Po powrocie do żywych :)


     Witajcie!!
przepraszam, że wczoraj nie pisałem, ale źle czułem się, dziś jest tak samo.... wieczorem i w nocy o 3 ciej wymiotowałem....
dziś wstałem o 3ciej rano, wczoraj okropnie czułem się, mogłem tylko dać Słowa życia... nic więcej wybaczcie....
wczorajszy cukier 387
ciśnienie 180/100
głowę mi rozsadzało, tak było źle....
mimo tego zjadłem, wziąłem 5 razy insulinę, i poodychałem pięknym powietrzem...
dziś ma być zimniej, jutro tak samo do końca tygodnia....
szkoda a tak ładnie było, ale od 20 marca ma się zacząć wiosna piękna słoneczna....
dziś jak wiecie wstałem o 3ciej... posiedziałem rozpaliłem jak zwykle w centralnym....
dziś jadę do lekarza i dentysty....
zaraz muszę coś zjeść, tylko apetyt zniknął....
cukier 312
ciśnienie 160/105 wysokie jedno i drugie dlatego głowa boli...
będę kończył bo nie mam sił, jak tylko dojdę do siebie będę rozważał słowa Pisma Świętego
 na dziś czytania i Ewangelia.....
trzymajcie się
pozdrawiam serdecznie czas na insulinę i leki....

SŁOWA ŻYCIA.....


PIERWSZE CZYTANIE

Pwt 4, 1. 5-9 Wezwanie do zachowania przykazań
Czytanie z Księgi Powtórzonego Prawa
Mojżesz przemówił do ludu, mówiąc:
«A teraz, Izraelu, słuchaj praw i nakazów, które uczę was wypełniać, abyście żyli i doszli do posiadania ziemi, którą wam daje Pan, Bóg waszych ojców.
Patrzcie, nauczałem was praw i nakazów, jak mi rozkazał czynić Bóg mój, Pan, abyście je wypełniali w ziemi, do której idziecie, by objąć ją w posiadanie. Strzeżcie ich i wypełniajcie je, bo one są waszą mądrością i umiejętnością w oczach narodów, które, usłyszawszy o tych prawach, powiedzą: „Z pewnością ten wielki naród to lud mądry i rozumny”.
Bo któryż naród wielki ma bogów tak bliskich, jak Bóg nasz, Pan, ilekroć Go prosimy? Któryż naród wielki ma prawa i nakazy tak sprawiedliwe, jak całe to Prawo, które ja wam dziś nadaję?
Tylko się strzeż bardzo i pilnuj swej duszy, byś nie zapomniał o tych rzeczach, które widziały twe oczy: by z twego serca nie uszły po wszystkie dni twego życia, ale ucz ich swych synów i wnuków».
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:

Ps 147, 12-13. 15-16. 19-20 (R.: por. 12a)
Kościele święty, chwal Twojego Pana.
Chwal, Jerozolimo, Pana, *
wysławiaj Twego Boga, Syjonie.
Umacnia bowiem zawory bram twoich *
I błogosławi synom twoim w tobie.
Kościele święty, chwal Twojego Pana.
Śle swe polecenia na krańce ziemi, *
a szybko mknie Jego słowo.
On prószy śniegiem jak wełną *
I szron rozsypuje jak popiół.
Kościele święty, chwal Twojego Pana.
Oznajmił swoje słowo Jakubowi, *
Izraelowi ustawy swe i wyroki.
Nie uczynił tego dla innych narodów, *
nie oznajmił im swoich wyroków.
Kościele święty, chwal Twojego Pana.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

J 6, 63b. 68b
Chwała Tobie, Słowo Boże
Słowa Twoje, Panie, są duchem i życiem,
Ty masz słowa życia wiecznego.
Chwała Tobie, Słowo Boże

EWANGELIA

Mt 5, 17-19 Kto wypełnia przykazania, ten będzie wielki w królestwie niebieskim
Słowa Ewangelii według świętego Mateusza
Jezus powiedział do swoich uczniów:
«Nie sądźcie, że przyszedłem znieść Prawo albo Proroków. Nie przyszedłem znieść, ale wypełnić. Zaprawdę bowiem powiadam wam: Dopóki niebo i ziemia nie przeminą, ani jedna jota, ani jedna kreska nie zmieni się w Prawie, aż się wszystko spełni.
Ktokolwiek więc zniósłby jedno z tych przykazań, choćby najmniejsze, i uczyłby tak ludzi, ten będzie najmniejszy w królestwie niebieskim. A kto je wypełnia i uczy wypełniać, ten będzie wielki w królestwie niebieskim».
Oto słowo Pańskie.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!