Moje Życie!!! My life!!!



Witam wszystkich


Wczoraj pisałem do Was post i prosiłem o pomoc w rozszerzaniu, udostępnianiu linków do zbiórki, ale nie wiem czy nikt nie chce, czy już jest taka znieczulica, że nikt z tych zbiórek chociaż raz nie udostępnił, np.jej na swojej stronie, czy na innej.. trudno, jest taki świat.

Teraz ludzie wolą pomagać tylko małym chorym dzieciom, co jest bardzo ważne, ale także nie tylko dzieci mają źle, ale także dorośli, bo ja jak od małego chorowałem, w wieku kilku lat, nie było internetu, zbiórek, by mi ktoś pomógł, ja musiałem z mamą, rodzeństwem sam sobie radzić, w dodatku teraz jestem dorosły, a mimo tego nikt już nie zamierza pomagać, te kwoty które są na tych zbiórkach, były wypłacane i oddane za dług, i teraz nie mam na tych kontach nic, oprócz tego że figurują na nich te kwoty 625 dolar i 3031 złotych na drugiej zbiórce, tylko jedni i drudzy biorą duży procent ze zbiórki, mniej tylko ta w USA bo 2, 5% a polska pomagam.pl, aż 7, 5% to olbrzymia suma, przy ostatniej wypłacie zabrali ponad 250 złotych

i to jest moje życie, życie z dnia na dzień, tragedia, myślenie, które leki wykupić, które nie, co zapłacić z rachunków, które nie, nie mamy jedzenia, jest ciężko..
ja jeszcze co dziennie leczę się.. dziś dobowa glikemia, poziom cukru dziś rano o 7mej -134 mg/dl, a ciśnienie krwi 120/90 drugie podwyższone...

jeszcze do tego chora druga noga, nie ma w niej krążenia, jest choroba miażdżyca i jeszcze jedna z chorób od cukrzycy, która niszczy tętnice i inne żyły i to spowodowało, że po wykryciu w lipcu br, od tamtej pory leczę się, dostaję co 3 dzień, kroplówki, zastrzyki, które nasze kochane Państwo to leczenie, nie jest refunduje przez Fundusz i płacę z własnej kieszeni i tak płacę dużo, bardzo dużo..
trudno jak nikt nie chce pomóc to trudno, może ktoś prześle paczki żywnościowe, o każdej będę pisał, by inni wiedzieli, że ktoś przesłał, wszystko nam przyda się, każda pomoc żywnościowa, jest nam potrzebna, ciastka, wszelkie środki słodkie, to po to, jak mam niedocukrzenie i muszę szybko zjeść coś słodkiego, bo inaczej to stracę przytomność i umrę, dlatego wszelkie słodycze są potrzebne.. pomagajcie, jak tylko możecie pomocy kochani, będę kończył


 niżej zamieszczę mój adres i linki do zbiórek to udostępniajcie, pomagajcie... dzięki za wszystko...

MÓJ ADRES

Norbert Mendyk
Dragany 109
23-145 Wysokie

linki do zbiórek

polska zbiórka w pomagam.pl

https://pomagam.pl/norbertm

zbiórka za granicę

https://www.gofundme.com/amputation-expenses-for-norbert


i mój e mail grzecznościowy  norbert.mendyk.1@o2.pl













FILMY O MNIE, MOJE OPOWIEŚCI, CO DZIEJE SIĘ Z NOGĄ I TYM PODOBNE.. DZIŚ MOŻE NAGRAM INNE FILMY, OGLĄDAJCIE, PRZEPRASZAM ŻE MI BRAK WIELU ZĘBÓW, ALE U MNIE ROBI TO SPUSTOSZENIE W JAMIE USTNEJ CUKRZYCA INNE CHOROBY, A NIE STAĆ MNIE OPŁACAĆ DROGIEGO DENTYSTY, A O IMPLANTACH MOGĘ POMARZYĆ, MOŻE KTOŚ MI POMOŻE ZROBIĆ TE ZĘBY MIAŁEM PROTEZĘ TO OPIEKUN SIADŁ NA NIĄ, POŁAMAŁ W KILKU MIEJSCACH I  PÓŹNIEJ ŹLE SKLEJONO, TERAZ KAŻĄ MI ZA KOLEJNĄ NAPRAWĘ PŁACIĆ I TAK ZEPSUTA PROTEZA ZĘBOWA LEZY A CHĘTNIE BYM W NIEJ CHODZIŁ...
TRUDNO TAKIE MAM UZĘBIENIE NIC NA TO NIE PORADZĘ, KTO SZANUJE DRUGIEGO CZŁOWIEKA TO USZANUJE MÓJ WYGLĄD...







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!