Jezu, bądź pochwalony i uwielbiony, za łaski i cuda! Maryjo, wstawiaj się za nami grzesznymi

"Jam Matka pięknej miłości" Syr 24,24-Wlg.

   Boże Trójjedyny, ześlij Swego Ducha, bym to co napisze, było pomocne do zbawienia wszystkich czytających, ten blog i dla tych, którzy o nim słyszeli i ich serca zmieniają się, pod wpływem Twej wielkiej łaski.
  Dziś niedziela, Dzień Pański, radujmy się w Jezusie Synu Bożym, i w łasce Trójcy Przenajświętszej, wraz z Maryją, Ukochaną Matką wszystkich ludzi i ze wszystkimi świętymi, którzy orędują przed Bogiem za nami słabymi, grzesznymi, pysznymi.
Pragniemy przyjąć w ten dzień, i w każdy dzień naszego ziemskiego życia, tę łaskę z góry, która daje owoce zbawienia i uświęcenia.
Chwalmy Pana za Jego nie zgłębione Miłosierdzie, Chwalmy i dziękujmy, że Swoją Przenajdroższą Krwią, zbawia nas i chce byśmy zamieszkali powszeczasy w Niebie.
Ja bardzo się raduję, że Jezus powiedział, że ..w domu Ojca mego, jest mieszkań wiele, pójdę i przygotuję Wam miejsce...
Ufajmy, że i dla nas wszystkich grzesznych znajdzie się miejsce, dlatego przez wstawiennictwo Maryi, Mamy Naszej, zanośmy prośby i błagania, by Jezus nas uświęcił, umocnił i dał po śmierci łaskę mieszkania w Niebie.
Prośmy o to, módlmy się gorąco.
Ja codziennie, o wszystkich czytających mój blog, pamiętam w swoich nikłych modlitwach, zanoszę je przed tron Boży, byśmy wszyscy, byli po zakończeniu ziemskiej wędrówki w Niebie, ciesząc oczy, oglądaniem Boga twarzą w twarz.
Radujmy się, i prośmy Jezusa, by nam przygotował miejsce, i zabrał do siebie, kiedy przyjdzie czas.
  Maryja, oręduje za nami, ja codziennie czuję Jej obecność, Ona nas kocha bezgraniczną miłością, otwórzmy Jej i Jezusowi, Swoje Serca, by przyszli i zamieszkali na zawsze.
Bardzo mnie raduje to, że coraz więcej osób odmawia nowennę pompejańską, oraz to, że proszą mnie o książeczki jak odmawiać.. Chwała za to Bogu i Maryi, że są natchnione Serca, które poprzez tę modlitwę chcą być uświęceni i umocnieni.
  Jeśli ktoś czyta ten post z wydawnictwa Rosemaria, to prosił bym, by na mój adres jeśli to możliwe przesłano jeszcze wiele nowenn pompejańskich, bo ta grupa osób, które podjęły się tej modlitwy, rozszerza się i chcę rozdzielać coraz więcej modlitw, by Różańcem, ogarnąć cały świat, naszą Ojczyznę i Kościół Boży.
Dziękuję, jeśli ktoś mi w tym pomoże i rozszerzymy tę nowennę, by wszelkie Łaski z Serca Maryi, spływały na biedne duszyczki.. proszę i błagam, módlmy się Różańcem, oddawajmy Maryi, nasze troski, zmartwienia, choroby.. oddawajmy i kochajmy Ją, bo Ona Nas kocha bezgranicznie, wraz z Swym Synem Jezusem.
Ja codziennie w modlitwach pamiętam o Was, modlę się by wszyscy byli zbawieni.
Dziś jadę na święto ludowe, i wieczorem idę na Msze Św., będę o Was pamiętał, i mam prośbę pamiętajcie w modlitwach swoich o mnie, o Andrzeju, mojej biednej rodzinie, niech św. Jan Chrzciciel, wyjedna nam wszelkie łaski, byśmy doszli do tronu Boga.
Pamiętajcie o mnie, mam wiele spraw, zmartwień w swoim sercu, i chce by Jezus to wszystko co jest złe poprawił, uświęcił i przemienił.
Codziennie modlę się nowenną pompejańską, dzisiaj zacząłem część dziękczynną i już czuje płynące łaski z Niepokalanego Serca Maryi..
Jej zawierzyłem Swoje życie i do Niej należę cały.
Chwała Bogu, że dał nam Matkę o pięknej miłości. Jezu, wspomagaj nas swymi łaskami, przez wstawiennictwo Twojej i naszej Mamy - Maryi.

  
Jest to cudowna figurka Maryi, z Haczowa, gdzie byliśmy w czasie ostatniej naszej pielgrzymce, została Ona Koronowana w 1997 roku, przez bł. Jana Pawła II.

MATKO BOLESNA - módl się za nami.

Módlmy się, ja Was polecam w moich skromnych westchnieniach, proszę jeszcze raz o modlitwę.
Dziś czułem się lepiej, tylko ten upał, trochę męczy, ale to uroki lata, ja w sumie lubię taką temp. 25 stopni, jest to korzystne dla mojego serca.
życzę miłej nocy, bo już 20 ta, ja wróciłem z festynu i kościoła.
Zaraz biorę leki, jem kolację, odmówię modlitwy i spać bo jutro do Ostrowca do lekarza, a to jest 120 km w jedną stronę, módlcie się byśmy szczęśliwie dojechali i wrócili.

Z Bożym Duchem Norbert

przepraszam za błędy.....

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!