Będę śpiewał Ci psalm wobec aniołów, pokłon Ci oddam w Twoim świętym przybytku. Ps.138,2

Witam po południu, dziś rano napisałem post, tak jak mi dyktowało serce, teraz piszę powtórnie bowiem chcę dzielić się swoimi radościami, smutkami...
dziś rano cukier był dobry, później był 127, 145, 170, trochę za wysoki, ale przeżyję, tylko ta pogoda mnie denerwuje, bo kiedy przyjdzie prawdziwa wiosna, z lekkim deszczykiem ciepłym, z pięknym słońcem, aż wtedy chce się żyć, a tak to nawet po za dom, nie ma jak wyjść, bo ciągle pada... nie będę narzekał, Bóg wie co jest dla nas dobre, pewnie ten deszcz do czegoś przyda się, może rośliny, drzewa, piękniej po takim deszczu, zakwitną, i wybuchną w maju piękną zielenią...
ja staram się codziennie dziękować Jezusowi za wszystkie łaski, jakie w tym dniu, na mnie zesłał, dziękuję za Asię, bowiem pogadaliśmy, pośmialiśmy się, było fajnie, nie nudziłem się...
później przyszła Pani Janeczka, posiedziała trochę, pogadaliśmy.
teraz nie dawno dzwoniłem do mamy, przyjaciela Piotrka, i do innych osób, bowiem nie długo moje 40-te urodziny.
czas się przygotować, do tej uroczystości, bowiem przyjadą goście, będzie Msza Święta w mojej intencji, tak więc wszyscy, pójdziemy do Kościoła, wrócimy to posiedzimy dalej, moje urodziny wypadają 9 maja, a uroczyste spotkanie z wszystkimi zaproszonymi, i Msza Święta 13 maja, w dniu tym przypada 100-lecie Objawień Maryi, w Fatimie.
bardzo ważnym punktem, tego dnia dla mnie, będzie Msza Święta, jest to centrum mojego życia, teraz inaczej postrzegam Eucharystię, kiedyś siedziałem w Kościele, i nie zwracałem uwagi co się dzieje, jakie były czytania, teraz jest inaczej, wsłuchuję się w Słowo Boże, kiedy jestem na Mszy Św. przyjmuję Komunię Świętą, bez Niej nie mogę żyć, Ona daje mi siłę i odwagę, bym głosił codziennie, miłość Jezusa dla nas, i pomoc Maryi, która nas kocha bezgranicznie..
Jezus pozostawił nam pamiątkę, ustanawiając w Wielki Czwartek, sakrament Eucharystii, to jest dar z Nieba.. pokochałem Msze Świętą, może w sobotę gdzieś pojedziemy na Msze Świętą, w niedzielę do naszego Kościoła, na 17tą godzinę, idziemy na Eucharystię, staramy się z Andrzejem, często być na Mszy Świętej, w maju będzie sposobność bowiem będą majówki i później po litanii, Eucharystia..
częściej będę jeździł do Kościoła..
życzę Wam wszystkim, owocnego, przeżywania Eucharystii, niech dla Was będzie najważniejszym punktem w życiu, módlcie się, i pokonujcie ograniczenia, Jezus nas Kocha, i Maryja też..
kochajmy ich..
pozdrawiam serdecznie Norbert

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Życie!!!

Nasza codzienność. Our everyday life.