Kochana Maryja ukoi Twe serce

Witajcie
dziś 100 lecie Objawień Fatimskich, Papież Franciszek jest w Portugalii Fatimie by dziś kanonizować błogosławionych Franciszka, Hiacynte.
dla mnie też jest to bardzo ważne święto dziś za mnie jest Msza Św. w intencji urodzin, tak to oprócz tej Mszy Św. będzie mała imprezka bo zjedzie moja cała rodzina, i rodzina Andrzeja...
tak to mierzyłem ciśnienie krwi 145/100 tętno 132 arytmia, nie mogę tego się pozbyć, tego tętna, ale to mój Krzyż, cukier 165, nie duży...
już się przebrałem, Andrzej poszedł dać psu jedzenie...
pogoda pochmurna, dobrze że nie pada, ciepło po za tym, mam dobry nastrój, jest ok tylko czasami stresuję się
dziś w Kościele będzie Różaniec Fatimski, cieszmy się, że dożyliśmy do 100 lecia Objawień Fatimskich, zaraz z Andrzejem odmówimy Nowennę pompejańką..
jest to piękny dzień Maryja w Fatimie prosiła by odmawiać codziennie Różaniec, róbmy to, to ukoi gniew Boży, bo świat dąży do samozagłady, takie są problemy obecnego świata...
Maryja prosiła o poświęcenie całego świata Jej Niepokalanemu Sercu, by uratować świat od nukluralnej zagłady... stało się to 1984 roku
pokazała dzieciom Łucji, Franciszkowi, Hiacyncie, piekło gdzie idą na zatracenie miliony dusz, to dzieci bardzo przeżyły, Franciszek często w skrytości modlił się gorąco za te biedne duszyczki by nie trafiły do piekła..
Maryja przekazała 3 Tajemnice Fatimskie, 3 tajemnica Fatimska, długo nie była upubliczniona, bowiem przerażała w swoim przesłaniu, dopiero po zamachu na papieża Jana Pawła II 13 maja jak Maryja Fatimska uratowała papieża od śmierci, w 2000 roku przy beatyfikacji Franciszka i Hiacynty, papież ogłosił 3 tajemnicę, mówiącą o zamachu na Jego życie...
Więc dziś módlmy się jest to piękny dzień, Maryja Fatimska pokazała Swoją moc, odmawiajcie Różaniec, módlcie się bo to jest nasza Droga życia..
modlitwa daje siłę i moc, więc Drodzy idżćie dziś do Kościoła módlcie się w tym pięknym dniu 100-lecia Objawień...
św. Franciszku i Hiacynto módlcie się za nami

   







Matko Boża Fatimska - módlcie się za nami

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!