Przepraszam, po tak długiej nieobecności. W tym poście opiszę jedną relację z moich ostatnich pielgrzymek.

Witajcie, bardzo przepraszam, że tak długo nie pisałem, ale to wszystko związane było, z moim stanem zdrowia, dalej jest nie ciekawie, ale muszę w końcu docierać, do rzeszy ludzi, po to stworzyłem ten blog, by ewangelizować. Wybaczcie, gdy któregoś z powodu silnych bólów głowy nie napiszę, ale po prostu nie dam rady.
Wracając do sedna tematu, to zanim zacząłem pisać ten post, do którego zbierałem się kilka dni :) , po namowie pewnej Pani, bym pisał, za co dziękuje, przeczytałem komentarze, po prostu wszystkie były piękne, umocniły mnie do dalszego działania, pisanie o Bogu i Maryi Matce Najświętszej, oraz o życiu, o swoich przeżyciach, o wszystkim.
Dziś rano w miarę dobrze czułem się, ale codziennie muszę położyć się, by w miarę dojść do siebie, proszę tylko o jedno o modlitwę za mnie, mojego opiekuna Andrzeja, by wszystko ułożyło się, by dalsza kuracja przyniosła skutki, bym wyszedł z tego wszystkiego, co mnie przerasta... proszę. Jestem tylko człowiekiem, i mam swoje słabe punkty.
Takie jest życie, ale próbuję, pozbierać się, dać sobie szansę wyjścia z tego -  przez to cierpią inne osoby... przepraszam, ale to wszystko nie wychodzi, ze mnie, tylko jest wynikiem długotrwałego złego stanu zdrowia, no i różnych spraw, które mnie otaczają. Po prostu nie raz nie daję sobie rady z tym z wszystkim, zostaje mi modlitwa codzienna Koronka do Miłosierdzia Bożego i Różaniec Święty, które te modlitwy odmawiam z opiekunem, kolegą Andrzejem.
Ostatnio, związku z złym stanem naszego samochodu, pojechaliśmy autobusem do Jarosławia 14 września, na Rekoronację Cudownej Figurki Matki Bożej Bolesnej, która znajduje się w Bazylice u Dominikanów. Cała Uroczystość miała odbyć się 15 września, o godz. 11 tej, na Rynku w Jarosławiu. Do swojego mieszkania, przyjęła nas Pani Krystyna, za co serdecznie dziękujemy, za gościnę, nocleg.
14 września w Bazylice u Dominikanów, odbyła się wieczorem w święto Podwyższenia Krzyża Świętego, uroczysta Msza Święta, na którą Pani Krystyna nas przywiozła, Pani Edyta, Jej siostra przyszła pieszo. Mszę celebrował abp. Gocłowski Tadeusz, który następnego dnia miał, Rekoronować  Cudowną Figurkę.
15 września, rano udaliśmy się na Rynek, na całą Uroczystość, początek pochód z niesionymi nowymi Koronami, i Cudowna Figurka, gdzie przed Nią 2,5 roku temu zostałem z jednej choroby cudownie uzdrowiony, było przepiękne, brakuje słów. Do mojej krótkiej relacji, dodam kilka zdjęć, oraz jak mi się uda filmik.
Szczęść Boże, może teraz ewangelizacja, znów nabierze tempa, a nie jedyne, krótkie posty, oraz informacje na temat darowizn, kto zechce ten wpłaci, ja nikogo nie zmuszam, tylko opisuję jak jest... pozdrawiam.



 
 
 
 
 
 
 
MATKO BOLESNA JAROSŁAWSKA - módl się za nami.
 
 
 
Między 15 a 16 min. reportażu, jestem pokazany na wózku obok siedzi Andrzej... miłego oglądania i pamiętajcie módlcie się do Jezusa i Maryi, a Oni Wam pomogą.. zaręczam.
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.