Będę Cię sławił, Panie z całego serca, bo usłyszałeś słowa ust moich.. psalm 138, 1


 Witam wszystkich.
dziś znów u nas pochmurnie i brzydko, zimno, jednym słowem, pogoda nas nie rozpieszcza...
ale nie trzeba się smucić już w sobotę poprawa pogody...
są nadzieje, i tego trzeba się trzymać...
ja dziś rano wstałem, zmierzyłem cukier 135, dobry, ciśnienie 140/90.. też dobre
jakoś staram się do Was napisać post, ale nie mam weny twórczej, nie wiem jak sklecić zdania, nic mi nie przychodzi na myśl, może tylko to że dziś Asia przyjdzie i będę miał z kim pogadać pośmiać się..
oprócz takiej rozrywki, stosuję do poprawy humoru fotel z czytaniem książki, nie siedzenie tylko na wózku, bowiem, niszczy mi wózek bardzo kręgosłup, a w fotelu odpoczywam, czasami włączę telewizję, ale to mniej mnie interesuje, dla mnie telewizora mogło by nie być, ale Andrzej ogląda to niech telewizor zostanie...
co wieczór opowiadam Jezusowi Miłosiernemu, o swoim dniu, jaki był, to jest mój dialog z Bogiem, w ciszy serca słyszę rady, słowa pociechy, jednym słowem, Jezus zsyła na mnie wiele łask Bożych, za to Mu dziękuję...
Dziękuję za Maryję, naszą Kochaną Mamę, za Jej Niepokalane Serce, które nas kocha bezgranicznie, Maryja uczy nas pokory, oddania, miłości... uczmy się od Niej, tego wielkiego zaufania Bogu, takie jakie miała Maryja, mówiąc tak, Archaniołowi Gabriel, Ona do końca moment Zwiastowania, nie rozumiała, ale ufnie, oddała Serce Bogu i powiedziała, Oto ja Służebnica Pańska niech się stanie wola Boża.. uczmy się od Niej pokory, to Bóg nam Maryję dał, więc Kochajmy Ją bo Ona nas kocha bezwarunkowo...
Bracie Siostro, oddajcie się w niewolę Miłości, przez Maryję, Jezusowi Miłosiernemu, On pragnie naszego szczęścia, kto ufnie powie Jezu, Ufam Tobie, ten uzyska odpust, Jego grzechy wybieleją, nie będą czerwone jak szkarłat tylko nad śnieg wybieleją Jezus powiedział, że jeśli dusza żałuje za Swoje grzechy, to ogrom Miłosierdzia jest wielkie, Jezus przytula taką duszyczkę, pomaga Jej w życiu, ważne jest byśmy w pokorze, i ufności oddali się Jezusowi Miłosiernemu, a On cały czas będzie nad nami.
pozdrawiam Norbert

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!