Pomóżcie nam chodzić

Witajcie wszyscy!
postanowiłem dziś napisać post w drugi dzień Święta Zesłania Ducha Świętego, wczoraj była wielka uroczystość Zesłanie Ducha Świętego, byliśmy w Kościele na 17 tą...
tak w ogóle jak się czuję
czasami dobrze czasami źle, potrzebuję Waszych modlitw bo inaczej nic się nie uda...
ciśnienie mam dobre 130/90 cukry to 115/127/166/142/156/201/ w nocy dziś miałem tylko 12 cukru zapadłem w śpiączkę podawany był mi glucagen jeszcze gdyby cukier spadł niżej byłoby po mnie, poniżej 10 nie ma już ratunku, dobrze że Andrzej obudził się i zobaczył że mam drgawki i jestem nieprzytomny, ja nie czuję spadku cukru we śnie, dziś wezmę mniej jednostek insuliny na noc bym nie umarł, ale jak taka jest wola Boża bym zmarł, to niech będzie uwielbione Jego imię...
tak to wyglądało
boję się nocy, dziś nie śpię od 3 rano, jestem zmęczony, nadzieję daje mi tylko modlitwa..
modlę się za każdego którego spotkałem w swoim życiu, za przyjaciół, nieprzyjaciół, za dobrodziejów
potrzebuję Waszego wsparcia, w zbiórce na protezę, już o to prosiłem, ale jeszcze raz spróbuję może ktoś zechce wpłacić byłbym wdzięczny, bo mógłbym spełnić swoje marzenie biegać, tak jak w szkołach do których chodziłem zajmowałem wysokie miejsca koszt takiej protezy to 30000 zł, bym mógł na niej chodzić i biegać
podam niżej szczegóły, trochę pozmieniałem niektóre fragmenty w opisie zrzutki pisałem to co czuję, jak u mnie jest poczytajcie proszę i jak chcecie wpłaćcie podam też namiar na zrzutkę mojego opiekuna Andrzeja, on zbiera na protezę podudzia, bo też potrzebuje nowej protezy bo ta co ma zniszczyła się...
kto nie chce wpłacać na konto zrzutki, bo pobierają 3 zł, podam moje i Andrzeja konto jest wspólne, można wpłacać każdy grosz się liczy...
pomóżcie nam drodzy

https://zrzutka.pl/proteza-udowa-lewej-nogi-gyjcjc

zrzutka Andrzeja

https://zrzutka.pl/u9ajnt

konto 63 1320 1537 3842 9679 3000 0001 Norbert Mendyk, Andrzej Godziszewski

dla przelewów zagranicznych
swift poczplp4  IBAN PL63132015373842967930000001

dziękuję za pomoc

pomóżcie nam według serca każdy grosz się liczy, pomóżcie nam chodzić...
Pozdrawiam Norbert

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno Maryi The beauty of Mary

Nasza codzienność. Our everyday life.

Życie!!!