Miłosierdzie Pana Jezusa, jest wielkie, dziękuję Jezu


Witam wszystkich serdecznie, po długiej nieobecności.....
przepraszam Was drodzy że nie pisałem, ale często nie miałem do tego głowy, tym bardziej że męczyła mnie bardzo depresja... ale dziś jest inaczej, moje nowe życie, zaczęło się w Wielkanoc tego roku, tj. 16.04.,tego to wspaniałego dnia zostałem uzdrowiony przez Pana Jezusa, z silnej depresji, lęków w czasie Eucharystii, i za to publicznie tutaj na moim blogu, dziękuję Mu, z całego serca...

tak jest, w moim sercu, Kochani, trwa pełna radość, tak jak u Apostołów, kiedy ujrzeli Zmartwychwstałego Jezusa, to jest wielki dar dla mnie i mam nadzieję że moje serce, odpowie Bogu tak, na Jego zaproszenie Pójdź za mną...
 raduję się że Jezus powstał z grobu i życie nowe nam daje...
chciałem tym cudem podzielić się z Wami, bowiem to już 8my dzień, jak dobrze czuję się

nie długo moje 40-te urodziny, już tyle nabiło, czas robi swoje... a co najważniejsze 13 maja, 100-lecie Objawień Fatimskich, pamiętajcie o Różańcu i modlitwie do Maryi, Ona nas bardzo Kocha i chce, byśmy należeli do Jej Syna Jezusa Miłosiernego... wczoraj było święto Miłosierdzia Bożego, i takim Miłosierdziem są Objawienia Maryi w Fatimie, Ona pokazała jak Kochać Boga przez Nią a zwłaszcza przez Różaniec Święty... ja bardzo Kocham Maryję te wszystkie rzeczy, cuda, które dzieją się w moim życiu są zasługą  wstawiennictwa Maryi, u Jezusa, to Ona Matka Bolesna, wyjednała mi łaskę zdrowia...
teraz inaczej patrzę na życie, świat, dostrzegam piękno, czasami są dni gorsze, bo któż ich nie ma, ale w tych dniach, kiedy przychodzą szukam dobra, które daje Bóg, by go miłować i kochać...

tyle rzeczy chciałbym powiedzieć ale czas iść spać bo dochodzi godzina 21wsza, i nie chcę Was zanudzać, długim tekstem, dziękuję tym wszystkim, którzy czytają nadal mój blog...
kochajcie ludzi, kochajcie Boga, i Maryję...
kochajcie siebie, by miłować bliźniego.
Dobranoc wszystkim, Niech Jezus będzie zawsze z Wami...
pozdrawiam
Norbert

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.