Moje marzenie - może spełni się...

Witam!!
Mój dzień zaczął się dziś rano o 7 mej...wstałem..
najpierw wziąłem insulinę i zjadłem śniadanie, później kolejne tabletki w sumie 8 tabletek..
teraz jestem w stanie pisać..
rano cukier był 197 jednostek za duży.. ciśnienie 150/100 wysokie, ale bywało gorsze..
jakoś żyję mam problemy z cholesterolem i trójglicerydami..
cholesterol wysoki, trójglicerydy norma do 150 ja mam 400, i czasami mocno mnie kłuje serce.. biorę teraz leki na to by zbić te złe wyniki..
do tego doszły początki innej choroby, ale nie chcę o niej pisać..
mam wiele problemów i zmartwień ale dam radę..
życie daje w kość ale inni mają gorzej, zauważyłem to na turnusie w Brańszczyku, ja przy nich to jestem zdrowy..
chciałbym wszystkich cierpiących przytulić, pojechać do tych co nie mają nogi i w poduszkę płaczą by im powiedzieć że wiem co czują, bo życie bez nogi na wózku, cierpiącym, jest ciężkie.. ja chciałbym mieć rodzinę żyć, ale jeszcze to zamknięcie przed światem, trzyma mnie w szponach..
ale nie długo wyrwę się
jeśli los da i uzbieram kwotę na wyjazd dla mnie i mojego opiekuna Andrzeja Godziszewskiego.. o co chodzi??
chcemy pojechać na pielgrzymkę do Medjugorie 15-21 października już uzbieraliśmy kwotę 800 zł, zapłaciliśmy za wycieczkę teraz pozostało zebrać 320 euro na nas to jest 1340 zł by dopłacić plus coś z euro wziąć ze sobą, może jacyś ludzie dobrej woli nam pomogą, bo moja renta i Andrzeja, plus opłaty domowe nie wystarczy, musimy zbierać..
ja czuję że tam mam pojechać
gdy 2 lata temu była u nas Radio Lublin powiedziałem słowa że moim marzeniem jest pojechać do Medjugorie..

 http://moje.radio.lublin.pl/06-03-2014-reportaz-cafe-reportaz-katarzyny-michalak-zeby-dusza-nie-kulala.html

a 2 tyg. temu koleżanka Agata była chwilowo w Medjugorie i przysłała mi Różaniec z tego miejsca.. a zaraz potem taka tania pielgrzymka do tego miejsca..
ja czuję tam odnajdę Jezusa, miłość do ludzi i dobro znajdę..
wszystkich Was będę tam polecał, uzbieram tę kwotę wierzę w to...


ADRES
Norbert Mendyk
Dragany 109
23-145 Wysokie


Bank Pocztowy nr konta 63 1320 1537 3842 9679 3000 0001


dla przelewów zagranicznych
 
Swift: poczplp4 
IBAN PL63132015373842967930000001
 
podaję email norbert.mendyk.1@op.pl  kto zechce niech napisze, wiem że mogą być złe wpisy ale ja się tym nie przejmuję.. bo ja nikogo nie zmuszam do wpłat, musi to być dar serca i miłość do bliźniego, a wierzę że znajdą się osoby, takie które pomogą... pojawią się i też wrogowie, ale szatan mnie nie zniszczy ja KOCHAM JEZUSA I MARYJĘ ONI mnie nie opuszczą..
jeśli ktoś z Was chciałby abym zawiózł, z moimi intencjami, wasze intencje piszcie na ten email, ja przepiszę wasze intencje na kartkę i zawiozę do Maryi..
SPEŁNIAJMY MARZENIA.. BO PO TO SĄ
ja może zdarzy się cud i będę zdrowy, ale jadę tam nie po cud tylko by Jezusa i Maryję poznać moim grzesznym sercem..
pozdrawiam podam link do wycieczki
 
 http://www.pielgrzymki.tarnow.pl/index.php/medugorje














                           

                                               MARYJO MAMO POKOJU- módl się za nami 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!