Miłość bliźniego



    Witajcie!
trochę minęło zanim do Was dziś napisałem...
ostatnio było tak sobie, częściej chorowałem, cały czas mam problemy z nerkami i strasznie boli...
ostatnio miałem robione badania i jest zakażenie dróg moczowych, i prawdopodobnie kamica nerkowa, piję zioła, biorę mnóstwo leków i jakoś funkcjonuje ale portfel tego nie wytrzymuje i cały czas pusty.
Tak więc jest tak sobie, gorączkuję i dlatego sił nie miałem by napisać do Was..
Dziś czuję się źle, ale daję jakoś radę, by napisać parę zdań... do tego te pochmurne Niebo nie daje siły tylko przygnębienie...
dziś miałem cukier 167 mg/dl, ciśnienie 140/95, podwyższone wszystko, ale nie poddaję się będzie lepiej...
w cierpieniu jest sens życia, to mój, nasz Krzyż, przez Krzyż ujawnia się miłość do bliźniego, miłość zgoła, piękna i miłosierna..
bliźni jest naszym Bratem i Siostrą, przez niego kształtuje się nasze życie, w czasie Mszy Św. modlimy się by bliźni modlił się za nami do Boga, by odpuszczone zostały nam grzechy powszednie..
Kochani miłość bliźniego jest wielka, ukazuje jak mamy postępować wobec Braci i Sióstr, przeważnie ukazując im miłosierdzie a także dar modlitwy....
 to jest największe przykazanie będziesz miłował Pana Boga Swego, całym sercem, całą swoją duszą i całym swoim umysłem , a bliźniego Swego, jak Siebie samego... to są największe przykazanie miłość do Boga i bliźniego...
pięknym darem miłości do bliźniego jest modlitwa za niego, za bliźnich czyli rodziców, rodzeństwo, modlitwa za przyjaciół, nieprzyjaciół, dobrodziejów, za żyjących i zmarłych...
piękną modlitwą i darem z Nieba jest modlitwa Nowenną Pompejańską, cóż za cudowna i wielka modlitwa, te odmawiane Różańce za bliźniego to wielki dar z Nieba...
Różaniec to dar z Nieba to ukochana modlitwa Maryi i Jezusa, bowiem przez Maryję modlimy się bezpośrednio do Jezusa....
to piękny dar, dar wielkiej modlitwy, Różańcem wybłagamy wszystko, a tym bardziej Nowenną Pompejańską gdzie możemy odmawiać 4 Różańce Święte, to wielki dar dla innych Braci i Sióstr...
ja dziś z Andrzejem będziemy odmawiać dzień 42 Nowenny Pompejańskiej...  kończymy 2 października
dla mnie i Andrzeja to piękna modlitwa dana nam z Nieba...
odmawiajcie Nowennę Pompejańską, wszystko wybłagać możecie przez Nią, to wielki cud, Bożej miłości...
ale jeśli nie możesz, z różnych przyczyn odmawiać 3 lub 4 Różańce to odmawiaj 1 codziennie, a to wszystko o co prosić będziesz Jezusa, przez Maryję będzie Wam dane....
módlmy się, tak jak każdy może...
link jak odmawiać Nowennę Pompejańską....
http://pompejanska.rosemaria.pl/

pozdrawiam serdecznie, módlcie się za siebie i bliźniego...
pozdrawiam...




MATKO BOŻA KRÓLOWO RÓŻAŃCA ŚWIĘTEGO - módl się za nami grzesznymi...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!