, taka kwota.
Posiadam też z Gopsu, zasiłek pielęgnacyjny w wysokości 153zł, z powodu zaliczenia do znacznego stopnia niepełnosprawności.
Ja nie mam skąd wziąć pomocy, zwróciłem się do różnych fundacji, ale jeszcze nie odpowiedzieli, pomagali mi jak mogli znajomi wirturalni, prawdziwi przyjaciele.
Gops nie może udzielić pomocy bo przekraczam kryterium dochodowe, liczą członków czyli osoby we wspólnym gospodarstwie domowym, narazie z tego ośrodka nie mam co liczyć na pomoc, może po nowym roku.
Pomocy ze strony najbliższej rodziny nie mam na co liczyć, mama ma niską rentę i leczy się na choroby, rodzeństwo ma swoje życie i ja nie mieszam się w ich sprawy a oni nie chcą angażować się w moje.
Z domu wyprowadziłem się, mieszkam pod Lublinem, od ponad 3 lat.
Dla tych którzy mają wątpliwości czy pomóc to niech odpowie ich serce czy znajdzie się parę złotych dla osoby która chce chodzić na dwóch nogach, niż siedzieć na wózku lub chwiać się na kulach łokciowych...chciałbym żyć jako normalny człowiek, nie patrzyć na swoją chorobę, niepełnosprawność.
Szukam obecnie pracy takiej formy tele pracy w domu, pukam do różnych fundacji bo brakuje mi nieraz na chleb i na dietę cukrzycowąś co jest podstawą do braku powikłań cukrzycowych, które mogą być śmiertelne, jeśli dalej diety nie będę przestrzegał
Zakup leków msc to dla mnie wydatek około 600złotych jeśli mam..
Więc zwracam się do ludzi dobrego serca o pomoc o godziwe święta, proszę o wpłaty nawet paru złotych, to mi przywróci nadzieję i da mi siłę na walkę każdego dnia.
moje dane
Norbert Mendyk
Dragany 109
23-145 Wysokie
nr 97 2490 0005 0000 4000 1528 8114 Alior Bank.
Norbert Mendyk
Dragany 109
gm. Wysokie
tytuł przelewu MENDYK,1155
do wpłat zagranicznych tak mi Alior Bank odpisał, przepraszam za chaotyczność.


W odpowiedzi na pytanie pragnę poinformować, że Bank przyjmuje przelewy walutowe, zagraniczne na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe oraz oszczędnościowe zawierające co najmniej:

1) nazwę (imię i nazwisko w przypadku osób fizycznych) zleceniodawcy,

2) datę waluty, walutę i kwotę polecenia,
3) informacje o sposobie przekazania do Banku środków (pokrycia) na rzecz beneficjenta,
4) dane o beneficjencie (dokładną nazwę/imię i nazwisko oraz adres, numer rachunku).
Bank zastrzega sobie prawo do żądania tych danych w określonej formie – standard NRB/IBAN.
5) wskazanie, kto pokrywa prowizje i opłaty Banku.
Dodatkowo informuję, że kod SWIFT Alior Banku to ALBPPLPW.
Numer rachunku odbiorcy wraz z kodem IBAN to PL i numer rachunku (np. PLxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) wpisywany jednym ciągiem (razem 28 znaków).
Adres Banku to Alior Bank Spółka Akcyjna, ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa.
W odniesieniu do realizacji przelewu zagranicznego, walutowego otrzymanego uprzejmie informuję, że Bank może odmówić realizacji polecenia przelewu, w którym zleceniodawcę określono w sposób uniemożliwiający jego identyfikację.
dla tych co mają wątpliwości potwierdzę swój opis odpowiednimi dokumentami ale pod warunkiem nie wykorzystywania tego w złych celach...
narazie nie mam konta fundacji, bo nikt nie odpowiedział, czekam na decyzję Caritasu by mi chociaż zakupili leki bo mi już brakuje no i kosztują a przyjmuję ich około 20 różnych rodzajów.
PROSZĘ O POMOC I ROZESŁANIE TEGO LINKU BLOGU DO OSÓB KTÓRZY WIECIE ŻE POMOGĄ.
DZIĘKUJĘ

Komentarze

  1. Proszę wszystkich ludzi dobrej woli o wsparcie dla Norberta. Znam jego trudną sytuację zdrowotną i materialną sam często mu pomagam wożę go do lekarzy pomagam w zakupach leków i żywności.
    Proszę o pomoc materialną dla niego w miarę swoich możliwości.
    To bardzo uczciwy i wrażliwy chłopak, który nie ze swojej winy znalazł się w tak ciężkiej sytuacji życiowej.
    Mam nadzieję że odezwą się osoby które go wesprą jeśli nie materialnie to przynajmniej dobrym słowem tak bardzo teraz tego potrzebuje.

    Andrzej Godziszewski

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli możecie - pomóżcie !!!!!!
    Agnieszka Walendzik-Ostrowska

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!