Świętośc jest naszym priorytetem Holiness is our priority



   Witam wszystkich...





    Jest godzina 11.28 w Polsce.
Znów postanowiłem napisać post, o wszystkim...

Zmierzyłem powtórnie parametry życiowe.
I tak cukier wcześniej o godzinie 9.00 czasu polskiego był 178 mg/dl, teraz o 11.25 to glikemia była, na poziomie 156 mg/dl, cukier spadł i dobrze, wziąłem 14 jednostek insuliny Humalog.

Rano jak wstałem, napaliłem w centralnym, i wziąłem leki poranne, także zmierzyłem teraz ciśnienie krwi, było na takim samym poziomie co zawsze czyli 140/93, nic się w nim nie zmienia, tylko jedynie glikemia trochę zmienia się, tak to jest dobrze.

Postanowiłem, teraz posty pisać w starym blogu, ponieważ nie wiedziałem czy działa czy nie, jednak działał i teraz zamieszczam posty, na moim starym blogu.

Dziś napiszę o wszystkim co jest związane z pięknością, nad pięknościami Maryją.
Ja dużo o Maryi piszę, a to dlatego że bardzo ja kocham i dużo razy Maryja wybłagała u Swojego Syna Jezusa, dar życia dla mnie.
Wielokrotnie ratowano mi życie i dano dar Miłości o to bym żył, ale jednak muszę wykonać Swoje zadanie, pisać o Maryi i Jezusie, o Bogu-Ojcu, o Duchu Świętym, o wszystkich świętych.
Kocham bardzo Trójcę Przenajświętszą, i cały dwór Niebieski.

Kocham bardzo Tatusia w Niebie Boga - Ojca,

w Kielcach jest Cudowny Obraz Boga - Ojca niżej, jego wygląd.

Jest On umieszczony w kaplicy Sióstr bezhabitowych, i jest tam czczony.
Ja z Andrzejem, byłem tam w Kaplicy, jak byliśmy w Sanatorium Busku Zdroju, w październiku ubiegłego roku 2019, i wtedy nawiedziliśmy ten Obraz, razem z Siostrami, odmawialiśmy Koronkę do Miłosierdzia Bożego.

Tatuś nasz w Niebie, jest przepiękny jest Miłością, nad Miłościami i bardzo mocno nas Kocha, tęskni za naszymi modlitwami i prośbami dla Niego.

Kolejne Obrazy Boga - Ojca





Miłość do Naszego Niebieskiego Taty, musi być piękna i przepełniona Miłością, bo On Kocha nas do szaleństwa, i tę piękna Miłość, daje nam przez Swego Syna Jednorodzonego - Jezusa Chrystusa.
Maryja która porodziła Jezusa, z woli Testamentu z Krzyża jest Naszą Mateńką Niebieską.

   Ja bardzo Ich Kocham, bowiem dają Nam Nadzieję, życia wiecznego w Niebie wśród przepięknych Aniołów i świętych...




Moim ulubionym świętym, w sumie to jeszcze nie jest nim ogłoszonym, ale jest Czcigodnym Sługą Bożym, mowa o ojcu Wenantym Katarzyniec.
Bardzo lubię być u Jego Grobu, w Kalwarii Pacławskiej.
Jest tam przepiękny Obraz Matki Bożej Słuchającej, byłem tam ostatnio w styczniu tego roku 2020.




Te wyżej Obrazy, przedstawiają Grób o. Wenantego i Obraz Matki Bożej Słuchającej.
Jest tam spokój i piękno i radość płynący od Maryi, i tego przyszłego świętego.

  Piękno Maryi, jest znaczące dla Naszego Serca, bowiem Ona Nasz pragnie słuchać i nieść nam Pokój i Zbawienie, jest Naszym ziemskim Rajem i tym Niebieskim do którego dążymy..

  Więc śmiało idźmy za świętymi by dojść do upragnionej Ojczyzny Nieba i by Bóg - Ojciec tam na nas czekał i radował się z tego że jesteśmy w miejscu przyobiecanym dla Nas czyli Raju.

Śmiało dążmy do świętości - świętość jest naszym priorytetem.





JAKŻE PIĘKNA MARYJA - CUDOWNA SAMA W SOBIE...I JEST NASZĄ MAMĄ

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!