Zrzućcie wszystkie swoje troski, a Pan będzie działał w Was...

Witajcie, moi drodzy...
przepraszam że nie pisałem, ale u mnie wiele się zmieniło, zaczęło się ze mną źle dziać dostałem silnych drgawek i wysokiego ciśnienia krwi 188/122 tętno 140 i arytmia i musiałem wrócić do leków, ale dziękuję za te 2 tygodnie bez leków, Bogu Wszechmogącemu, to była dla mnie wielka łaska, może dostanę kolejną jak dożyje..
dziś ciśnienie 130/90 tętno 121 arytmia, muszę zrobić ekg i echo serca... tak to depresja wróciła, i jest tak sobie, ale modlę się...
dziś jadę z Andrzejem na pogrzeb naszej listonoszki, zmarła 7 maja mając 55 lat, przykro mi z tego powodu i płakać się chce bo była wspaniałą osobą, często przynosząc listy częstowaliśmy ją kawą, jedzeniem, bo jeździła codziennie rowerem czy to zima, czy lato, deszcz śnieg nie był dla niej przeszkodą.. POKÓJ JEJ DUSZY....
9 maja miałem urodziny skończyłem 40 lat, dostałem mnóstwo życzeń, a 13 maja mam przyjęcie urodzinowe, pięknie będzie przyjedzie moja cała rodzina i rodzina Andrzeja...
ostatnio nie pisałem bo czułem się źle, jedynie czasami jakiś wypad do miejsca świętego dawał mi odpoczynek,.
Ostatnio byliśmy w Bazylice w Chełmie jest tam cudowna ikona, ja czułem się tego dnia źle, drgawki nasilały się, do tego nerwica czy jakaś choroba doprowadziła że widziałem tylko na jedne oko, ale jakoś przeżyłem, modliłem się gorąco czasami oko otwierało się ale ten problem, trochę trwał i dopiero po powrocie do domu, wszystko ustabilizowało się...
jest miesiąc maj, przepiękny miesiąc, zapraszam Was gorąco na majówki w Kościele, czy przy kapliczce...
u nas na ogrodzie powstała kapliczka z figurą Matki Boskiej Fatimskiej 21 maja będzie odprawiona na ogrodzie Msza Święta z poświęceniem kapliczki i figurki, zapraszam chętnie...
godzinę jeszcze napiszę, bo to ksiądz ustali 13 maja, po Mszy Św. w mojej intencji, i za zmarłego tatę Andrzeja, bo to będzie 6 rocznica Jego śmierci...
tego dnia też będzie obchodzone we wszystkich Kościołach 100-lecie Objawień Fatimskich..
u nas będzie na Mszy moja rodzina i Andrzeja,będzie Różaniec Fatimski, procesja wokół Kościoła z figurką Matki Najświętszej Kochanej Mamusi, później Msza Święta i powrót do lokalu na dalszą imprezę urodzinową.
w ogóle impreza rozpocznie się 13 maja o godz. 14.00, później o 16.30 idziemy do Kościoła i wracamy tak po 18tej do lokalu, na dania i tort...
dziś u nas ciepło słonecznie, w końcu, bo była paskudna pogoda czasami padał śnieg, nie rozpieszcza nas w tym roku pogoda jest zimno, nie przyjemnie, nie czuć tego pięknego miesiąca maja, ale zapowiadają teraz piękną pogodę..
tak to wczoraj z Andrzejem zaczęliśmy kolejną Nowennę Pompejańską, polecam Wam bardzo gorąco tę modlitwę, jest ciężka ale warto oddać się przez taką modlitwę Mamusi Maryi, Ona pomoże pocieszy wspomoże i uzyska łaski u Swego Syna Jezusa...
módlcie się gorąco, bowiem tylko taką drogą dojdziemy do Nieba, innej drogi nie ma, tylko modlitwa, uczynki Miłosierdzia, Koronka do Miłosierdzia Bożego, modlitwy za duszyczki w czyśćcu cierpiące, przebaczenie wrogom, modlitwa za nich, za nieprzyjaciół.. to droga do Nieba
piszę to bo sam przeszedłem takie piekło posądzania mnie, dużo osób dokuczało, ale dałem radę, modlitwą, przebaczeniem, bo niektórzy sami nie wiedzieli co mówią, teraz żałują... ale cierpiałem..

teraz chciałbym chodzić na dwóch nogach, do tego potrzeba protezy dobrej tytanowej, lekkiej, sam szkielet, nie taką jaką mi zrobił protetyk bo nie można jej udżwignąć, chodzić coś strasznego straciłem 50 tysięcy złotych, teraz zbieram na nową,potrzeba dużej sumy dlatego na zrzutce.pl organizuję zbiórkę.
potrzeba 60 tys. zł, na razie przez pomoc innych osób zebrałem 1219 zł, to jest 2 % z całej sumy, proszę Was drodzy pomóżcie w tej zbiórce, nie wiem jak jest z wpłatami zagranicznymi, nie znam swift i iban, bo tam nie pisze, nie wiem, ale podam konto na które będzie można wpłacać pomoc na protezę... pomóżcie drodzy wiem, że na Was można liczyć, wpłaty można dokonywać anonimowo, jak ktoś chce...
podaję dane

https://zrzutka.pl/proteza-udowa-nogi
swift poczplp4    iban PL63 1320 1537 3842 9679 3000 0001 Norbert Mendyk

mój email norbert.mendyk.1@o2.pl

dziękuję za okazaną pomoc rozszerzajcie moją prośbę
pozdrawiam
Norbert pamiętajcie módlcie się....



Nasza Kapliczka






Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cynia za słowa wsparcia, pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!