Prośba o pomoc w leczeniu chorób Asking for help in the treatment of diseases


PROŚBA O POMOC W LECZENIU
     Witam serdecznie, teraz o jeszcze jednej prośbie.
Jest okres rozliczanie się i sporządzania PITów, dlatego
proszę o pomoc w miarę możliwości przekazywania 1% podatku i darowizny na moje leczenie. 
Mój KRS to 0000270809 cel szczegółowy Mendyk,1155, 

także jest możliwość przekazania darowizny to konto 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001 TYTUŁ WPŁATY Mendyk, 1155, Odbiorca Fundacja Avalon.


Proszę o pomoc, o przekazywanie tej prośby innym osobom i przekazywania 1% lub darowizny na moje leczenie. 
Jest to dla mnie, bardzo ważne, bo to mi ratuje życie, każdy procent podatku, jest ważny w moim leczeniu także, każda darowizna... 
dziękuję wszystkim za pomoc niżej daje link do mojej Fundacji i tam można odnaleźć wszystkie formy pomocy dla mojej osoby. 
Dziękuję serdecznie za pomoc i przekazywanie wszystkim o to by przekazać 1% lub darowiznę mojej osobie. 
Dziękuję

Norbert Mendyk


ps. można wydrukować ulotkę ze strony mojej Fundacji lub skorzystać z tych danych które w/w dziękuję serdecznie



ULOTKA

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!