Dary Boże...


Lecz wy starajcie się o większe dary: a ja wam wskażę drogę jeszcze doskonalszą.
1 Kor 12, 31

Każdy człowiek, jest stworzony na podobieństwo Boga, w nim ma ucieczkę i radość Swego życia, także od Boga dostaje różne dary, dary pięknej miłości... są to dary Ducha Św.  Mądrość, Rozum, Rada, Męstwo, Umiejętność, Pobożność, Bojaźń Boża...siedem darów Ducha, w nich to wzrastamy i żyjemy, przez Sakrament Chrztu Św. i Bierzmowania... jednak nie tylko te dary nam są dane, możemy starać się o większe, bowiem Bóg nam wskaże drogę jeszcze doskonalszą, gdzie dostaniemy jeszcze większą piękność darów, które obiecał Bóg tym, którzy są na tej drodze do doskonałości...
Ja bardzo Kocham Boga, widzę radość tych, którzy w Bogu są zatopieni, to droga doskonalsza, doskonalsza bo bardziej zatopiona w Bogu, naszym stwórcy... wiedzmy że my na świecie jesteśmy tylko pielgrzymami... tak w sumie to nasze pielgrzymowanie, jest jedyną Drogą do Zbawienia, na tej drodze ku doskonałości, modlimy się do wielu świętych, przede wszystkim do Trójcy Przenajświętszej, do Maryi....

    ja opowiem o swojej jednej drodze, o wczorajszej tak do południa dokuczały mi bóle serca, mam ten problem od kilku dni, także trochę spuchłem, od tabletek i nie wiem, od czego jeszcze, a tego dnia 3 tyg. wcześniej ustaliliśmy z naszą koleżanką Bożenką, że pojedziemy do Wąwolnicy do Matki Bożej Kębelskiej, na Msze o uzdrowienie duszy i ciała... i pojechałem na tę Msze przecież wiadomo nic mi się nie stanie... najpierw była Msza, później modlitwy we wszystkich naszych intencjach, osób gdzieś było ponad 2000,
 tak nas dużo było w Kościele bardziej Bazylice....
ale o czym chciałem napisać tak tylko o tym całą Msze, modlitwy kłuło mnie to serce, ale gdy przyjąłem Jezusa do Serca, zobaczyłem go maleńkim, trzymanym na rękach Maryi, która mi go daje, wziąłem to dzieciąteczko Jezus na ramiona, później Jezus przemienił się w Jezusa Miłosiernego, to była dla mnie łaska, bowiem słowa Jezu, Ufam Tobie, poczułem skierowane są do mnie, do wszystkich, których znam...
przed naszym wyjazdem znajomi podjęli się różnych wyrzeczeń, na owoce duchowe tej modlitwy, dziękuję Wam drodzy, za dary serca....
Jezus przyszedł po tej Drodze Swojej ku nam... na spotkaniu był też Andrzej, opiekun....
to piękne widzenie zostało we mnie i cały czas myśli moje krążą wokół niego, poznałem też Panią Jasię obiecałem Jej modlitwę i tak będę czynił, osoba wspaniała..
Maryja była w moim widzeniu, Mamusia przytulająca Swego Syna...
dziś na Ewangelii, usłyszymy o Drodze Jezusa jakim było Przemienienie na Górze Tabor... to jest jedna z Dróg Jezusa... Droga doskonałości...
ile darów Bóg nam daje, dar przede wszystkim Eucharystii, dar Sakramentu Pokuty i Pojednania, dar Komunii Świętej.. dary Jego Miłości...
to Jest Droga Boga Wszechmogącego i Jego dary w różnej postaci....

 Ja jak wiecie, wczoraj źle czułem się... dziś rano wstałem na 8 mą, serce jeszcze nie kłuje, tylko boli oko, i ciężki mam oddech....
zaraz rozpalę w centralnym, później zjem śniadanie i wezmę leki zmierzyłem już cukier 378
ciśnienie 150/100
wysokie wszystko... więcej leków i insuliny...
narazie dziś opiszę tyle, teraz Słowa życia....

SŁOWA ŻYCIA...

1 marca 2015 r.
Druga Niedziela Wielkiego Postu

Rok B, I
Pierwsze czytanie:
Psalm responsoryjny:
Drugie czytanie:
Śpiew przed Ewangelią:
Ewangelia:

PIERWSZE CZYTANIE

Rdz 22, 1-2. 9-13. 15-18 Ofiara Abrahama
Czytanie z Księgi Rodzaju
Bóg wystawił Abrahama na próbę. Rzekł do niego: «Abrahamie!» A gdy on odpowiedział: «Oto jestem», powiedział: «Weź twego syna jedynego, którego miłujesz, Izaaka, idź do kraju Moria i tam złóż go w ofierze na jednym z pagórków, jaki ci wskażę».
A gdy przyszedł na to miejsce, które Bóg wskazał, Abraham zbudował tam ołtarz, ułożył na nim drwa i związawszy syna swego Izaaka położył go na tych drwach na ołtarzu. Potem Abraham sięgnął ręką po nóż, aby zabić swego syna.
Ale wtedy anioł Pana zawołał na niego z nieba i rzekł: «Abrahamie, Abrahamie!»
A on rzekł: «Oto jestem».
Powiedział mu: «Nie podnoś ręki na chłopca nie czyń mu nic złego! Teraz poznałem, że boisz się Boga, bo nie odmówiłeś Mi nawet swego jedynego syna».
Abraham, obejrzawszy się poza siebie, spostrzegł barana uwikłanego w zaroślach. Poszedł więc, wziął barana i złożył w ofierze całopalnej zamiast swego syna.
Po czym anioł Pana przemówił głośno z nieba do Abrahama po raz drugi: «Przysięgam na siebie, mówi Pan, że ponieważ uczyniłeś to i nie szczędziłeś syna twego jedynego, będę ci błogosławił i dam ci potomstwo tak liczne jak gwiazdy na niebie i jak ziarnka piasku na wybrzeżu morza; potomkowie twoi zdobędą warownie twych nieprzyjaciół. Wszystkie ludy ziemi będą sobie życzyć szczęścia na wzór twego potomstwa, dlatego że usłuchałeś mego rozkazu».
Oto Słowo Boże.

PSALM RESPONSORYJNY:

Ps 116B (115), 10 i 15. 16-17. 18-19 (R.: Ps 116 (114), 9)
W krainie życia będę widział Boga.
Nawet wtedy ufałem, gdy mówiłem: *
«Jestem w wielkim ucisku».
Cenna jest w oczach Pana *
śmierć świętych Jego.
W krainie życia będę widział Boga.
O Panie, jestem Twoim sługą, *
jam sługa Twój, syn Twej służebnicy.
Ty rozerwałeś moje kajdany,
Tobie złożę ofiarę pochwalną *
i wezwę imienia Pana.
W krainie życia będę widział Boga.
Wypełnię me śluby dla Pana *
przed całym Jego ludem.
W dziedzińcach Pańskiego domu, *
pośrodku ciebie, Jeruzalem.
W krainie życia będę widział Boga.

DRUGIE CZYTANIE

Rz 8, 31b-34 Bóg nie oszczędził dla nas własnego Syna
Czytanie z Listu świętego Pawła Apostoła do Rzymian
Bracia:
Jeżeli Bóg z nami, któż przeciwko nam? On, który nawet własnego Syna nie oszczędził, ale Go za nas wszystkich wydał, jakże miałby nam wraz z Nim i wszystkiego nie darować? Któż może wystąpić z oskarżeniem przeciw tym, których Bóg wybrał? Czyż Bóg, który usprawiedliwia? Któż może wydać wyrok potępienia? Czy Chrystus Jezus, który poniósł za nas śmierć, co więcej – zmartwychwstał, siedzi po prawicy Boga i przyczynia się za nami?
Oto Słowo Boże.

ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

Mt 17, 7
Chwała Tobie, Królu Wieków
Z obłoku świetlanego odezwał się głos Ojca:
«To jest mój Syn umiłowany, Jego słuchajcie».
Chwała Tobie, Królu Wieków

EWANGELIA

Mk 9, 2-10 Przemienienie Pańskie
Słowa Ewangelii według świętego Marka
Jezus wziął z sobą Piotra, Jakuba i Jana i zaprowadził ich samych osobno na górę wysoką. Tam przemienił się wobec nich. Jego odzienie stało się lśniąco białe tak, jak żaden wytwórca sukna na ziemi wybielić nie zdoła. I ukazał się im Eliasz z Mojżeszem, którzy rozmawiali z Jezusem.
Wtedy Piotr rzekł do Jezusa: «Rabbi, dobrze, że tu jesteśmy; postawimy trzy namioty: jeden dla Ciebie, jeden dla Mojżesza i jeden dla Eliasza». Nie wiedział bowiem, co należy mówić, tak byli przestraszeni.
I zjawił się obłok, osłaniający ich, a z obłoku odezwał się głos: «To jest mój Syn umiłowany, Jego słuchajcie». I zaraz potem, gdy się rozejrzeli, nikogo już nie widzieli przy sobie, tylko samego Jezusa.
A gdy schodzili z góry, przykazał im, aby nikomu nie rozpowiadali o tym, co widzieli, zanim Syn Człowieczy nie powstanie z martwych. Zachowali to polecenie, rozprawiając tylko między sobą, co znaczy powstać z martwych.
Oto słowo Pańskie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.