Proszę o możliwość pomocy i modlitwy I am asking for help and prayer



   Witam  KOCHANI ...


dziś krótko mimo tego, że dawno nie pisałem, ale nie długo pojawi się odpowiedź dlaczego, tak rzadko ostatnio piszę na blogu, to dlatego, że teraz od kilku msc piszę książkę, o swoim życiu, i jak nawróciłem się..
tak sądzę, że w okolicach luty, marzeń, może nawet wcześniej styczeń pojawi się i będzie można kupić, proszę o modlitwę w tej intencji, także mam inne poblemy
choruję na chorobę, która zablokowała mi żyły w drugiej sprawnej nodze i grozi amputacja dlatego mam zbiórki, na to wszystko, na leczenie, na napisanie książki, zbiórki są w krajach związanych z USA i w Polsce.. pomocy proszę, kto zechce pomóc dziękuję, proszę też o udostępnianie za pomoc, za wszystko błagam pomóżcie kochani..
nic tak nie pomaga jak przekazywanie, jeden drugiemu..
ja kocham każdego kto czyta ten blog, dlatego otworzyłem przed wami moje serce, rozszerzajcie, udostępniajcie, wpłacajcie.. niżej podam linki, mam nadzieję, że znajdą się osoby i ruszą te zbiórki, bo staneły teraz w miejscu..
za leczenie nogi, różne sposoby, teraz dłużny jestem kilkadziesiat tys złotych pomocy kochani...

link do zbiórki w Polsce

https://pomagam.pl/norbertm


link do zbiórki w USA I INNYCH KRAJACH WSKAZANYCH W TEJ ZBIÓRCE, I W OGÓLE CAŁY ŚWIAT MOŻE WPŁACAĆ WSZYSCY Z POLSKI TEŻ..


zbiórkę zorganizował i pilnuje mój przyjaciel Aditya, mam nadzieję, że pomożecie, piszcie o wszystkich problemach z wpłatami.. ok. dziękuję kochani

https://www.gofundme.com/amputation-expenses-for-norbert




pomocy wszyscy jak się zbierzemy razem, wyjdzie dobro..
módlcie się tez, bym książkę dokończył do końca listopada, bo taki czas mam, pomocy...
ratujcie mnie i mojego opiekuna.. także nie raz nie mamy jedzenia i lodówka pusta, może ktoś zechciałby wysłać nam paczkę żywnościową, wszystko w niej może być nie ma wykluczeń..
przepraszam ze o to proszę, może ktoś zechce pomc, byśmy mieli co jeść, kazda rzecz przyda się i będziemy modlić się za tych co ofiarowuja nam miłość i troskę, jeśli, ktoś chciałby nas wesprzeć to proszę pisać na email który zaraz podam, i ja tam dopiero napiszę nr konta bankowego.. dziękuję za wsparcie i pomoc


email    norbert.mendyk.1@o2.pl   tylko grzecznościowe kontakty. dziękuję



mój adres do paczek żywnościowych i każdej pomocy

Norbert Mendyk
Dragany 109
23-145 Wysokie


Z Bogiem
Norbert


















 POMOCY JEZU, BOŻE OJCZE, DUCHU ŚW., MARYJO SW. JÓZEFIE, MOI PATRONOWIE, WSZYSCY ŚWIĘCI, I WSZELKIE DUCHY NIEBIESKIE I CAŁY DWÓR NIEBIESKI - MÓDLCIE SIĘ ZA NAMI...


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!