W Jego ranach jest nasze zdrowie Izajasz


Witajcie wszyscy...
Dopiero wstałem, trochę jestem rozbity, ale leki na depresję działają, mierzyłem ciśnienie krwi 145/96 tętno 134 arytmia, cukier 176 mg/dl.
trochę wszystko za wysokie, wczoraj nowe tabletki wziąłem od ciśnienia jeszcze za krótki czas by zadziałały...
tak to modlę się do Maryi, a przez Nią do Jezusa, dziś z Andrzejem odmówimy 3 dzień Nowenny pompejańskiej, to mi daje siłę i moc, by wyjść z problemów na prostą...
daje mi także móc funkcjonować na co dzień...
modlitwa daje siłę, i wszystko wtedy się układa, bo ostatnio było trochę źle, miałem takie sobie urodziny, były życzenia i to sporo, ale był smutek, i nie miałem humoru ale wszystko dzięki Bogu minęło...
jutro impreza i Msza Święta, goście mają się zjechać na 14 tą...
polecam Wam ogromnie czułość Matki Najświętszej, módlcie się do Niej, bowiem modlitwa do Maryi to modlitwa do Jezusa, Ona przekazuje wszystkie troski Wasze, moje do Jezusa a On sam już działa w nas drodzy..
Jezus i Maryja to jedno.
Jeśli masz opory o modlitwę do Maryi, proś Jezusa we wszystkich potrzebach Swoich przez Jego święte rany, bo w nich jest nasze zdrowie, tak jak powiada prorok Izajasz, na łamach Pisma Świętego...
rany Jezusa dają nam radość i przedsionek życia świętego, to są dary dla nas grzesznych, i potrzebujących pomocy w każdym czasie...
polecam litanie do Krwi Chrystusa i Koronkę do Miłosierdzia Bożego
a modlitwy do Maryi to litanię loretańską, Różaniec i Nowennę Pompejańską... teraz jest piękny miesiąc maj polecam majówki w Kościele przy przydrożnych kapliczkach..
wczorajszym poście zamieściłem zdjęcia naszej kapliczki, poświęcenie jak pisałem będzie prawdopodobnie 21 maja, będzie Msza Święta na ogrodzie...
módlcie się sercem, odmawiajcie Nowennę nie do odparcia Nowennę pompejańską, a wszystko uda się...
wczoraj zmieniłem trochę wygląd bloga, może dobrze czyta się Wam, posty teraz można wyszukać, i dużo miejsca nie zajmują, kiedyś pojawi się kolejny motyw na razie jest ten...
Kocham bardzo Maryję Jej serce Najczulsze, jutro 100-lecie Objawień Fatimskich, cudowny dzień, Ona jest najwspanialszym dziełem Boga, tak bardzo ją kocham, że serce samo się rwie do Niej, do Jej czułego Serca Niepokalanego...
Kochajcie Maryję, proszę Was o to, a przez Nią będziecie Kochać Jezusa, módlcie się codziennie, a dary Boże będą spływać na Wasze dusze...
kochajcie i dajcie się kochać miłością bezgraniczną
JEZU, UFAM TOBIE!!!
Norbert




ja z Andrzejem






Jezu, Ufam Tobie od dziecinnych lat...


Maryja Kochana Mamusia- módlcie się do Niej

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.