Miłość, jest pięknym uczuciem, kierujmy się nim .......... Love is a beautiful feeling, let's be guided by it



Witam wszystkich


moje zdjęcie, rok 2008,  10 lat, temu zrobione, czas płynie i zmienia nas, chociaż mnie bardzo nie zmienił, ale jednak starzejemy się i żyjemy, tak, ile lat mamy...






Dziś środa, 31 października 2018 roku, kiedyś dla potomnych, te wpisy pozostaną i ktoś za 50 lat, będzie czytał, te wszelkie moje refleksje, wspomnienia.. może ja jako 91 latek, jak będę żył, to przeczytam to, i może łza w oku zakręci się, jak to się wyglądało, co u mnie wtedy było, i jak żyłem... ale teraz, jest ten rok, i te sprawy, problemy, radości..


 dziś w wielu krajach, a najbardziej w Stanach Zjednoczonych, jest Halloween, święto, które mało kto wie, jest przeciwieństwem, do miłości Boga, ja nie wiem, jak rodzice małe dzieci, przebierają, za potwory, wampiry, diabły, przecież za przebranie tego dziecka, w taki strój i straszenie, to przecież wiadomo, coś w głowie mówi, że może to być złe, że zły, ma dostęp do takiego, nie winnego dziecka, ale nie raz czynimy, to z nie wiedzy, pod presją kogoś, także to święto trwa tyle lat, że wszyscy przywykli do tego, nawet w Polsce już te wszelkie rzeczy przychodzą do nas.. wczoraj od siostry dowiedziałem się, że jej synek, ma się przebrać za wampira, bo tak dyrekcja szkoły zarządziła, by był bal, takich potworów, związanych z tym świętem  Halloween ... ja powiem, tylko moje zdanie.. istna głupota, wykształconych ludzi, by namawiać, na siłę dzieci, do przebieranie się, na złe, straszne potwory.. to jest skandaliczne, to jest smutne, że przez to, tak dużo dzieci, młodzieży, wpada w szpony zła, przekleństwa, zniewolenia, opętania.. tragedia 21 wieku, nikt nawet nie wie co my robimy im....jaką krzywdę.. strasznie, mnie to boli i jest mi źle, z tym wszystkim... niech dobry Bóg, odpuści tym wszystkim, którzy siłą zmuszają, te dzieci, według nich, w niewinną zabawę, Bóg, naprawi to wszystko, kiedyś wierzę, że to wszystko zmieni się, i wszystko zostanie naprawione, uzdrowione, i wszyscy sobie przebaczą i nastąpi pełne uzdrowienie, wszystkich zranionych osób... PROSZĘ PAMIĘTAĆ, TO TYLKO MOJE ZDANIE, PROSZĘ NIE GNIEWAĆ SIĘ, ZA TO CO NAPISAŁEM, JA TYLKO CHCIAŁBYM BY WSZYSCY BYLI ZDROWI, JEŚLI KTOŚ UWAŻA, ZE NIC TAKIEMU, DZIECI NIE ZASZKODZI, TO ZRÓBCIE CO WAM DYKTUJE SERCE, MOJE ZDANIE, TAKIE HALLOWEEN JEST ZŁEM!!!!!



 pomijając święto Halloween, teraz napiszę o miłości do bliźniego, do innego człowieka.. to coś najpiękniejsze co można drugiemu człowiekowi dać, kochać innych, nawet nieprzyjaciół, to wypełnienie najważniejszego przykazania Bożego...  Będziesz miłował Pana Boga Swego, z całego serca swego, z całej duszy swojej, a bliźniego swego, jak siebie samego.. to jest przykazanie miłości, jak kochasz siebie, zawsze będziesz kochał, także wszystkie osoby, które są wokół Ciebie, także tych, którzy Ciebie, nie szanują, nie lubią, to jest coś pięknego, jak kochamy siebie i innych, ja takich ludzi, bardzo szanuję , dla których dobro innego człowieka, jest bardzo ważne..



 Szanujmy się, nawzajem, bo to przykazanie Boże, bo to MIŁOŚĆ i RADOŚĆ PEŁNIENIA DOBRYCH UCZYNKÓW.. stosując, to dla nas, to ostatnio, ta miłość, wypełniała nas, ona jest wśród, tych wszystkich, którzy pomagali nam, pisali o pomocy, jeszcze nie wszyscy dopełnili tego ale wierzymy im, że dotrzymają słowa, tylko ciężko, dla nas, jest to że na jutro 1 listopada, we Wszystkich Świętych, mamy mało środków, na świeczki, kwiaty, na jedzenie, na wszystko, i dla tego, jest nam smutno, ale jeszcze dzień, nie zakończył się, jak ktoś by chciał wpłacić jakieś środki, można wpłacać przelewem natychmiastowym, i wtedy pieniądze, na to święto i na dzień Zaduszny 2 listopada, będziemy mieli, i będzie też jedzenie, wykupię leki potrzebne, bo jeszcze nie mam ich, a 4 dni, wszystko będzie zamknięte... jak ktoś chce, niech nas wspomoże, i za to dziękujemy, to miłość bliźniego, tak nas zmienia..



 Każdy, kto kocha, ten jest dzieckiem Boga, więc KOCHAJMY I DAWAJMY SIĘ KOCHAĆ.. MIŁOŚĆ WYPEŁNIA MIŁOŚĆ


 i jeszcze na koniec, podam jakie dziś miałem, wyniki cukru i ciśnienia.. i tak więc cukier 167 mg.dl duży... a ciśnienie wysokie 150/100 źle, jednym słowem, a to skutki, że nie mam leków, i nie biorę, a w środku organizmu, wszystko psuje się, i skutki, kiedyś może być wszystko źle i może nastąpić zawał, lub wylew i koniec, albo przeżyję, albo nie.. mogę być też po wylewie, takie tzw. warzywko, czyli żyję, ale nic, nie mogę zrobić.. to męka dla wszystkich, żyjącego i opiekującego się ta osobą.. ja wolałbym umrzeć, niż być ciężarem, dla innych.. wiele takich przypadków, widziałem, tragedia dla wszystkich... i męka nie samowita


 pozdrawiamy, niżej, jeszcze dziś namiary na konta bankowe i linki do zbiórek...



niżej podajemy, jak zawsze linki do zbiórek, oraz podajemy nr kont bankowych
najpierw konta bankowe, plus dane do przelewów zagranicznych...
 ......................................................................................................................................................................................


konto w Banku pocztowym,
nr rachunku
63 1320 1537 3842 9679 3000 0001
....................................................................................................................................................................................
konto w MBank
główny rachunek
04 1140 2004 0000 3202 7408 6691
dane do przelewów polskich w złotówkach
Mendyk Norbert, Andrzej Godziszewski
Dragany 109
23-145 Wysokie
 ...................................................................................................................................................................................


teraz wpłaty zagraniczne
payment in euros, czyli wpłaty w euro

SWIFT (BIC) BREXPLPWMBK

IBAN PL76114020040000331206962379
 ............................................................................................................................................................

Wpłaty w dolarach     Payment in dolars USD

IBAN PL53114020040000381207036074
SWIFT (BIC) BREXPLPWMBK



nazwa banku.....
mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. LODZ POSTAL BOX 2108 90-959 LODZ 2
 ...........................................................................................................................................................
linki do zbiórek
pomagam.pl
zbiórka gofundme

...................................................................................................................................................................







MEDJUGORJE FIGURA MATKI BOŻEJ KRÓLOWEJ POKOJU...







MARYJA NASZA MAMUSIA KOCHAM JĄ CAŁYM SERCEM, ONA NAM TEŻ WYBŁAGA ZAWSZE MIŁOŚĆ DO INNYCH LUDZI, WIĘC Z UFNOŚCIĄ MÓDLMY SIĘ DO NIEJ I PROŚMY O TO.. ONA PROSI JEZUSA, A JEZUS Z MIŁOŚCI DO NAS, DAJE NAM, TĄ PIĘKNĄ ŁASKĘ, MIŁOŚĆ DO INNYCH, A ZWŁASZCZA DO NIEPRZYJACIÓŁ, LGNIJMY DO MARYI, I JEZUSA, TO DROGA NAJPROSTSZA DO NIEBA...




 MODLITWY NA 1 I 2 LISTOPADA

Modlitwa do Wszystkich Świętych Pańskich [1900r] (1 XI)
O błogosławieni mieszkańcy Nieba, najmilsi słudzy i przyjaciele Jezusa Chrystusa, którzy względem nas jesteście jako bracia pierworodni i wybrani, Królestwo Ojca dziedziczący! O święci Pańscy! raczcie rzucić braterskie wejrzenie ku nam, nędznym i płaczącym potomkom Ewy. My na ustawiczne boje wystawieni, ucisku i trwogi pełni, do upadku nachyleni; wy, palmę już posiadłszy, w koronie zwycięstw i pokoju, kosztujecie wiekuistej chwały.
O święci i uwielbieni bracia nasi, i wy wszystkie święte Pańskie, błogosławione siostry nasze ! okażcie nad nami zmiłowanie, jako możecie, będąc w chwale i w możności; jako umiecie, będąc w źródle wszelkiej umiejętności, mocy i szczęśliwości. Pomnijcie, błogosławieni obrońcy nasi! że tak jak my teraz byliście także podlegli ułomnościom, pokusom i uciskom i na też same niebezpieczeństwa i szkody niegdyś wystawieni. Jezus Chrystus was wspomógł, Jego łaska dla was się utworzyła, zasługa najświętszej męki Jego przybrała was w wieniec, a przetóż przez miłość Jezusa Zbawiciela, wspólnego Ojca naszego, błagamy was pokornie i modlitw się za sobą u was dopraszamy. Sprawcież miłosiernie, iżby zasługa Krwi przenajdroższej Tego, który was wybrał, przyozdobił i cieszy we wieczności, odwróciła i od nas sprawiedliwe karania, abyśmy w gniew Jego nie wpadli. Sprawcie modlitwami i przyczyną waszą, iżbyśmy wszelkie złości z serc swych złożywszy, odstąpili na zawsze wszelkich grzechów, a zapaleni miłością Jezusa Chrystusa, nigdy w niej nie ostygli, aż do dokonania tej drogi ziemskiej, ani Śmiercią onej nie przerwali, iżbyśmy podobni do was naturą ludzką w tym żywocie, którzyście także ponosili, mogli wam zostać podobni i równi w życiu przyszłem, i byli wraz z wami godni nagrody i chwały wiecznej, jakiej używacie w niebie przez Jezusa Chrystusa, Pana naszego. Amen.
za: Śpiewnik ludu katolickiego (1900r)





 MODLITWY NA 2 LISTOPADA I W OKTAWIE WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH DNI 1-8 LISTOPADA


Modlitwa św. Gertrudy do dusz czyśćcowych
Niech Jezus Chrystus, dla nas ukrzyżowany, zmiłuje się nad wami, dusze bolejące; niech swoją Krwią zagasi pożerające was płomienie. Polecam was tej niepojętej miłości, która Syna Bożego sprowadziła z nieba na ziemię i wydała na okrutną śmierć.
Niech się ulituje nad wami, jak okazał swe miłosierdzie dla wszystkich grzeszników, umierając na krzyżu. Jako zadośćuczynienie za wasze winy ofiaruję tę synowską miłość, jaką Jezus w swym Bóstwie kochał swego Przedwiecznego Ojca, a w Najświętszym Człowieczeństwie najmilszą swoją Matkę.
Amen.





Modlitwa za umarłych
O Panie! jako ja żyję i cierpię,oni żyli i cierpieli, i przeminęli, jako ja przeminę. O Panie! wzrosłam wśród nich,nie pojmowałam niegdyś, co to jest być bez nich, a dziś już nie pojmuję, co to jest być z nimi. Gdzie oni są, o Panie?
Czasem w głosach słyszanych zda mi się, że ich głos się odzywa — czasem w nocy strach mnie przejmie; patrzę naokoło, jak gdyby oni stali blisko— i minie chwila, i nie ma nikogo!
O, daj im odpoczynek na łonie Twoim, o Panie! — Oni w czasie grzeszyli, a teraz klęczą u stóp Twoich w Wieczności. Tyś miłością jedyną, Tyś ojcem ich, Tyś ojcem naszym — poczęliśmy się w tchnieniu miłości Twojej, żyjemy w niej, och! żyć w niej będziem na wieki. Ty się w miłosierdziu kochasz, o Panie! A im krótkie dni były pełne utrapienia — przyszli na te padoły, nie pamiętając, skąd idą, nie wiedząc, gdzie pójdą, ufając tylko Imieniowi Twemu — w nieszczęściu wzdychali do Ciebie! Daruj, o, daruj im, Panie! Złe ich otaczało, ale nie było w ich sercach. — Jeśli zwątpili kiedy o Tobie, to im męką było. — Jeśli doznali rozkoszy, to im męką było. — Jeśli nadzieję swoją położyli w ziemskich celach i uciechach, to im męką było — i na każden ich uśmiech sto łez spłynęło, o Panie! Z przejrzenia mądrości Twojej światło, które ich oświecało, było drżące i gubiące się w ciemnościach. Świat ten był dla nich zagadką i tajemnicą tajemnic.— Omackiem stąpali, a kiedy gdzie dotknęli się przelotnej chwały Twojej, czcili Ciebie i kochali łaski Twoje! Przebacz im, Panie! Jeśli dotąd za winy pracują z daleka od Ciebie, pozbawieni niebieskich radości; jeśli dotąd nie rozerwana zasłona ich losów; jeśli wiedzą jeszcze, co to łzy i westchnienia: o, skróć chwile ich próby— a jako ja dzisiaj modlę się za nich, daj, Panie, by kiedyś ci, których zostawię na ziemi, modlili się za mnie.— Połącz mnie kiedyś, o Panie, z tymi, których zaznałam i ukochałam na ziemi — byśmy razem żyli w Tobie na wieki wieków. — Amen.
Zygmunt Krasiński

Modlitwa za dusze rodziców [1897r]
Boże! pierwsze, com Ci winien (winna) oddać, jest synowskie poddanie się Twoim świętym wyrokom. Ojcze życia wszelkiego, Tyś mi dał rodziców, Tyś mi ich odebrał; jednakże Tyś mi ich nie wziął. Ty masz ich przy sobie, aby tam użyli wiecznie owej miłości, którą mi tak czule okazywali. Niech będzie Imię Twoje pochwalone! Wysłuchaj ich modlitwę na ich śmiertelnem łożu: bądź moim opatrzycielem, moją obroną, moim ratunkiem. Ojcze niebieski! przepuść im także, w czera dla słabości ludzkiej, do czego ja sam(a), ach! tak często byłem(am) przyczyną, zbłądzili i zgrzeszyli. Przyjmij ich do siebie i daj, abym ich kiedyś przy Tobie ujrzał(a), i tam Ci podziękował(a), żeś mi ich dał. Wyryj głęboko w sercu mojemich przestrogi i przykłady, abym tak żył(a), jak gdyby jeszcze przy mnie byli, jak gdybym jeszcze słyszał (słyszała) głos ich przestrzegający i upominający, jak gdybym ich widział (widziała), że się cieszą z mego posłuszeństwa. Dziękuję Ci, o Boże, za wszystkie dobrodziejstwa, któreś mi przez nich wyświadczył, za pomoc, którą ulżyłeś mi w trudnych powinnościach. Miłość ku mnie z sobą zabrali do wieczności; nagródź, o Boże, ich miłość przez to, ażebym przy Twej pomocy, przez cnotliwe postępowanie, stał(a) się ich godnym(ą) i coraz godniejszym(ą) Twojej miłości. Amen.
Pacierze za dusze zmarłych.
5 Ojcze nasz, 5 Zdrowaś Maryo itd. i wiersz następujący:
Ciebie Panie prosimy, racz poratować Twe sługi, któreś odkupił Przenajdroższą Krwią Twoją.
za: anioł stróż (1897r)

Modlitwa za zmarłych przyjaciół (1853r)
Nie na ten tu tylko krótki czas życia na świecie zawieramy chrześciański węzeł przyjaźni i miłości, nie on tu zawarty, trwa i za grobem, przetoć moje westchnienia idą za moim przyjacielem do Ciebie, o Boże! aby mu wyjednały przebaczenie i miłosierdzie, jeżeli się jeszcze zupełnie nie wypłacił Twojej sprawiedliwości. Cieszy mnie wprawdzie jego świątobliwe życie, prowadzone podług praw Twoich świętych, oraz jego szacunek dla religii i cnoty, jego sprawiedliwe postępowanie, i czyni nadzieję, że umarł w Twojej łasce i miłości, i że już jest uszczęśliwiony w niebie Twojem obliczem. Ale jestże jaki człowiek bez wady? jestże kto tak doskonały i tak niewinny,. aby zaraz po zgonie i zejściu z tej ziemi mógł wnijść do Twych przybytków? Jestże człowiek, któryby jeszcze na drugim świecie nie potrzebował oczyszczenia? Ach Panie! jeżeli Ci nasze prośby, które zanosim do Ciebie za zmarłymi braćmi i przyjaciółmi, jako ich pozostali na ziemi bracia, jeżeli Ci te prośby są miłe: ach Panie, spojrzyjże litościwie na łzy i jęki moje, wśród których błagam Cię za nimi, błagam za wszystkiemi, szczególniej przecież za przyjacielem N, który tak często ze mną przestawał, smutek i pociechę ze mną podzielał, a przez wierną przyjaźń i miłość pocieszał. Zgładź jego wszystkie przewinienia i zmazy jeszcze dotąd plamiące duszę jego, a przez miłosierdzie i zasługi Syna Twego naszego Zbawiciela, wieczne odpoczywanie racz mu dać Panie! a światłość wiekuista niech mu świeci na wieki, Amen.
Z modlitewnika: Droga do szczęścia prawdziwego. 1853r.

Modlitwa za zmarłych krewnych, przyjaciół i dobrodziejów [1896r]
Boże! którego miłosierdzie nie ma granic, przyjmij łaskawie pokorne prośby moje, a duszom braci, sióstr, krewnych, przyjaciół i dobroczyńców moich, których do prawdziwej wiary powołać raczyłeś, daj odpuszczenie wszystkich grzechów, aby od wszelkich nieprawości oczyszczone, przez miłosierdzie Twoje pozyskały błogosławieństwo światła wiecznego. Przez Jezusa Chrystusa, Pana naszego. Amen.
za: Skarb niebieski (1896r)
Modlitwa za zmarłych krewnych i dobrodźieiów [1732 r.]
Panie Boże Dáwco odpuszczeniá, y Miłośniku zbáwienia ludzkiego, proszę łáskawośći twoiey, ábyś Rodźice, Braćią, Siostry, y Dobrodźieie moie, ktorzy z tego Swiáta zeszli, zá przyczyną Pánny Przenayświętszey Máryey, ze wszytkiemi Swiętemi, do uczestnictwa zbáwienia wiecznego przypuśćić ráczył. Przez Chrystusa Pána nászego. Amen.
za: za: "Złoty Ołtarz wonnego kadzenia przed Stolicą Bożą", Supraśl 1732.

Modlitwa gdy przechodzisz przez cmentarz
Bądźcie pozdrowione wy wszystkie dusze wiernych zmarłych! Ten, który jest waszym prawdziwym spoczynkiem niechaj wam da odpoczynek wieczny! Jezus Chrystus, Syn Boga żywego, Który dla waszego i wszystkich ludzi zbawienia narodził się z Niepokalanej Dziewicy i odkupił was swoją Krwią Przenajdroższą niechaj was błogosławi, niechaj was uwolni od cierpień a w dniu ostatecznym niechaj was wzbudzi z martwych i przyłączy do grona swoich Aniołów. Amen.
Z broszury z okresu międzywojennego "Nie zapominajmy modlić się za dusze zmarłych"

Modlitwa na cmentarzu [1896r]
Panie żywych i umarłych, na tym tu cmentarzu, gdzie każda mogiła przypomina mi nicość ludzką i znikomość świata, naucz mię często myśleć o tej prawdzie, że śmiertelnym (ą) jestem i każdej chwili umrzeć mogę. Prochem jestem i w proch się obrócę.
Oto około mnie groby, krzyże i godła śmierci. Pod setkami tych mogił leżą szczątki moich rodziców, krewnych, przyjaciół i znajomych. Wszystkie ich pociechy i cierpienia doczesne, pragnienia i nadzieje, zmysły i przedsięwzięcia pokryła cicha ziemia. Wielu z nich doczekało się późnej starości? Ozy i ja nie jestem śmiertelnym (ą), podległym (ą) chorobom rozmaitym?
O mój Boże, jestem więc pielgrzymem na ziemi, a miejscem zamieszkania trwałego jest wieczność, niebo. Chcę być od tej chwili rozumnym (ą) i używać będę roztropnie udzielonego mi do żywota czasu. Unikać będę grzechu, zwyciężać pokusy wiodące do niego, umartwiać złe skłonności, wykonywać cnotliwe uczynki i unikać wszystkiego, coby mi zejście z tego świata ciężkiem uczynić miało.
Miłosierny Panie wesprzyj mię I łaską Swoją i umocnij w odmianie życia, abym gdy śmierć nadejdzie bez smutku i strachu opuszczał (a) tę ziemię a ufny (a) w miłosierdziu Twojem spokojnie ! i z ufnością w ręce Twoje oddał (a) ducha mego. Amen.
za: Skarb niebieski (1896r)

















TERAZ MY, NAJPIERW ANDRZEJ NA WYCIECZCIE, LUB PIELGRZYMCE, UŚMIECH NA TWARZY ŚWIADCZY, ŻE DOBRZE BAWI SIĘ.. BY TAK ZAWSZE BYŁO, BY ZAWSZE UŚMIECHAŁ SIĘ I BYŁ RADOSNY...







JA W CZASIE MSZY ŚWIĘTEJ, CZYTAM CZYTANIA NA DANY DZIEŃ 






JA Z OPIEKUNEM BARTOSZEM, W CZASIE POBYTU NA TURNUSIE REKOLEKCYJNO-REHABILITACYJNYM W BRAŃSZCZYKU NAD BUGIEM A TO ZDJĘCIE TO LORETTO W POLSCE, U SIÓSTR ZAKONNYCH, W CZASIE MODLITWY PRZED CUDOWNA FIGURĄ MATKI BOŻEJ...






MY W WILANOWIE




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!