Wiara


   Dziś post nie będzie długi, bowiem muszę szykować się na wyjazd do mamy na Jej urodziny...

Wczoraj, poćwiczyłem trochę chodzenie, już mi tak nie ciąży proteza, jak w pierwszych dniach, najgorzej jest pokonywanie progów... straszny lęk no i trudno zrobić krok..
takie to moje nauki chodzenia..
ale każdy krok, przybliża mnie do samodzielności...
te ćwiczenia, modlitwy to moja wiara...
między posiłkami, dawkami insuliny, które trzeba wstrzyknąć w organizm...
była refleksja na modlitwę
modliłem się razem z Andrzejem, także odmówiłem Drogę Krzyżową za dusze w czyśćcu cierpiące i inne modlitwy...
modlitwa trzyma mnie przy istnieniu, ona dodaje mi sił... to jest też...  wiara...
wczoraj zadzwoniła do mnie Gosia, pogadaliśmy chwilę, później obejrzałem film, i poszedłem spać po 5 zastrzyku insuliny....

Dziś rano wstałem o 5.30 zmęczony...
zmierzyłem cukier, 170, ciśnienie 150/100, wziąłem po śniadaniu insulinę i leki, a jest tego dużo...
czasami nie mam sił, ale nie poddaję się...
Dziś jak pisałem mamy 60 te urodziny, jedziemy do niej... wypisałem już kartkę, uprasowałem rano koszule, ogoliłem się, wykąpałem...
czas nie długo ubierać się...
zrobić kanapki na drogę gdyby cukier spadł, i trzeba wziąć insulinę, glucagen... leki, i wszystko spakować, jest tego dużo....
powiem szczerze czasami mam wszystkiego dość ale wiara, nadzieję i miłość z ufnością, pomagają przezwyciężać kryzysy...
takie jest życie... nie jest łatwe... ja mam monotonność w dawaniu insuliny, 5 zastrzyków dziennie i po nich posiłek, i tak codziennie w kółko... nudzi się to...
ale to moje życie.....

pozdrawiam


SŁOWA ŻYCIA

24 stycznia 2015 r., Sobota

Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:


PIERWSZE CZYTANIE

Hbr 9, 1-3. 11-14 Liturgia Starego Przymierza obrazem Odkupienia
Czytanie z Listu do Hebrajczyków
Bracia:
Pierwsze przymierze miało przepisy służby Bożej oraz.ziemski przybytek. Był to namiot, w którego pierwszej części, zwanej Miejscem Świętym, znajdował się świecznik, stół i chleby pokładne. Za drugą zaś zasłoną był przybytek, który nosił nazwę «Święte Świętych».
Ale Chrystus, zjawiwszy się jako arcykapłan dóbr przyszłych, przez wyższy i doskonalszy, i nie ręką, to jest nie na tym świecie, uczyniony przybytek, ani przez krew kozłów i cielców, lecz przez własną krew wszedł raz na zawsze do Miejsca Świętego, zdobywszy wieczne odkupienie.
Jeśli bowiem krew kozłów i cielców oraz popiół z krowy, którymi skrapia się zanieczyszczonych, sprawiają oczyszczenie ciała, to o ile bardziej krew Chrystusa, który przez Ducha wiecznego złożył Bogu samego siebie jako nieskalaną ofiarę, oczyści wasze sumienia z martwych uczynków, abyście służyć mogli Bogu żywemu.
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:

Ps 47 (46), 2-3. 6-7. 8-9 (R.: por. 6)
Pan wśród radości wstępuje do nieba.
Wszystkie narody klaskajcie w dłonie, *
radosnym głosem wykrzykujcie Bogu,
bo Pan najwyższy i straszliwy, *
jest wielkim Królem nad całą ziemią.
Pan wśród radości wstępuje do nieba.
Bóg wstępuje wśród radosnych okrzyków, *
Pan wstępuje przy dźwięku trąby.
Śpiewajcie psalmy Bogu, śpiewajcie, *
śpiewajcie Królowi naszemu, śpiewajcie.
Pan wśród radości wstępuje do nieba.
Gdyż Bóg jest Królem całej ziemi,
hymn zaśpiewajcie!
Bóg króluje nad narodami,*
Bóg zasiada na swym świętym tronie.
Pan wśród radości wstępuje do nieba.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

Dz 16, 14b
Alleluja, Alleluja, Alleluja
Otwórz, Panie, nasze serca,
abyśmy uważnie słuchali słów Syna Twojego.
Alleluja, Alleluja, Alleluja

 EWANGELIA

Mk 3, 20-21 Rodzina niepokoi się o Jezusa
Słowa Ewangelii według świętego Marka
Jezus przyszedł do domu, a tłum znów się zbierał, tak, że nawet posilić się nie mogli. Gdy to posłyszeli Jego bliscy, wybrali się, żeby Go powstrzymać. Mówiono bowiem: «Odszedł od zmysłów.»
Oto słowo Pańskie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.