Rozważania i cierpienia na dzisiejszy dzień

Witajcie drodzy!
postanowiłem coś napisać chociaż jestem ciężko zmęczony, w nocy znowu miałem niedocukrzenie spadł mi cukier do 15 mg/dl, zapadłem w śpiączkę, miałem padaczkę, Andrzej podał mi 2 glucageny dopiero odzyskałem świadomość i wypiłem kilka łyków coli i zjadłem miodu, by dojść do siebie, tak więc od 3 rano nie śpię, jestem strasznie zmęczony trochę spałem, odpoczywałem w fotelu...
jakoś to życie będzie szło naprzód wielu cukrzyków ma niedocukrzenia tzw hipoglikemia, niski cukier we śnie ja tego nie czuję, i po prostu tak się dzieje cukier spada aż do utraty świadomości poniżej 10mg/dl to śmierć...
dobra wróciłem z tej przygody cało, teraz mam cukru 196 mg/dl, wcześniej miałem różne cukry
230, 114, 145, 169... i tak wyliczać można
teraz nie dawno modliłem się Koronką do Miłosierdzia Bożego..
a tak na marginesie wczoraj miałem imieniny, dziś Andrzej ma 52 urodziny, święto po święcie
wracając do tematu pomodliłem się rano modliłem się w różnych intencjach tych wszystkich, którzy mnie o to prosili, wysłałem prośby modlitewne do różnych klasztorów i te siostrzyczki i ojcowie modlą się w naszych intencjach...
dziś rano z Andrzejem odmówiliśmy 29 dzień Nowenny Pompejańskiej
już teraz jest modlitwa dziękczynna
polecam tę modlitwę, jest ciężka ale do udźwignięcia dla chcącego nic trudnego
jak nie dajecie rady z nowenną, to módlcie się Różańcem Świętym, jest to piękna modlitwa każde Zdrowaś Maryjo to piękne Róże Maryi dajemy, a Ona wstawia się za nami grzesznikami, módlmy się o pokój na świecie, bo czytałem artykuł o 3 wojnie światowej która przyjdzie jeśli ludzie się nie nawrócą..
jest to artykuł ojca wysłanego przez św. Jana Pawła II do ostatniej wizjonerki siostry Łucji pasterki z Fatimy Jej to Maryja w objawieniu w klasztorze przekazała wizję 3 wojny światowej i strasznych zjawisk atmosferycznych, poczytajcie o tym, jest to w internecie.... dlatego Maryja Królowa Pokoju objawia się tak długo w Medjugorje i prosi o pokój odmawiając 7 razy Ojcze Nasz 7 razy Zdrowaś Maryjo i 7 razy Chwała Ojcu, odmawiajcie tę modlitwę...
proście o pokój nawrócenie grzeszników Waszych rodzin, świata przesuwając w dłoniach paciorki Różańca, to jest modlitwa pełna łask, dla Was i całego świata...
ja bardzo ukochałem Różaniec Święty, i od tego msc czerwca rozpocząłem 9 piątków miesiąca i 5 sobót miesiąca by Serce Niepokalane Maryi, nie było obrażane, modlę się wtedy Różańcem i medytacja 15minutowa nad tajemnicami Różańcowymi, jest wtedy konieczna by Maryi, dotrzymać towarzystwa...
towarzyszcie i Wy Maryi, Ona pragnie nas pociągnąć do Serca Swojego Syna, Jezus umarł za nas Drodzy, odkupił nas Swoją Męką i Zmartwychwstaniem, by dać nam nowe życie...
Różaniec, Koronka, modlitwy za duszyczki w czyśćcu cierpiące są piękne, zmieniają całe losy człowieka i świata...
ja teraz czytam książkę Czyśćciec istnieje naprawdę! warta polecenia pozycja książkowa, pięknie napisana na temat czyśćca, na koniec rozważań, podam modlitwy do dusz czyśćcowych
pamiętajcie o mnie w modlitwie i za Andrzeja, Piotrka, Gosię, i innych, których mam w sercu... niech duszyczki czyśćcowe wyproszą nam łaski, niech Różaniec uratuje grzeszny świat niech zakwitnie miłość do bliźniego, bowiem Jezus powiedział miłujcie bliźniego Swego jak Siebie samego..
jak siebie kochasz to i kochasz bliźniego, nieprzyjaciół, ja codziennie polecam nieprzyjaciół, i tych którzy czytając śmieją się z moich postów, ja to zostawiam miłości jaką jest nasz Pan i Zbawiciel Jezus Chrystus i Niepokalana Maryja, On zadziała w tym temacie
pozdrawiam wszystkich módlcie się i chrońcie Swoje rodziny darem modlitwy...
Z Panem Bogiem...

modlitwy za dusze w czyśćcu cierpiące, one Wam wiele pomogą i pomogą osiągnąć Niebo

1. Dla zasług Najświętszej Twojej Krwi, wylanej w Ogrodzie Oliw nym, proszę Cię, Panie Jezu Chryste, o wybawienie od kar czyśćco wych dusz, które cierpią za swoje winy, nade wszystko dusz najbardziej opuszczonych. Wprowadź je do Nieba i dozwól im chwalić Ciebie na wieki. Amen.
2. Przez cierpienie Twego, o Jezu, biczowania, które przyjąłeś dla zbawienia wszystkich ludzi, racz przebaczyć popełnione winy du szom w Czyśćcu cierpiącym i okaż im swoje wielkie miłosierdzie. Amen.
3. Przez bolesne cierpienia ran Twoich, zadanych Ci, o Jezu, przez ludzi, przebacz duszom czyśćcowym popełnione na ziemi grzechy i w swoim wielkim miłosierdziu obdarz nagrodą wiecznego życia i nieśmiertelności. Amen.
4. Przyjmij, o najłaskawszy Panie, wszystkie dusze, których ciała spoczywają na naszych cmentarzach i wprowadź tych, co w Ciebie na ziemi wierzyli, na ucztę życia i do chwały zbawionych. Amen.
5. Obdarz, o Panie, chwałą życia wiecznego i pełnią nieśmiertel ności wszystkich, którzy przez czyny wiary, nadziei i miłości dawali na ziemi świadectwo, że do Ciebie chcą na zawsze należeć. Amen.
Wieczny odpoczynek racz im dać, Panie a światłość wiekuista niechaj im świeci.
Dobry Jezus, a nasz Panie, daj im wieczne spoczywanie.
Przez Miłosierdzie Boże niech odpoczywają w pokoju wiecznym. Amen.


 O, Najmilsza, Matko Boża z góry Karmel. Ty jesteś radością Kościoła Zwycięskiego, pomocą Kościoła Wojującego i pocieszeniem Kościoła Cierpiącego, dlatego usilnie  modlimy się do Ciebie, skieruj swoje miłosierne spojrzenie na te dusze, które cierpią męki ognia czyśćcowego i uwolnij je tak szybko, jak  to tylko możliwe, by mogły być dopuszczone do oglądania Boga w wiekuistej radości.

Pamiętaj i pomóż, o Święta Matko, szczególnie moim krewnym, którzy są najbardziej opuszczeni i pozbawieni pomocy.
Najmiłosierniejsza Matko, wylej zasługi drogocennej Krwi Pana Jezusa na te wybrane dusze Jezusa Chrystusa, aż zostaną pocieszone wspaniałościami niebiańskimi.
A wy,Święte Wybrane Dusze, które możecie tak wiele  dla nas uczynić swoimi modlitwami, wstawiajcie się za nami i uwolnijcie nas od niebezpieczeństw ciała i duszy.Ochraniajcie nasze rodziny, aż wszyscy zostaniemy dopuszczeni do wiekuistej szczęśliwości. Amen.
WITAJ KRÓLOWO
Witaj Królowo, Matko Miłosierdzia, życie, słodyczy i nadziejo nasza, witaj! Do Ciebie wołamy wygnańcy, synowie Ewy; do Ciebie wzdychamy jęcząc i płacząc na tym łez padole. Przeto, Orędowniczko nasza, one miłosierne oczy Twoje na nas zwróć, a Jezusa, błogosławiony owoc żywota Twojego, po tym wygnaniu nam okaż. O łaskawa, o litościwa, o słodka Panno Maryjo!
3 x Ojcze nasz..,  Zdrowaś Maryjo..,  Wieczne odpoczywanie…








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!