Moja codzienność.... jak żyć!!


  Dziś uzmysłowiłem sobie jak szybko, pędzi czas, dzień, mija za dniem, wczoraj była niedziela dziś poniedziałek... 1 stycznia przywitaliśmy Nowy Rok, teraz jest już 19-ty dzień tego roku... czas mija nieubłagalnie i nie cofa się przed niczym...
także my wykorzystujmy swoje zdolności, talenty i pokazujmy je światu, a czas razem z nami będzie współgrał.. nie zostaniemy w tyle...
będziemy cieszyć się każdą minutą, godziną danego dnia...
i to właśnie daje nam szczęście, te nasze talenty, dary...
jest to dar z Nieba, po prostu miłość... tak po prostu...
cieszmy się z naszego odkrytego daru, cieszmy się z talentów i każdego dnia je pokazujmy bliźnim... 

to takie refleksje na początek dnia....
ja dziś wstałem o 3 rano... wziąłem dawki nocne insuliny i tak przesiedziałem do tej godziny 6.40...
za 20 minut muszę wziąć kolejną dawkę insuliny...
w nocy cukier, 2 krotnie mierzyłem był 210, 178 mg/dl, za wysoki... teraz może będzie mniejszy...
ciśnienie teraz 145/98 podwyższone... tak mam jak krótko śpię...
dziś o 8 rano, jest Msza Św. w 7 mą rocznicę śmierci mamy Andrzeja, opiekuna mojego i jedziemy z Jego rodziną do Kościoła...
wszystko zniosę tylko ja nie cierpię zimy, zimna, mrozu brrr... a zapowiadają za kilka dni mróz, a tak było fajnie w sobotę temp. do 12 stopni, słoneczko... czuło się wiosnę...

zmierzyłem cukier... 187 mg/dl... znów za wysoki, chyba mam podwyższony, bo trochę głowa mnie boli... krótko spałem z przerwami na dodatek...
wszystko to w poziomie cukru we krwi ma znaczenie...
wezmę 14jednostek insuliny, by trochę spadł, i by było lepiej...
nie raz takie dni mam, wysokie ciśnienie, cukry które niszczą jakieś komórki w moim organiźmie tak straciłem nogę.

dziś poćwiczę na protezie, jest naprawiona.... to mi może trochę poprawi nastrój...
ostatnio mam takie zawirowania nastroju... dużo czynników na to składa się, biorą mnie, nerwy, złości... bo nie raz nie daję radę, to moje odreagowanie na dane sytuacje...
także wysoki cukier, powoduje złość, agresję, tylko czasami jest też złość na siebie, że nie potrafię obronić siebie, swojego ja...
to smutne...
to mój Krzyż....

podam niżej czytania na dzisiejszy dzień...
korzystajcie z tego i czytajcie te słowa Boże, One dają życie, ja przed 4tą odmówiłem modlitwy w intencjach, które mam... o tych intencjach przesłanych na blog też pamiętam i modlę się...

modlitwa daje sens i życie, które gdzieś między palcami w tym moim ja, ucieka...

czas na czytania...


19 stycznia 2015 r., Poniedziałek

Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:

PIERWSZE CZYTANIE

Hbr 5, 1-10 Jezus wielki arcykapłan na wzów Melchizedeka
Czytanie z Listu do Hebrajczyków
Każdy arcykapłan z ludzi brany, dla ludzi bywa ustanawiany w sprawach odnoszących się do Boga, aby składał dary i ofiary za grzechy. Może on współczuć z tymi, którzy nie wiedzą i błądzą, ponieważ sam podlega słabości. Powinien przeto jak za lud, tak i za samego siebie składać ofiary za grzechy. I nikt sam sobie nie bierze tej godności, lecz tylko ten, kto jest powołany przez Boga jak Aaron.
Podobnie i Chrystus nie sam siebie okrył sławą przez to, iż stał się arcykapłanem, ale uczynił to Ten, który powiedział do Niego: «Ty jesteś moim Synem, Jam Cię dziś zrodził», jak i w innym miejscu: «Tyś kapłanem na wieki na wzór Melchizedeka».
Z głośnym wołaniem i płaczem za dni ciała swego zanosił On gorące prośby i błagania do Tego, który mógł Go wybawić od śmierci, i został wysłuchany dzięki swej uległości.
A chociaż był Synem, nauczył się posłuszeństwa przez to, co wycierpiał. A gdy wszystko wykonał, stał się sprawcą zbawienia wiecznego dla wszystkich, którzy Go słuchają, nazwany przez Boga kapłanem na wzór Melchizedeka.
 Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:

Ps 110 (109), 1-2. 3-4 (R.: por. 4b)
Jesteś kapłanem tak jak Melchizedek.
Rzekł Pan do Pana mego: «Siądź po mojej prawicy, *
aż uczynię Twych wrogów podnóżkiem stóp Twoich».
Pan rozciągnie moc Twego berła z Syjonu: *
«Panuj wśród swych nieprzyjaciół.
Jesteś kapłanem tak jak Melchizedek.
Przy Tobie panowanie w dniu Twojego triumfu,
w blasku świętości, *
z łona jutrzenki zrodziłem Cię jak rosę».
Pan przysiągł i nie będzie żałował: *
«Ty jesteś kapłanem na wieki na wzór Melchizedeka».
Jesteś kapłanem tak jak Melchizedek.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

Hbr 4, 12
Alleluja, Alleluja, Alleluja
Żywe jest słowo Boże i skuteczne,
zdolne osądzić pragnienia i myśli serca.
Alleluja, Alleluja, Alleluja

EWANGELIA

Mk 2, 18-22 Zwyczajów Starego Testamentu nie można przenosić do Nowego
Słowa Ewangelii według świętego Marka
Uczniowie Jana i faryzeusze mieli właśnie post. Przyszli więc do Jezusa i pytali: «Dlaczego uczniowie Jana i uczniowie faryzeuszów poszczą, a Twoi uczniowie nie poszczą?»
Jezus im odpowiedział: «Czy goście weselni mogą pościć, dopóki pan młody jest z nimi? Nie mogą pościć, jak długo pana młodego mają u siebie. Lecz przyjdzie czas, kiedy zabiorą im pana młodego, a wtedy, w ów dzień, będą pościć.
Nikt nie przyszywa łaty z surowego sukna do starego ubrania. W przeciwnym razie nowa łata obrywa jeszcze część ze starego ubrania i robi się gorsze przedarcie. Nikt też młodego wina nie wlewa do starych bukłaków. W przeciwnym razie wino rozerwie bukłaki; i wino przepadnie, i bukłaki. Lecz młode wino należy lać do nowych bukłaków».
Oto słowo Pańskie.

Pamiętajmy Ewangelia czytanie Pisma Św. daje nam życie i uzdrawia, moc słów natchnionych, tak uzdrawia... modlitwa, post, czytanie Pisma Św. jest aktem życia, w tym wszystkim wzrastajmy... bo to daje Zbawienie... to dary miłosierdzia.
na ziemi jesteśmy pielgrzymami, dopiero życie po śmierci, będzie naszym prawdziwym życiem,  
dlatego dążmy do niego uparcie, zachowując przykazania Boże i czytając Słowo Życia, Pismo Św., oraz módlmy się różnymi modlitwami, także darem języków, oraz modlitwą prywatną...

pamiętajmy 
pozdrawiam.....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!