Życie.. módlmy się za cierpiących i za świat, który potrzebuje naszego wsparcia oraz modlitwy do Niepokalanej i Jezusa - Boga Miłosiernego!


  .. rano dobrze czułem się, było wszystko ok, teraz nie.. trudno, wziąłem, przepisane leki, i z powodu działania jednego leku, widzę podwójnie, teraz kiedy piszę skutek ten uboczny mija, i mogę klikać na komputerze, wcześniej nie byłem wstanie rozróżnić , który klawisz jest prawidłowy, który zły... wszystko, to jest skutkiem leczenia, ale te tabletki, muszę brać innego sposobu nie ma, dziennie ok 15 tabletek zażywam, nie raz więcej, oprócz zastrzyków... trudno to jest zła niespodzianka w moim życiu... także teraz dowiedziałem się, bo ja mieszkam na wsi, że jedna kociczka, którą mamy, miała jednego kotka, 2 dni temu dowiedzieliśmy, że ma, przypadkowo.
Teraz Andrzej, mi powiedział, że kotek, został zagryziony, prawdopodobnie przez psy :( ciężko mi, kocica też przeżywa, bo siedzi tylko w domu.
Takie to marne życie... choroby, cierpienie, ludzie przykuci do łóżka na stałe... cierpienie, jest wokół nas, dojrzyjcie to.
Mając zdrowie, dobrze zarabiając, nie zamykajcie się na otaczający świat, dostrzegajcie tych, którzy cierpią, pomagajcie, otwórzcie Swe serca, na biednych, chorych, potrzebujących.
Ja widząc znieczulicę świata cierpię, bo wszystkie dobre, miłosierne uczynki, są pomijane, dobra jest za mało... gdy Jezus, przyjdzie na Świat, powtórnie, co zastanie, pustkę, znieczulicę, brak serca, na innych... czasami przez moje tzw. cierpienie, płakać mi się chce, gdy to widzę. Trudno w świecie dostrzec dobra...
Proszę nie domykajcie serca, otwórzcie je na wszystkich, jest czasami ukazywanie dobra, w wielu miejscach, za to dziękuję... nadal czyńcie dobro Ci którzy, to robią,  pokazujcie to, w świecie.
    Ja codziennie z Andrzejem, modlimy się Różańcem Świętym do Maryi, prosząc Ją o pomoc, we wszystkich potrzebach naszych, potrzebach całego świata, prosząc, by świat, nie został potępiony... Pomocy, dla każdego cierpiącego, i pomocy dla świata...






Także z Andrzejem, codziennie odmawiamy, we wszystkich intencjach Koronkę do Miłosierdzia Bożego, by świat, przez Jezusa Miłosiernego został uratowany, by cierpiący uzyskali pomocy, by wszyscy, którzy są dobrego serca, pomogli tym, którzy nie mogą.
   Pamiętajcie, módlcie się i pokutujcie za świat, za cierpiących, którym, potrzebna jest pomoc... to da Wam drodzy, życie wieczne, Zbawienie... poręczam, bo Jezus Miłosierny, to Sam, powiedział.




JEZU, MARYJO - kochajcie nas, i zmiłujcie się nad nami.





Co do opisu pielgrzymek, w których uczestniczyliśmy, zapraszam na blog wspólny, ale Andrzej go opracowuje, oto link http://dragany-bibliotekamaryjna.blogspot.com/

                                                                                   pozdrawiam Norbert.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!