O cuda, cuda nie pojęte....


   Dziś niedziela, kolejny dzień zmagań, ale nie poddaję się, jest dobrze, nie trzeba narzekać.
Rano troszkę gorzej czułem się, od godz. 9 tej, teraz troszkę polepszyło się, i jestem wstanie napisać posta, bardzo Was drodzy przepraszam za błędy, i za to, że nie piszę jakiś, jak wcześniej zaznaczałem, postów pięknych intelektualnie, cudownych, nie wiadomo jakich, po prostu ja piszę to co czuję, jak u mnie jest i co przynosi mi ukojenie... nie opowiadam jakiś historii, np. o filmie ( ale czasami pewnie opiszę ), ale staram się prostym językiem, dotrzeć do dużej rzeszy czytelników, do grzeszników, którym sam jestem, to moje zadanie, zadanie tego bloga.
Ja w ostatnich miesiącach, po prostu źle czuję się psychicznie, i to wszystko powoduje, że nie piszę o śmiesznych rzeczach, jestem w takim stanie, i nie potrafię nic w tym zmienić, po prostu, modlitwa, nadzieja, wiara, wierzę, że to zmieni się, i nastąpi cud..
Niedawno odmówiliśmy z Andrzejem, Koronkę do Miłosierdzia Bożego, oraz Różaniec Św., oraz odsłuchaliśmy przez internet Mszy Św., bowiem nasz samochód, jest tak stary, że odmawia posłuszeństwa, i stąd nie mogliśmy pojechać na Msze w naszym kościele, gdzie jest u nas dziś odpust, związku z świętem Michała Archanioła. Szkoda, ale ja 3 km, i Andrzej nie przejdziemy, a busów dziś w niedzielę nie ma... takie życie... czasami wszystko sypie się, ale liczę na cud, że to wszystko zmieni się, na lepsze.
Związku z świętem Archaniołów, Michał, Rafała i Gabriela, składam wszystkim, o tych imionach, najlepsze życzenia, dodam też modlitwę, do Michała Archanioła, o to ona...


Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne złe duchy, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.


Wszystkiego najlepszego z pamięcią w modlitwie..

Miłego wieczoru Norbert

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!