Miłość Matki w Bożym Miłosierdziu wspomnienia


"Jam Matka pięknej miłości" Syr 24,24-Wlg.

Boże, ześlij Swego Ducha, bym to co napiszę, było pomocne do zbawienia wszystkich czytających, ten post i dla tych, którzy o nim będą słyszeli i ich serca zmienią się, pod wpływem Twej wielkiej... łaski.
Dziś pierwsza sobota miesiąca, Dzień Maryi, radujmy się w Jezusie Synu Bożym, w łasce Trójcy Przenajświętszej, wraz z Maryją, Ukochaną Matką wszystkich ludzi i ze wszystkimi świętymi, którzy orędują przed Bogiem za nami słabymi, grzesznymi.
Pragniemy przyjąć w ten dzień, oraz każdy dzień naszego ziemskiego życia, tę łaskę z góry, która daje owoce zbawienia i uświęcenia.
Chwalmy Pana za Jego nie zgłębione Miłosierdzie, Chwalmy i dziękujmy, że Swoją Przenajdroższą Krwią, zbawia nas i chce byśmy zamieszkali w Niebie.
Ja bardzo się raduję, że Jezus powiedział, że ..w domu Ojca mego, jest mieszkań wiele, pójdę i przygotuję Wam miejsce... oraz że powiedział św. Faustynie te słowa

Na drugi dzień po Komunii św. usłyszałam głos: - córko Moja – patrz w przepaść
miłosierdzia Mojego i oddaj temu miłosierdziu Mojemu cześć i chwałę, a uczyń to w ten sposób – zbierz wszystkich grzeszników z całego świata i zanurz ich w przepaść Miłosierdzia Mojego. Pragnę się udzielać duszom, dusz pragnę – córko Moja. W święto Moje – w święto Miłosierdzia, będziesz przebiegać świat cały i sprowadzać będziesz dusze zemdlone do źródła miłosierdzia Mojego. Ja je uleczę i wzmocnię.
(Dz. 206)

Ufajmy, że i dla nas wszystkich grzesznych znajdzie się miejsce w Sercu Miłosiernego Boga, dlatego przez wstawiennictwo Maryi, Mamy Naszej, zanośmy prośby i błagania, by Jezus nas uświęcił, umocnił i dał po śmierci łaskę mieszkania w Niebie.
Prośmy o to, módlmy się gorąco.
Ja codziennie, o wszystkich czytających to co piszę, za cały Brańszczyk, gdzie Niebo styka się z Ziemią, gdzie jest Drabina Jakubowa, oraz za wszystkich z forum Miłość i Miłosierdzie Jezusa, pamiętam w swoich nikłych modlitwach, zanoszę je przed tron Boży, byśmy wszyscy, byli po zakończeniu ziemskiej wędrówki w Niebie, ciesząc oczy, oglądaniem Boga twarzą w twarz, który mówi JA JESTEM!
Radujmy się, i prośmy Jezusa, by nam przygotował miejsce, i zabrał do siebie, kiedy przyjdzie czas.
Maryja, oręduje za nami, ja codziennie czuję Jej obecność, Ona nas kocha bezgraniczną miłością, otwórzmy Jej i Jezusowi, Swoje Serca, by przyszli i zamieszkali w nas, na zawsze.
Chciałbym bardzo, by wszyscy, którzy wejdą na Drabinę Jakubową, odmawiali Różaniec, oraz taką modlitwę jak Nowenna Pompejańska, trudna ta modlitwa, ale ile łask spływa od Maryi i Jezusa, na tych co ją odmawia i prosi z pokorą.
By odnaleźć tę Nowennę, wystarczy wpisać Nowenna Pompejańska, a tam będzie jak ją odmawiać.
Ja często z Andrzejem, ją odmawiamy i z pokorą powiem Wam, Maryja nigdy nie odmówiła mi tego o co prosiłem, jeśli było zgodne z wolą Jezusa, bowiem tylko Jezus zsyła łaski dla naszego zbawienia i On wie co dogodne jest dla nas w życiu.
Polecam tę Nowennę.
Kochani z Brańszczyka, Kochani wszyscy, módlmy się i czekajmy cierpliwie, nie długo spotkamy się w tamtym pięknym miejscu.
Będziemy modlić się, śpiewać Bogu, tańcząc i wychwalając Jego imię JA JESTEM!
Módlmy się za księdza Dyrektora Janusza Nowaka, za Wice-Dyrektora Łukasza Mikołajczyka, by wszelkie prace jakie podejmą w Brańszczyku, były na chwałę Boga i byśmy po przyjeździe, zawsze czuli tam obecność Boga i Nieba.
Bardzo tęsknię za Wami, Andrzej też, mimo że też nie ma nogi, wiele pomógł mi w życiu, przyjął mnie z jego śp. tatą do swego domu, gdy moje życie legło w gruzach.
Nie chcę tu nikogo osądzać, może i ja popełniłem błąd, ale ja nie wybierałem świadomie bycia niepełnosprawnym, także Wy Kochani podopieczni.
Na to pytanie, jak to się stało, trudno odpowiedź, pozostaje nam ufność w Boże Miłosierdzie, że z naszego cierpienia wyjdzie dobro, dla nas i dla biednych grzeszników.
Kocham Was Miłością bliźniego, Kocham Was wolontariusze za Wasze ciepłe słowa, wsparcie, za dobro, miłość, poświęcenie… dużo dawaliście z siebie, za co Bóg Was wynagrodzi.
Módlmy się Kochani, wszyscy by na następny rok znalazło się dużo wolontariuszy, na 6 turnusów, by Jezus, Maryja, natchnęli serca tych wybranych osób, by byli naszymi opiekunami w Brańszczyku. Módlmy się, Maryja w tej modlitwie nam pomoże.
Jeszcze błagam, módlmy się Różańcem, oddawajmy Maryi, nasze troski, zmartwienia, choroby.. oddawajmy i kochajmy Ją, bo Ona Nas kocha bezgranicznie, wraz z Swym Synem Jezusem.
Ja codziennie w modlitwach pamiętam o Was, modlę się by wszyscy byli zbawieni.
Pamiętam o Was Kochani z Brańszczyka, oraz z forum Miłość i Miłosierdzie Jezusa, którzy bardzo wiele mi pomagacie i mam prośbę pamiętajcie w swoich modlitwach o mnie, o Andrzeju Godziszewskim, który tak wiele mi dobra okazał, i bardzo wiele pomógł, o mojej rodzinie, niech Maryja, wyjedna nam wszelkie łaski, byśmy doszli do tronu Boga.
Jest wiele spraw, zmartwień w moim sercu, i chciałbym by Jezus to wszystko co złe jest poprawił, uświęcił i przemienił.
Codziennie modlę się Różańcem i niedługo zacznę Nowennę Pompejańską bowiem Maryi zawierzyłem Swoje życie i do Niej należę cały.
Chwała Bogu, że dał nam Matkę o pięknej miłości. Jezu, wspomagaj nas swymi łaskami, przez wstawiennictwo Twojej i naszej Mamy - Maryi.
Trwajmy w Bogu i módlmy się, a świat stanie się piękniejszym, niż teraz jest, tego dokona łaska Pana Boga, który mówi po imieniu do każdego z Was …. JA JESTEM! Drabina Jakubowa jest koło Was wejdzie i zachwyćcie się Bogiem, bo On jest Samą Miłością.
Jezu, Ufam Tobie!

Wasz brat Norbert.

                                               Adoracja i Uwielbienie w Brańszczyku.



                                        
                                  Moje tańce w Brańszczyku :) ha ha jakoś udało się



 Zdjęcie grupowe Brańszczyk, ujęcie trochę mi twarzy ucięło :) Andrzej w zielonej podkoszulce wniebowzięty ha ha :)




 Ja z Andrzejem, na turnusie, podczas słuchania, Andrzej bardzo wiele mi pomógł w całym moim życiu. Chciałem mu podziękować na blogu i osobiście też - DZIĘKI ANDRZEJ!




 Zdjęcie grupowe wszystkich uczestników 4 turnus Brańszczyk - ZAPRASZAMY NA 2015 ROK, NA 6 TURNUSÓW



                                                    Msza Święta Brańszczyk





                                     Ja z Pawłem, podczas służenia do Mszy Św. Brańszczyk.



                                                             
                                                            JEZU, UFAM TOBIE!


                      
                   Mamo Nasza Maryjo - módl się za nami grzesznymi, prosimy o to i błagamy.



 Matko Boża Pompejańska pomagaj nam odmawiać Nowennę Pompejańską, módl się razem z nami.
 
 
 
link do Nowenny Pompejańskiej http://pompejanska.rosemaria.pl/
podam link do Wspólnoty Miłość i Miłosierdzie Jezusa http://mimj.pl/
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!