Tęsknię za normalnym życiem!! I miss normal life !!


Drodzy moi!!!

dziś wtorek, u nas piękny słoneczny dzień. Rano o godzinie 06.00 oglądałem, przez okno, wstawiające piękne słońce, niebo bez chmur, tylko piękny jesienny dzień. PIĘKNY WIDOK!!! BÓG NAM TAKIE RZECZY SERWUJE, CAŁY ŚWIAT, TE WIDOKI, TO PRZEDSMAK NIEBA, DO KTÓREGO IDZIEMY, I MAM NADZIEJĘ, ŻE WSZYSCY TAM BĘDZIEMY, JA O TO MODLĘ SIĘ... NIECH TAK SIĘ STANIE AMEN KOCHANI AMEN!!!

Zanim, zacząłem pisać do Was, ten post, to rano pomodliłem się, porannymi, modlitwami i porozmawiałem z moją siostrą Moniką, i trochę z mamą, ale chyba bateria, jej się rozładowała, i przerwało połączenie i teraz nie mogę połączyć się, później oddzwoni
kiedy rano, odmawiałem modlitwy, czułem się wspaniale, to łaska od Boga, od dawna, tak jak dziś rano, nie czułem się, zawsze było to zmęczenie, rozdrażnienie, jakiś nie opisany lęk, a dziś radość, spokój, miłość.. ja zauważam to, ze już pomału przyzwyczajam się, do nowych godzin życia, i to daje mi spokój, i takie poczucie sytości radości, pokoju Bożego w sercu, Matczynej opieki Maryi, i wiem że mimo tych, wszystkich problemów, co mamy teraz to, tylko przejściowy stan, że po nocy, przychodzi dzień.

Gdyby, nie wasza Kochani, przyjaciele postawa, chęć pomocy, którą deklarowaliście, pomogła mi, bardzo dużo, bowiem zauważyłem, że są na świecie osoby, które w różny sposób, chcą pomóc, to jest coś wielkiego, radosnego.. dajecie mi tą nadzieją szansę na normalne życie, bez biedy, braku jedzenia, długów za leczenie, i to jest WAŻNE!!! to MIŁOŚĆ DO BLIŹNIEGO, MIŁOŚĆ DO DRUGIEJ OSOBY!!! i to teraz dzieje się, jeszcze oczywiście, fizycznie, tak namacalnie, nie ma tego, ale jest, postawa z Waszej strony, deklaracją, że jak nie teraz, to po świętach, może dostaniemy, jakieś paczki żywnościowe, w dodatku, moja znajoma, przyjaciółka, chcę z zorganizowaną paczką, przyjechać do mnie, do domu, i to jest bardzo budujące, taka nadzieja, tęsknota za normalnym życiem.. czyli, to samo, jak tytuł brzmi, tego rozważania...  I to jest bardzo ważne, miłość, i tylko miłość do człowieka, wiem, że wszystkie długi nie spłacę, ale może trochę jakoś uda mi się, zmniejszyć je, przez to, że dostanę od Was pomoc np. paczkę i w taki sposób zaoszczędzę i będę mógł z kilkadziesiąt złotych spłacić.. dziękuję z całego serca...

ja dziś, jak wstałem rano, znów robiłem swoje czynności, czyli zmierzyłem cukier 145mg/dl, podwyższony, mógłby być mniejszy, ale też nie jest strasznie zawyżony, gorsze miałem, na czczo, a natomiast ciśnienie krwi, które też codziennie muszę mierzyć to 145/98 też podwyższone, tu powiem, jak na mnie, za wysokie, mimo że dziennie biorę 2 tabletki od ciśnienia leku, to jest duża dawka 800 mg/ Sectralu, ale chyba będzie trzeba dodać Co-Amlessa, bo inaczej, te podwyższone ciśnienie, u mnie, musi być wykluczone, przez chorobę, taką że grozi mi zawał i udar, to też skutek długotrwałej cukrzycy ponad 30 lat, jak na nią choruję, to 3 dekady mojego życia, cały czas leczenie, i dlatego, po tylu letniej cukrzycy, większość, z nas chorych, ma większy czy mniejszy zawał, czy udar, w zależności, które tętnice zostaną całkowicie zablokowane, ja mam problem z tętnicą sercową, dlatego, po badaniach, pani doktor, powiedziała, by chronić serce, bo może w przyszłości, wystąpić zawał, i nie wiadomo, co może się stać, a tak normalnie.. umrę, albo przeżyję.. i teraz staram się uważać, jaki jest mój tryb życia. W domu, na podwórku, spaceruję, o kulach, chodzę 200metrów, od domu, do głównej drogi, i tak co miesiąc pokonuje około 20-30 tysięcy kroków, i spalam dużo kalorii..   to takie moje ćwiczenie...                                

to tyle o moim stanie zdrowia.

teraz krótko, o naszych pilnych sprawach, jeszcze jutro, jak wszystko funkcjonuje, można wysyłać do nas, wszystko, co jest nam potrzebne, czyli jak ktoś zechce finanse, namiary dałem, dziś ponawiam na dole postu, także paczki żywnościowe, chcielibyśmy bardzo, by przyszły do jutrzejszego dnia, bo tak, w czwartek święto, piątek, też nie wiadomo, czy coś będzie funkcjonowało, czy jakaś paczka dojdzie, nie wiem, później weekend no i wiadomo, wszystko zamknięte i dopiero 5 listopada, coś bym wiedział, czy ktoś coś wysłał, czy tylko skończyło się, na obietnicach.. ale ja żalu nie mam, i nigdy bym nie miał, gdyby ktoś wycofał się, bo każdy decyduje sam, za siebie, my jesteśmy, jednymi z wielu potrzebującymi, którzy ostatnio, nie radzą sobie z problemami, ale mam nadzieję, że to przejściowy stan życia..

chciałbym, tyle dziś napisać, ale długich postów, nikt nie chce czytać i ponadto nużą, dlatego, będę tylko podawał, dalej namiary, na numery kont bankowych i linki do zbiórek, ale chcę powiedzieć o tych zbiórkach, np. polska zbiórka, co mam, to od wpłaty zabierają 7,5%, to nie raz przy dużych środkach, to kwoty opiewały na 300-500 złotych, dlatego piszę prawdę, jak to jest z tymi zbiórkami, osoby, które zbierają, przez nie finanse, to ponoszą duże kwoty, koszty, do opłacenia, za zebrane pieniądze.. wiadomo, my wiemy co podpisujemy, i musimy być świadomi tego, że zabiorą prowizję, plus jakieś opłaty, ale nie raz są to wielkie procenty, tamta zagraniczna zbiórka to opłaty 2,5 % to już mniej.. decyzję zostawiam, każdemu, kto chce wpłacić na zbiórkę, a nie na konto, to już decyzja, każdego z pomagających.. 

 ZA WSZYSTKO SERDECZNIE DZIĘKUJEMY...

BĘDZIEMY MODLIĆ SIĘ, ZA WSZYSTKICH DARCZYŃCÓW, OFIARODAWCÓW, NIECH WSZECHMOGĄCY BÓG, JEZUS CHRYSTUS, DUCH ŚWIĘTY.. ŚWIĘTA TRÓJCA PRZENAJŚWIĘTSZA... MARYJA DZIEWICA NIEPOKALANA, ŚW. JÓZEF... I WSZYSCY ŚWIĘCI, I WASI ŚWIĘCI PATRONOWIE, ŚWIĘCI ANIOŁOWIE STRÓŻOWIE, NIECH MAJĄ WAS W SWOICH SERCACH, NIECH SPŁYWAJĄ NA WAS WSZELKIE ŁASKI I DARY, NIECH DOBRY BÓG, JEZUS, CHRONIĄ WAS KAŻDEGO DNIA, NIECH ŚWIĘCI ANIOŁOWIE STRÓŻOWIE, CZUWAJĄ PRZY WAS, I MÓWIĄ WAM, ŻE BÓG, JEZUS, MARYJA I CAŁY CHÓRY ANIELSKIE, BARDZO WAS KOCHAJĄ I MY WAS KOCHAMY ZA SERCE I DOBROĆ, UDZIELONE DRUGIEMU CZŁOWIEKOWI, CZYLI NAM
                                                               BÓG ZAPŁAĆ KOCHANI - MODLIMY SIĘ ZA WAS!!!!




niżej podajemy, jak zawsze linki do zbiórek, oraz podajemy nr kont bankowych
najpierw konta bankowe, plus dane do przelewów zagranicznych...
 ......................................................................................................................................................................................

konto w Banku pocztowym,
nr rachunku
63 1320 1537 3842 9679 3000 0001
....................................................................................................................................................................................
konto w MBank
główny rachunek
04 1140 2004 0000 3202 7408 6691
dane do przelewów polskich w złotówkach
Mendyk Norbert, Andrzej Godziszewski
Dragany 109
23-145 Wysokie

 ...................................................................................................................................................................................
teraz wpłaty zagraniczne

payment in euros, czyli wpłaty w euro

SWIFT (BIC) BREXPLPWMBK

IBAN PL76114020040000331206962379
 ............................................................................................................................................................

Wpłaty w dolarach     Payment in dolars USD

IBAN PL53114020040000381207036074
SWIFT (BIC) BREXPLPWMBK

nazwa banku.....
mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. LODZ POSTAL BOX 2108 90-959 LODZ 2
 ...........................................................................................................................................................
linki do zbiórek
pomagam.pl
zbiórka gofundme

...................................................................................................................................................................


 JA PRZED AMPUTACJĄ ROK 2008 W ZAKOPANYM






 ROK PO AMPUTACJI - WIZYTA DUSZPASTERSKA





 JA W CZĘSTOCHOWIE ZIMA 2013





ROK 2008 MOJE WYNAJMOWANE MIESZKANIE W OSTROWCU, JESZCZE W MIARĘ ZDROWY, 2 LATA PRZED AMPUTACJĄ!!!!






 ANDRZEJ W BARDEJOWIE SŁOWACJA





JA W CZĘSTOCHOWIE PRZY POMNIKU KARD. S. WYSZYŃSKIEGO ROK 2009, PIERWSZA NASZA PIELGRZYMKA, JAK ZAMIESZKAŁEM U ANDRZEJA, JESZCZE MAM NOGĘ, STARE DOBRE CZASU... SMUTNO MI!!!!




 MY RAZEM W TYLICZU KOŁO KRYNICY ZDROJU





 MY Z STASIEM W NAŁĘCZOWIE



 JEZUS DOBRY PASTERZ, KTÓRY DBA O NAS I KOCHA NAS...






 MARYJA UKOCHANA MAMUSIA NASZA, KTÓRA ZAWSZE OPIEKUJE SIĘ WSZYSTKIMI SWOIMI DZIEĆMI, CZYLI NAMI, ORAZ ZAWSZE MAMUSIA MARYJA, WYPRASZA DLA NAS SZEREG ŁASK BOŻYCH... BYŚMY ŻYLI W MIŁOŚCI JEJ SYNA JEZUSA...



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!