Modlitwa zmienia całe nasze życie, więc módlmy się

Witam wszystkich!

Dziś już piątek, nie długo sobota, niedziela...
ja dziś dobrze się czuję, wstałem o 7 mej, miałem trochę wiadomości na facebooku, więc odpisałem, dziękuję tym wszystkim co chcą pomóc, bardzo to miłe, że jest trochę dobrych przyjaciół..
dziś ciśnienie w normie 130/94 tętno 90, cukier 107, bardzo dobry...
czuję się, jak pisałem dobrze, dużo mi pomaga rozmowa z Andrzejem, Piotrkiem, jest na razie wszystko ok...
nie wiem nie mam dziś wenny twórczej, ciężko mi idzie napisanie tego posta, ale postaram się coś napisać..
wczoraj nie pojechaliśmy do Kościoła, na Msze Św. i spowiedź, może dziś uda się, po prostu Andrzej zachorował i tak było..
dziś u nas bardzo ciepło, słońce od rana świeci, lubię taką pogodę..
w niedzielę u nas poświęcenie kapliczki, żeby tylko pogoda dopisała, ale jak będzie to trudno..
dziś 10 ty dzień Nowenny pompejańskiej, szybko leci, jeszcze nie odmawiałem modlitw za duszyczki w czyśćcu cierpiące, za raz to zrobię.
Proszę Was o jedno, módlcie się całym sercem i duszą, to daje wytchnienie.
Wiara w modlitwie jest bardzo ważna, dlatego z wiarą módlcie się Różańcem, Koronką do Miłosierdzia Bożego, proście o wszystko, a Pan Bóg da Wam dary...
we wszystkich sytuacjach życia rozmawiajcie z Jezusem, czy to dobre czy złe, wtedy jest łatwiej podjąć decyzje..
gdy upadniecie, podnieście się, Jezus na Drodze Krzyżowej też upadał ale podnosił się, Wy i ja też tak róbmy...
Kochajcie Maryję, Ona nam dała Jezusa, więc modlitwy do Maryi to modlitwy do Jezusa, Kochajcie i dajcie się kochać, Maryja Was nie opuści, daję słowo, bo ja każdego dnia czuję Jej obecność, i wierzę że przyjdzie po mnie w godzinę mojej śmierci, Wam też tego życzę...
tyle o wierze, pamiętajcie modlitwa zmienia świat, a świat potrzebuje bardzo modlitwy, bo ginie, pomóżmy zmienić bieg historii...

tak to po za tym, chciałem Was prosić o pomoc w zbiórce na protezę lub wysłania sms, pomagającego mi w rehabilitacji wszystkie dane do konta i sms będzie w poniższym linku, dziękuję tym, którzy pomogą

https://zrzutka.pl/proteza-udowa-nogi

Proszę o pomoc, bo czasami finansowo mi ciężko, najgorzej leki, które drogo kosztują, jeden lek kosztuje 140 zł, a w msc biorę 4 opakowania tego leku, do tego insulina, kilka leków na nadciśnienie, depreje, inne
pomóżcie jak to może
dziękuję
pozdrawiam






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!