Nowenna Pompejańska, Różaniec Św, koronka do Miłosierdzia Bożego., ratunkiem dla Nas!



   Witam, dziś gorzej czuję się, dla tego post nie będzie długi, krótszy niż zawsze... nie dawno położyłem się, bo strasznie czułem się, wziąłem leki, ale one według mnie nie działają, jest czasami tak ciężko, że nie wyobrażacie to sobie... to moje, życie, ale nie poddaję się, walczę, mam wiele problemów, które męczą mnie, i niszczą mnie wewnętrznie, ale muszę walczyć, nie poddawać się temu wszystkiemu... pomocą jest codzienna Koronka do Miłosierdzia Bożego, oraz Różaniec Święty, odmawiany codziennie z Andrzejem.
Polecam Wam bardzo mocną modlitwę, jaką jest Nowenna Pompejańska, z Pompejów, tam jest Cudowny Obraz Maryi, podającej błogosławionemu Bartolo Longo, wybaczcie jak źle napiszę, Różaniec Święty, jako znak, odmawiania tej Nowenny. Ten błogosławiony pomógł stworzyć to piękne miejsce, żałował tylko jednego, co wyczytałem o jego życiu, to to, że nigdy Maryja, mu się nie ukazała, ale na pewno po Jego śmierci, Ją zobaczył, i przytulił się.
Mam nadzieję, że ja, i wszystkie osoby, które spotkałem, czy w rzeczywistości, czy wirtualnie, pójdziemy do Nieba i spotkamy Maryję, i przytulimy się do Naszej Mamy, tego pragnę i modlę się w tej intencji.
Wspominając o Nowennie, ja z Andrzejem, kilkakrotnie ją odmawialiśmy, naprawdę zaręczam, spróbujcie, a cud pojawi się w Waszym, życiu...  Maryja wysłucha.

   Związku z złym samopoczuciem, będę kończył, na koniec postu podam link do strony jak Nowennę odmawiać.. Módlcie się, a cuda będą pojawiać się codziennie... mam nadzieję, że strona Rosemarii, wybaczy mi, że wykorzystałem ich stronę... chciałbym jeszcze w tym poście prosić to wydawnictwo, o przesłanie materiałów dla mnie i Andrzeja, bo wszystko poszło, a chcemy Nowennę odmawiać... proszę.




 o to link jak odmawiać Nowennę Pompejańską....

http://pompejanska.rosemaria.pl/2011/06/jak-odmawiac-nowenne-pompejanska-krok-po-kroku/


MARYJO Z POMEJÓW -  módl się za nami, wstawiaj się za nami, do Swego Syna, prosimy.

JEZU, JEZU, JEZU


JEZU MIŁOSIERNY, UFAMY TOBIE i zmiłuj się nad Nami, prosimy Ciebie, tak samo jak Twoją Mamę Maryję, Ty jesteś na pierwszym miejscu, na zawsze w Naszych Sercach... UFAMY TOBIE, JEZU!
św. s. Faustyno - módl się za nami.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.