Wzloty i upadki Ups and downs




 Dzień dobry Kochani!!!

   Dziś 19 lutego 2020 roku.













     Jakie jest życie

     jedni mają dobrze, są zdrowi, nie wydają na leki, leczenie, a nie którzy jak ja czy wy, musimy płacić drogo za leki, plus jeszcze lekarze, nie raz prywatnie i to kosztuje tyle, że nie mamy z czego żyć, to jest tragedia ludzi chorych..

dlatego leczenie, dojazdy do lekarzy, to kwota wydawana na to, jest straszna, aż mnie przeraża,  tyle trzeba było opłacić, za same leczenie, a gdzie życie i z tym związane opłaty, teraz wiem, dlaczego, taki dług widnieje w aptece i dochodzą kolejne opłaty, to jest karygodne, by w naszym kraju, tak traktować chorych, leczących się...

 Państwo, nie robi nic, by pomóc nam, nawet nie raz skazuje nas, na powolne umieranie, bowiem, wszędzie resorty znajdują pieniądze, na oświatę, wojsko, ale na służbę zdrowia nie, jesteśmy na końcu rankingu, w UE, według PKB na leczenie..

 to jest straszne, by chorzy ludzie, byli tak traktowani, dlaczego inne kraje, które jakoś funkcjonują, przekazują, takie duże środki finansowe, na leczenie, na swoich obywateli...


         tak powinno Państwo  traktować swoich mieszkańców, powinny być przekazywane, spore środki, na służbę zdrowia, by zlikwidować, długie kolejki, by nie było tak, by pacjenci ostatnie pieniądze, wydawali, na leczenie w prywatnych ośrodkach, jest to straszne.. i to jest taką moja zwykłą szarą codziennością, życiem, to są moje wzloty i upadki, muszę jakoś żyć

ja czasami, tego wszystkiego nie wytrzymuję i popadam w depresję, a dlaczego, bo ja opłacam rachunki, wszystko i widzę, jak pieniądze,znikają i nie mamy w końcu po zrobieniu, nie wszystkich opłat, środków na życie..

    Nie powiem, że wszystko jest złe, nie są i piękne chwilę, jak inni nam pomagają, a sami nie mają, jak miło jest czasami dostać paczkę żywnościową, bardzo miło, i mam nadzieję, że ci wszyscy, którzy pisali, że mi pomogą, zrobią to, bo to dla nas ważne, bowiem to nie dla wzbogacenia się, ale na to byśmy przeżyli to wszystko,

  boli mnie znieczulica, chorują dzieci, nastolatkowie, dorośli, wokół nas zawsze ktoś cierpi, nieśmy pomoc, tak jak tylko możemy nieść, od pomocy materialnej do pomocy modlitewnej, wszystko jest Ważne...  











STARA ULOTKA MOJA Z FUNDACJI AVALON STR 1
 ULOTKA Z FUNDACJI AVALON STR 2




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!