Jezus nas uzdrawia....

Duch Pana Boga nade mną, bo Pan mnie namaścił.
Posłał mnie, abym głosił dobrą nowinę ubogim,
bym opatrywał rany serc złamanych,
żebym zapowiadał wyzwolenie jeńcom
i więźniom swobodę
” Iz. 61,1

Dziś trochę później, ale postanowiłem napisać krótki komentarz do słów proroka Izajasza...
Duch Boga mego nade mną, bo Bóg Miłosierny mnie namaścił, po to bym wszystkim niósł dobrą nowinę o Zbawieniu, pisał o radości Pana z jednego nawracającego się grzesznika...
Zbawienie Pana jest dla każdego, On niesie Słowo życia potrzebującym, tym wszystkim ubogim, by wszyscy poczuli się że są, w jednej Owczarni, ja Ty, inni... wszyscy.... Jezus każdego z nas potrzebuje, i dlatego przez słowa proroka Izajasza te słowa skierował dla nas, by były drogowskazem wiary... drogi do wiary, nadziei, i miłości...
pamiętajmy o tym,  Jezus nie zapomina o nikim, nawet najgorszym według ocen ludzkich, grzeszniku...
jest ze wszystkimi i we wszystkich... we mnie w Tobie i chce byśmy zawsze głosili dobrą Nowinę o Nim, o Jezusie- Bogu....
w dalszej części tekstu słów Izajasz mówi, bym opatrywał rany serc złamanych... tj, by modlitwa była w każdym naszym sercu i przez modlitwę by Pan przemawiał do nas, także leczył rany zadane w każdym czasie naszego istnienia... w tym, we wcześniejszym czasie czyli teraz, w przeszłości i w przyszłości.
żebym zapowiadał wyzwolenie jeńcom i więźniom swobodę.... wszystko co w nas grzeszne się staje powoduje, że jesteśmy więźniami grzechu, naszych słabości... złych przywiązań...
Jezus po to przyszedł, by dać nam wolność, uwolnienie od zła, szarości, grzechu i więzów, kajdan grzechu...
kto popadnie w grzech, jest niewolnikiem, więźniem, jeńcem grzechu... Jezus jest po to by nas oswobodzić  z jarzma grzechu, by nas uwolnić i dać nowe piękniejsze życie bez grzechu, słabości, złości ....
Jezus nas lekarz i oswobodziciel z jarzma grzechu....
Idźmy za nim, a nasze życie stanie się piękniejsze....

    Dziś gorzej czułem się o godz 8 mej wstałem, rano centralne, zrobienie śniadania cukier 416...
ciśnienie 150/100...
wziąłem leki i insulinę zjadłem... na 14.50 miałem lekarza, zbadał mnie ekg, poniżej normy....
zlecił usg morfologię cholesterol, w moim organizmie zgromadziła się woda, stąd takie spuchnięcie, że jest mi ciężko i trudno mi się poruszać....
dopiero teraz miałem siły, by napisać....
pozdrawiam wszystkich i dziękuję za przepiękne kartki z akcji kartka dla Norberta na fb
dziękuję, pozdrawiam wszystkim, módlcie się za moją przyjaciółkę z którą jest źle, imię nie będę pisał, bo może nie chcieć , proszę, pomóżcie mi modlitewnie za nią, by stanęła na nogi... bo mi samemu jest czasami ciężko.... Dziękuję....


SŁOWA ŻYCIA....

2 marca 2015 r., Poniedziałek
Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:

PIERWSZE CZYTANIE

Dn 9, 4b-10 Wyznanie grzechów
Czytanie z Księgi proroka Daniela
O Panie mój, Boże wielki i straszliwy, który dochowujesz wiernie przymierza tym, co Ciebie kochają i przestrzegają Twoich przykazań!
Zgrzeszyliśmy, zbłądziliśmy, popełniliśmy nieprawość i zbuntowaliśmy się, odstąpiliśmy od Twoich przykazań. Nie byliśmy posłuszni Twoim sługom, prorokom, którzy przemawiali w Twoim imieniu do naszych królów, do naszych przywódców, do naszych przodków i do całego narodu kraju.
Tobie, Panie, należy się sprawiedliwość, nam zaś wstyd na twarzach, jak to jest dziś: mieszkańcom Judy i Jerozolimy oraz całemu Izraelowi, bliskim i dalekim we wszystkich krajach, do których ich wypędziłeś z powodu niewierności, jaką Ci okazali.
Panie! Wstyd na twarzach niech okrywa nas, naszych królów, naszych przywódców i naszych przodków, bo zgrzeszyliśmy przeciw Tobie. Pan zaś, nasz Bóg, jest miłosierny i okazuje łaskawość, mimo że zbuntowaliśmy się przeciw Niemu i nie słuchaliśmy głosu Pana, naszego Boga, by postępować według Jego wskazań, które nam dał przez swoje sługi, proroków.
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:

Ps 79 (78), 8-9. 11 i 13 (R.: por. Ps 103 (102), 10a)
Nie czyń nam, Panie, według naszych grzechów.
Nie pamiętaj nam win przodków naszych,
niech szybko nas spotka Twoje miłosierdzie, *
bo bardzo jesteśmy słabi.
Wspomóż nas, Boże nasz, Zbawco,
dla chwały Twojego imienia nas wyzwól *
i odpuść nam grzechy przez wzgląd na swoje imię.
Nie czyń nam, Panie, według naszych grzechów.
Niech jęk pojmanych dojdzie do Ciebie *
i mocą Twojego ramienia ocal na śmierć skazanych.
My zaś, lud Twój i owce Twojej trzody,
będziemy wielbić Ciebie na wieki *
i przez pokolenia głosić Twoją chwałę.
Nie czyń nam, Panie, według naszych grzechów.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

Am 5,14
Chwała Tobie, Królu Wieków
Szukajcie dobra, a nie zła, abyście żyli,
a Pan Bóg będzie z wami.
Chwała Tobie, Królu Wieków

EWANGELIA

Łk 6, 36-38 Odpuszczajcie, a będzie wam odpuszczone
Słowa Ewangelii według świętego Łukasza
Jezus powiedział do swoich uczniów:
«Bądźcie miłosierni, jak Ojciec wasz jest miłosierny. Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni; odpuszczajcie, a będzie wam odpuszczone.
Dawajcie, a będzie wam dane: miarą dobrą, natłoczoną, utrzęsioną i opływającą wsypią w zanadrze wasze. Odmierzą wam bowiem taką miarą, jaką wy mierzycie».
Oto słowo Pańskie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.