Kolejny dzień mojego życia odsłona 4-ta


  Chciałem Wam moi Drodzy powiedzieć że słuchałem spotkania otwartego prowadzonego przez o. Daniela z Czatachowej wraz z Swoją Wspólnotą Miłość i Miłosierdzie Jezusa, odsłuchałem spotkania z maja 2014 roku, myślą przewodnią był św. o. Pio.
Przepiękne przeżycie, uczestniczyłem duchowo, jakbym przeniósł się ze stycznia 2015 roku, do maja 2014 roku, do adoracji uwielbienia Boga... spotkanie było cudowne, ta cała modlitwa wbijała mi się w serce, i cieszyła je.. Jezus, Maryja, św. o. Pio, byli ze mną, chociaż było to spotkanie tyle msc. temu, to jednak kiedy odsłuchujemy archiwalnych nagrań, to tak jest, jakby to działo się teraz, takie uczucia nam towarzyszą...
każde spotkanie, przynosi nam inne dary...
te spotkanie przyniosło mi spokój, szczęście... oddałem siebie do końca Maryi, zrozumiałem jedno że to że codziennie odmawiam Różaniec Św. to wielka łaska...
cieszę się że i Andrzej zaszczepił w sobie modlitwę Różańcową...
chciałbym bardzo byście i wy Drodzy, odmawiali codziennie Różaniec i prosili Mateńkę Maryję o wszystko, a ufam że to będzie Wam dane...
zajrzyjcie czasami na stronę Miłość i Miłosierdzie Jezusa na spotkania i odsłuchajcie czasami kilka... zobaczycie jak działa Duch Św.
  Dziś wstałem o 8.40, pogoda popsuła się, jest pochmurnie, ale w miarę nie tak zimno...
zaraz jak wstałem jak zwykle do znudzenia zmierzyłem cukier.. 155 mg/dl... troszkę za wysoki,
ciśnienie 140/95 może być...
wziąłem insulinę i zjadłem śniadanie...
dziś nie poćwiczę na protezie dopóki nie zostanie naprawiony pasek mocujący bo taka uprząż zeszła z zaczepki i musi ktoś silny ją założyć...
dziś ma przyjechać brat do Andrzeja, Robert, to spróbuje naprawić a jak nie on to sąsiada Marka poproszę...
na razie muszę czekać...
zaraz odmówię modlitwy poranne w intencjach o które mnie proszono...
Dziś na 16tą, jak Bóg da idę do Kościoła, na Msze Św.

Pamiętajcie kochani, odmawiajcie Różaniec módlcie się, a wszystko co jest zgodne z wolą Bożą otrzymacie, tylko ufajcie...

Mi nie raz jest ciężko pisać o wszystkim, bo taki czasami nastrój, dziś na razie rano jest dobrze, jak będzie dalej nie wiem... na razie próbuję różnymi sprawami nie przejmować się, i żyć tak jak sumienie mi podpowiada...  po prostu na razie jest dobrze...

czytania i Ewangelia na dzisiejszy dzień.....

18 stycznia 2015 r.

Druga Niedziela zwykła
Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Drugie czytanie:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:


PIERWSZE CZYTANIE
1 Sm 3, 3b-10. 19 Powołanie Samuela
Czytanie z Pierwszej Księgi Samuela
Samuel spał w przybytku Pana, gdzie znajdowała się Arka Przymierza. Wtedy Pan zawołał Samuela, a ten odpowiedział: «Oto jestem». Pobiegł do Helego mówiąc mu: «Oto jestem: przecież mnie wołałeś». Heli odrzekł: «Nie wołałem cię, wróć i połóż się spać». Położył się zatem spać.
Lecz Pan powtórzył wołanie: «Samuelu!». Wstał Samuel i pobiegł do Helego mówiąc: «Oto jestem: przecież mnie wołałeś». Odrzekł mu: «Nie wołałem cię, synu. Wróć i połóż się spać». Samuel bowiem jeszcze nie znał Pana, a słowo Pana nie było mu jeszcze objawione.
I znów Pan powtórzył po raz trzeci swe wołanie: «Samuelu!». Wstał więc i poszedł do Helego, mówiąc: «Oto jestem: przecież mnie wołałeś». Heli spostrzegł się, że to Pan woła chłopca. Rzekł więc Heli do Samuela: «Idź spać. Gdyby jednak kto cię wołał, odpowiedz: „Mów, Panie, bo sługa Twój słucha”». Odszedł Samuel i położył się spać na swoim miejscu.
Przybył Pan i stanąwszy zawołał jak poprzednim razem: «Samuelu, Samuelu!». Samuel dpowiedział: «Mów, bo sługa Twój słucha». Samuel dorastał, a Pan był z nim. Nie pozwolił upaść żadnemu jego słowu na ziemię.
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:
Ps 40 (39), 2 i 4ab. 7-8a. 8b-10 (R.: 8a i 9a)
Przychodzę, Boże, pełnić Twoją wolę.
Z nadzieją czekałem na Pana,
a On się pochylił nade mną *
i wysłuchał mego wołania.
Włożył mi w usta pieśń nową, *
śpiew dla naszego Boga.
Przychodzę, Boże, pełnić Twoją wolę.
Nie chciałeś ofiary krwawej ani z płodów ziemi, *
ale otworzyłeś mi uszy.
Nie żądałeś całopalenia i ofiary za grzechy. *
Wtedy powiedziałem; «Oto przychodzę.
Przychodzę, Boże, pełnić Twoją wolę.
W zwoju księgi jest o mnie napisane:
Radością jest dla mnie pełnić Twoją wolę, mój Boże, *
a Twoje prawo mieszka w moim sercu».
Głosiłem Twą sprawiedliwość w wielkim zgromadzeniu *
i nie powściągałem warg moich, o czym Ty wiesz, Panie.
Przychodzę, Boże, pełnić Twoją wolę.

DRUGIE CZYTANIE
1 Kor 6, 13c-15a. 17-20 Wasze członki są członkami Chrystusa
Czytanie z Pierwszego Listu świętego Pawła Apostoła do Koryntian
Bracia:
Ciało nie jest dla rozpusty, ale dla Pana, a Pan dla ciała. Bóg zaś i Pana wskrzesił, i nas również swą mocą wskrzesi z martwych.
Czyż nie wiecie, że wasze ciała są członkami Chrystusa? Ten zaś, kto się łączy z Panem, jest z Nim jednym duchem.
Strzeżcie się rozpusty; wszelki grzech popełniony przez człowieka jest na zewnątrz ciała; kto zaś grzeszy rozpustą, przeciwko własnemu ciału grzeszy.
Czyż nie wiecie, że ciało wasze jest przybytkiem Ducha Świętego, który w was jest, a którego macie od Boga, i że już nie należycie do samych siebie? Za wielką bowiem cenę zostaliście nabyci. Chwalcie więc Boga w waszym ciele!
Oto Słowo Boże.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:
J 1, 41. 17b
Alleluja, Alleluja, Alleluja
Znaleźliśmy Mesjasza, to znaczy Chrystusa,
łaska i prawda przyszły przez Niego.
Alleluja, Alleluja, Alleluja

EWANGELIA
J 1, 35-42 Powołanie pierwszych uczniów
Słowa Ewangelii według świętego Jana
Jan stał wraz z dwoma swoimi uczniami i gdy zobaczył przechodzącego Jezusa, rzekł: «Oto Baranek Boży». Dwaj uczniowie usłyszeli, jak mówił, i poszli za Jezusem. Jezus zaś odwróciwszy się i ujrzawszy, że oni idą za Nim, rzekł do nich: «Czego szukacie?».
Oni powiedzieli do Niego: «Rabbi, to znaczy: Nauczycielu, gdzie mieszkasz?».
Odpowiedział im: «Chodźcie, a zobaczycie». Poszli więc i zobaczyli, gdzie mieszka, i tego dnia pozostali u Niego. Było to około godziny dziesiątej.
Jednym z dwóch, którzy to usłyszeli od Jana i poszli za Nim, był Andrzej, brat Szymona Piotra. Ten spotkał najpierw swego brata i rzekł do niego: «Znaleźliśmy Mesjasza», to znaczy: Chrystusa. I przyprowadził go do Jezusa.
A Jezus wejrzawszy na niego rzekł: «Ty jesteś Szymon, syn Jana, ty będziesz się nazywał Kefas», to znaczy: Piotr.
Oto słowo Pańskie.

skończyłem modlitwy poranne... podam Wam tekst Aktu oddania się Matce Bożej, oddawajcie się Jej, a Ona Was uchroni....


Akt zawierzenia się Niepokalanemu Sercu Maryi:
Niepokalana Matko Jezusa i Matko moja – Maryjo, Królowo Polski! Biorąc za wzór Świętego Jana Pawła II mówię dziś: cały(a) jestem Twój(a). Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam całego(ą) siebie, wszystko czym jestem; mój umysł, serce, wolę, ciało, duszę, zmysły, emocje, pamięć, zranienia, słabości, moją przeszłość od chwili poczęcia, teraźniejszość i przyszłość wraz ze śmiercią cielesną – każdy mój krok, czyn, słowo i myśl. Twojemu Niepokalanemu Sercu zawierzam także moją rodzinę i wszystko co posiadam. Tobie oddaję wszystkie moje prace, modlitwy i cierpienia. Ty najlepsza Matko chroń mnie i moich bliskich od Złego. Upraszaj nam łaski potrzebne do przemiany i uzdrowienia. Prowadź po drogach życia i posługuj się nami do budowania Królestwa Twojego Syna Jezusa Chrystusa – jedynego Zbawiciela świata, od którego pochodzi wszystkie dobro, prawda i życie. Amen.
Imprimatur – Bp. Jan Wątroba, Częstochowa 2.X.2008 r., L. Dz. 807

 Módlmy się...
ja teraz wezmę insulinę i zjem, zaraz wypiję herbatę, później troszkę poleżę...
proszę Was o miłość wzajemną i dobroć....
pozdrawiam...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!