Życie jest drogą do Zbawienia.


  Witam wszystkich, w wieczornej porze w Polsce... niedawno spałem, tak jak prawie codziennie to robię, oprócz spotkań ze znajomymi, wtedy nie chce mi się spać... nie wiem co to jest.. trudno, takie moje życie.
   Rano jak wstałem wziąłem proszki, które muszę codziennie brać, dość długo nie mogłem po nich  dojść do siebie, dopiero ta drzemka popołudniowa troszkę pomogła. Nieraz mam lepsze dni, kiedy czuję się dobrze, nawet bardzo dobrze, a nieraz są dni, że nic nie pomaga, jestem tzw. wypompowany z życia.
Dziś tak właśnie jest, ale dałem obietnicę, że będę pisał tak więc robię, czy to będzie dłuższy post, czy krótszy nie ważne.. grunt by coś było.
   Przy wszystkim, co się wokół mnie dzieje, w chorobie, trzyma mnie Jezus Miłosierny, tuż obok komputera mam Jego wizerunek z podpisem JEZU, UFAM TOBIE!
Codziennie w modlitwie, proszę słowami, za wszystkie prośby Jezu, ja Ufam Tobie!, i wiem, że Jezus tego wszystkiego wysłuchuje, nie trzeba mówić potoku słów, wystarczy to jedno zdanie i wystarczy.
Jezus Kocha nas jak dzieci, nawet wtedy gdy zgrzeszyliśmy, On nas przytula, i cieszy się, że Jesteśmy, przy Nim, prosząc o Miłosierdzie i łaski z Jego Serca... róbcie tak oddawajcie się Jezusowi - Bogu, poprzez Koronkę do Miłosierdzia Bożego, poprzez inne modlitwy, które kochacie, a łaski, z Jego przebitego Serca, spłyną na Was, obficie.... wiem coś o tym, codziennie, odmawiam Koronkę, wspólnie z Andrzejem i prosimy Jezusa, o pomoc, a On przychodzi, i naprawdę pomaga.. UWIEŻCIE, NAPRAWDĘ  Kochajcie Go, a ON, WAS ukocha, i przytuli do Siebie.


Zawsze też proście modlitwą Różańcem Świętym, Niepokalaną Maryję, Mamę Jezusa, a Ona jako Pośredniczka Łask, wyjedna wszystko u  Swego Syna Jezusa, ogrom darów
   Ja z Andrzejem, tak się modlimy, prosimy i ufamy ogromnie, że zostaniemy wysłuchani...
Ufam, że Jezus i Maryja, Nas wysłucha, wysłucha mnie i prośby Andrzeja, że zostaniemy uzdrowieni, czy to na ciele, czy na duchu, ale UFAMY... Ufajcie, kochani, tak samo.. a wszystko ułoży się.
Może nie piszę wzniosłych tekstów teologicznych, nie pokazuje wielkiej inteligencji, w mych postach... ja piszę, prosto, zrozumiale, by każdy, kto czyta zrozumiał, i zaczął, gdy ma wątpliwości, wierzyć... Prosto i zwyczajnie.. to ja, a przez to pisanie Bóg, i Maryja.
Odmawiajcie Różaniec.. proszę, ta modlitwa ratuje Świat.



MATKO BOŻA RÓŻAŃCOWA - módl się za nami.


                                                                                                     pozdrawiam Norbert.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!