PROŚBA

     MODLITWA NA ZAKOŃCZENIE DNIA



Nazywasz mnie mistrzem

             a nie radzisz się mnie

Nazywasz mnie światłem

             a nie widzisz mnie

Nazywasz mnie drogą,

              a nie idziesz w moje ślady

Nazywasz mnie prawdą,

               a nie szanujesz mnie

Nazywasz mnie bogactwem,

                a nie prosisz mnie

Nazywasz mnie wiecznym,

                a nie szukasz mnie

Nazywasz mnie miłosiernym,

                 a nie ufasz mi

Nazywasz mnie wszechmocnym,

                 a nie cenisz mnie

Nazywasz mnie sprawiedliwym

                 a boisz się mnie.



Jestem Twoim Bogiem – wiem więcej,

Mając wiarę – miej odwagę, a nie będzie

Ci ciężko, bo kto posiada me boskie

Serce ma wszystko. Świat przeminie,

Wszystko zabierze Ci śmierć. Tylko  jedno zostanie

- Ja, Twój Bóg.





Jeśli mogę Cię o to prosić, to pomódl się tą modlitwą, za mnie, o zdrowie i w tych intencjach które noszę w sercu. Ja też obiecuję modlitwę za tych wszystkich, którzy czytają mojego bloga.

Dziękuję za pomoc i za modlitwę, bo jest mi bardzo ciężko.

Jeśli chcesz i możesz wydrukuj tę modlitwę i módl się, proszę o to, bo potrzebuję wsparcia modlitewnego.

Jeśli możesz skopiuj ten post i roześlij do innych o modlitwę za mnie, ja obiecuję prosić Boga za Was drodzy.

Dziś dzień minął tak sobie, może jutro będzie lepszy, muszę tylko wyzdrowieć i wtedy będzie lepiej, pomódl się i wspomóż mnie jak możesz.

Kładę się spać, pozdrawiam, miłych snów… do jutra.

https://profiles.google.com/117718116899882645441?hl=pl#117718116899882645441/about

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!