Nasze zdrowie jest w Jego Ranach Our health is in His wounds

Witajcie wszyscy...
 






Dziś po rannym złym cukrze trochę położyłem się, bo ciało odmawiało posłuszeństwa

trochę jestem rozbity, mierzyłem ciśnienie krwi 145/96 tętno 134 arytmia, cukier 176 mg/dl.
Wysokie te parametry, ostatnio nie mam w ogóle apetytu, na siłę jem posiłek, by w ogóle żyć, dużo schudłem, to jest trochę złe, ten brak łaknienia.
W dodatku, mamy problemy z naszym najstarszym pieskiem, od kilku dni choruje, nie chce pić ma chyba z 19 lat psiego życia i to jest dużo, na psi wiek nie wiemy czy nie zdechnie.
Rok temu pochowaliśmy jednego pieska Dinka który miał tylko 9 lat życia, zdechł na złośliwego raka, ten jest o wiele lat starszy, ale każde odejście bliskiego przyjaciela boli i smuci.
Wiem, że to jest życie, ale jak braknie ukochanego psa boli strasznie ta rozłąka.
Tak samo jest jak umiera człowiek, bliski czy dalszy boli strasznie, kiedy ta bliska osoba odejdzie.
 
Pomimo tego wszystkiego, modlę się do Maryi a przez Nią do Jezusa, dziś z Andrzejem odmówimy Różaniec Święty, to mi daje siłę i moc, by wyjść z problemów na prostą...
daje mi także móc funkcjonować na co dzień...
modlitwa daje siłę, i wszystko wtedy się układa, bo ostatnio było trochę źle

polecam Wam ogromnie czułość Matki Najświętszej, módlcie się do Niej, bowiem modlitwa do Maryi to modlitwa do Jezusa, Ona przekazuje wszystkie troski Wasze, moje do Jezusa a On drodzy sam już działa w nas..
Jezus i Maryja to jedno.
 









Jeśli masz opory do modlitwy do Maryi, proś Jezusa we wszystkich Swoich potrzebach przez Jego święte rany, bo w nich jest nasze zdrowie, tak jak powiada prorok Izajasz, na łamach Pisma Świętego...
 

rany Jezusa dają nam radość i przedsionek życia świętego, to są dary dla nas grzesznych, i potrzebujących pomocy w każdym czasie...
 
polecam litanie do Krwi Chrystusa i Koronkę do Miłosierdzia Bożego
a modlitwy do Maryi to litanię loretańską, Różaniec i Nowennę Pompejańską... 









módlcie się sercem, odmawiajcie Nowennę nie do odparcia Nowennę pompejańską, a wszystko uda się...

Kocham bardzo Maryję Jej serce Najczulsze.
 









Kochajcie Maryję, proszę Was o to, a przez Nią będziecie Kochać Jezusa, módlcie się codziennie, a dary Boże będą spływać na Wasze dusze...
 
kochajcie i dajcie się kochać miłością bezgraniczną
 
JEZU, UFAM TOBIE!!!
Norbert




ja z Andrzejem






Jezu, Ufam Tobie od dziecinnych lat...


Maryja Kochana Mamusia- módlcie się do Niej

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!