Wzrastajmy każdego dnia, w świętości i miłości Bożej.


Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem,
abyście szli i owoc przynosili. ( J. 15,16 )


Słowa te wyżej pokazują, jak nas Jezus postrzega, nie my sami Jezusa wybieramy, ale to Jezus nas wybiera, z każdego stanu... abyśmy szli i owoc przynosili... obfity owoc nawrócenia i miłości Bożej...
Wzrastajmy każdego dnia w świętości, miłości Bożej oraz w łasce u ludzi... to nasze zadanie.
Zadaniem naszym też jest miłość do bliźniego, miłość braterska...
i także pogoda ducha i radość z tego co się ma...  ja tak czasami narzekam, ale to ludzki odruch... jesteśmy tylko grzesznikami, którzy popadają w grzech.
ale co najważniejsze Jezus, nas wybrał byśmy mimo słabości, grzechów, przynosili owoc... czasami tego owocu nie dostrzegamy, tak zewnętrznie, ale Bóg go dostrzega...
czasami takim owocem jest modlitwa za innych bliźnich.. za siebie, za zmarłych...
to są dary miłosierdzia, także dobry uczynek, słowo, jest tego tak dużo....
Sami widzicie, owoców tego, że Jezus nas wybrał, jest tysiące...
więc wydajmy z siebie owoc, miły Bogu i ludziom....
nie raz nas ktoś nie doceni, nie martwy się tym... Jezus nas doceni, za dobro które czynimy....
  Ja wczoraj po godzinie 12tej, pojechałem do Lublina, z Andrzejem załatwić parę spraw...
wróciliśmy na 17tą.
Gdy wróciliśmy do domu, jak zwykle do zudzenia, zmierzyłem cukier i wziąłem insulinę... jest to nudne, ale ratuje życie...

Wcześniej zanim pojechaliśmy do Lublina, chodziłem około godziny na protezie...
tak wieczorem miała przyjść do nas Justyna ale coś pewnie zatrzymało ją w domu i nie była...
nudziłem się strasznie
Andrzej zajęty był skanowaniem widokówek z Postcrossingu, ja położyłem się...
do południa, odmówiliśmy 26 dzień Nowenny Pompejańskiej... dziś kończy się część błagalna...
wieczorem wziąłem leki insulinę i poszedłem spać....

Dziś obudziłem się zmęczony.... zmierzyłem moje poziomy cukru i ciśnienia, wziąłem leki, insulinę...
wypiłem herbatę...
jeszcze przed 9 tą wpadł Rysiek, po kalendarz i teraz wezmę, kolejną porcję leków i ćwiczenia na protezie...
jutro jadę na 60 te urodziny mojej mamy, mam nadzieję że będzie fajnie, miło będzie spotkać się z rodziną.
Ja potrzebuję spotkań z innymi ludźmi i dlatego zapraszam Was do siebie, bo ja potrzebuję jakiejś wspólnoty, grupy ludzi, by móc porozmawiać, wyrzucić z siebie to co boli...
Może w tym roku pojadę do Brańszczyka jak Stowarzyszenie.. Prosto z Serca, nam sfinansuje wyjazd...
tak to w tym roku nie ma turnusów rehabilitacyjnych, bo Pcpr zakończył projekt... jak samemu rehabilitację nie przeprowadzisz nie będziesz miał nic...
ale koniec takich sobie spraw, grunt że żyjemy...

pozdrawiam, módlcie się, niżej Słowa Życia.....

23 stycznia 2015 r., Piątek

Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:

PIERWSZE CZYTANIE

Hbr 8, 6-13 Chrystus pośrednikiem Nowego Przymierza
Czytanie z Listu do Hebrajczyków
Bracia:
Teraz arcykapłan nasz otrzymał w udziale o tyle wznioślejszą służbę, o ile stał się pośrednikiem lepszego przymierza, które oparte zostało na lepszych obietnicach. Gdyby bowiem owo pierwsze było bez nagany, to nie szukano by miejsca na drugie przymierze. Albowiem ganiąc ich, zapowiada:
«Oto nadchodzą dni, mówi Pan, a zawrę z domem Izraela i z domem Judy przymierze nowe. Nie takie jednak przymierze, jakie zawarłem z ich ojcami, w dniu, gdym ich wziął za rękę, by wyprowadzić ich z ziemi egipskiej. Ponieważ oni nie wytrwali w moim przymierzu, przeto i Ja przestałem dbać o nich, mówi Pan.
Takie jest przymierze, które zawrę z domem Izraela w owych dniach, mówi Pan: Dam prawo moje w ich myśli, a na sercach ich wypiszę je, i będę im Bogiem, a oni będą Mi ludem. I nikt nie będzie uczył swojego rodaka ani nikt swego brata, mówiąc: „Poznaj Pana!”. Bo wszyscy Mnie poznają, od małego aż do wielkiego. Ponieważ ulituję się nad ich nieprawością i nie wspomnę więcej na ich grzechy».
Ponieważ zaś mówi o nowym, pierwsze uznał za przestarzałe; a to, co się przedawnia i starzeje, bliskie jest zniszczenia.
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:

Ps 85 (84), 8 i 10. 11-12. 13-14 (R.: 11a)
Łaska i wierność spotkają się z sobą.
Okaż nam, Panie, łaskę swoją *
i daj nam swoje zbawienie.
Zaprawdę bliskie jest Jego zbawienie
dla tych, którzy Mu cześć oddają, *
i chwała zamieszka w naszej ziemi.
Łaska i wierność spotkają się z sobą.
Łaska i wierność spotkają się z sobą, *
ucałują się sprawiedliwość i pokój.
Wierność ziemi wyrośnie, *
a sprawiedliwość spojrzy z nieba.
Łaska i wierność spotkają się z sobą.
Pan sam obdarzy szczęściem, *
a nasza ziemia wyda swój owoc.
Przed Nim będzie kroczyć sprawiedliwość, *
a śladami Jego kroków zbawienie.
Łaska i wierność spotkają się z sobą.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

J 15, 16
Alleluja, Alleluja, Alleluja
Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem,
abyście szli i owoc przynosili.
Alleluja, Alleluja, Alleluja

EWANGELIA

Mk 3,13-19 Jezus wybiera dwunastu Apostołów
Słowa Ewangelii według świętego Marka
Jezus wyszedł na górę i przywołał do siebie tych, których sam chciał, a oni przyszli do Niego. I ustanowił Dwunastu, aby Mu towarzyszyli, by mógł wysyłać ich na głoszenie nauki, i by mieli władzę wypędzać złe duchy.
Ustanowił więc Dwunastu: Szymona, któremu nadał imię Piotr; dalej Jakuba, syna Zebedeusza, i Jana, brata Jakuba, którym nadał przydomek Boanerges, to znaczy synowie gromu; dalej Andrzeja, Filipa, Bartłomieja, Mateusza, Tomasza, Jakuba, syna Alfeusza, Tadeusza, Szymona Gorliwego i Judasza Iskariotę, który właśnie Go wydał.
Oto słowo Pańskie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!