Oddajcie Swoje Serca Bogu, by On mógł działać w Tobie



  Witam serdecznie.
mam nadzieję, że dobrze żyjecie, że u Was pogoda jest lepsza niż u mnie, u nas pada deszcz i zachmurzone całe niebo, mam nadzieję że kiedyś ta pogoda się zmieni, bo tak to jest dołująca...
staram się Wam coś napisać, ale dzisiaj jest trudniej, czasami mam takie dni, że trudno coś napisać, ale postaram się, by coś przelać na ten post...
przed chwilą dzwonił kolega Mariusz, pogadaliśmy, było przyjemnie, też ma dosyć takiej pogody, jak ja, ale z czasem zmieni się pogoda i wyjrzy słońce, i będzie lepiej, jutro już zapowiadają przejaśnienia, dziś jeszcze nie..
tak to mierzyłem cukier, 177 za wysoki, wziąłem insulinę, i teraz jest dobrze, ciśnienie w normie, to też jest ważne...
dziś 14 ty dzień bez leków przeciwdepresyjnych, i przeciw lękowych, nie mam żadnych objawów odstawienia tych lekarstw, więc to wszystko jest cudem, danym przez Boga..
dowiedziałem się, że dużo osób poprzedzający dzień Wielkanocy, modliło się za mnie, polecali mnie Bogu i prosili Boga bym został uzdrowiony, nawet św. Charbela, proszono by pomógł, i pomogło.. dziękuję bardzo Jezusowi, Maryi, za łaskę uzdrowienia, za ten dar z Nieba, to jest ważne ten akt oddania się siebie, Jezusowi, ja dziękuję bardzo za tę łaskę uzdrowienia, męczyłem się z tymi lekarstwami, od wielu lat, i w końcu modlitwy zostały wysłuchane.. teraz tzw. jestem bez lekarstw, jedynie leczę pozostałe choroby, bo nie wszystko zostało odebrane, jeszcze pozostała cukrzyca, i inne choroby i trzeba wziąć leki, bowiem tak było by ciężko, ale ważne jest to, że dobry Bóg, mnie uzdrowił, z tego co mnie najbardziej bolało..
za kilka dni w poniedziałek, rozpocznie się maj, miesiąc poświęcony Maryi, naszej Kochanej Mamy, będą śpiewane majówki, u nas nie długo, będzie zrobiona kapliczka, mamy figurę Matki Bożej, i sąsiad zbija tę kapliczkę, by pod koniec miesiąca maja, mógł ksiądz do nas przyjechać, odprawić Msze Św. i poświęcić kapliczkę.. to jest dla nas bardzo ważne, bowiem my kochamy bardzo Maryję, Ona jest dla nas wzorem, do naśladowania, jesteśmy niedoskonali, ale Maryja przekazuję Swemu Synowi Jezusowi, nasze Serca, które są oddane Bogu...
miesiąc maj, to najpiękniejszy z wszystkich miesiąców, w tym miesiącu, zieleń wybucha, jak jest ciepło, do tego przepiękne śpiewy w Kościele, Litanię Loretańską, ku czci Maryi, ważne jest dla mnie, że będę mógł, częściej chodzić do Kościoła, i uczestniczyć w Eucharystii, to jest punkt najważniejszy, ofiara Mszy Świętej..
Kochani będę kończył, módlcie się żarliwie, a w maju, odprawiajcie majówki, i częściej znajdujcie czas na Msze Świętą.
pozdrawiam Norbert

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!